[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Mlodyrzeszow, to raczej niższa półka niż EBC, przy twoim silniku zainwestowałbym bym w EBC TG, nie rdzewieją i są trwałe. Słyszałem kiedyś o PAGID ale nic mi to więcej nie mówi. 

CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
Krafta polecjaa:d, to marka inter teamowska, cos jak Kager u foty, czy 4max w inte carsie, a reszte to juz sobie dopowiedz:), pewnie maja na to dobry rabat, bo poczciwy kowalski nie zaplaci za ATE, tylko wezmie co najtansze i takie rzeczy przewaznie w sklepach ida:)Sylwek240 pisze:Jarecki, sprzedający u mnie w miejscowości obok polecają mi tarcze: Kraft a klocki: Lucas już w sumie zgłupiałem i nie wiem co brać.
ja mam TRW tarcze ATE klocki.Tarcze po 6tkm krzywe.Mikody testowałem na mercedesie, a4-ce,bmw i powiem tak ,sa zaje..ste.Najlepszy przykład ze nie zachodzą rdzą nawet jaki samochód postoi kilka dni na deszczu.Poza tym pamietam jak z przed wejscia do uni mikoda wysyłała do niemiec tarcze i bębny,a przepakowane i z wyzższą cena były sprzedawane u nas jako produkt UE,ja na wiosne z powrotem przesiadam sie na Mikode.I nie,nie jestem sprzedawcą w Mikodzie ,oraz nic mnie nie łączy z jej pracownikami etc. hehehehe
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Witam. A ja polecam komplet z Textara. Mialem taki komplet z Fiacie Coupe 2.0 20VT(220KM) i nigdy mnie nie zawiodł. W A6 mam juz na nich zrobione 20 tys km. Kompromis ceny do jakosci. Za ok 450zl komplet na przod z tarczami 288. Co do Mikody to koszt tarczy waha sie w ganicach 90-100 zl wiec troche mialbym obawy przed zakupem. Ale moge sie mylic i cena nie zawsze pojdzie w parze z jakoscia.
uwierz mi że naprawde są dobre.Może inaczej były jeszcze 2 lata temu,jak nic nie zmienili jeśli chodzi o skład materiału to sa OK.Na wiosne przetestuje,bo jak sam widzisz koszt niewielki,wiec chyba warto.Mam nadzieje ze sie na nich nie zawiode.BREMBO miałem kiedyś na scorpio i niestety okrutnie sie zawiodłem.Jeżeli chodzi o klocki to mog,e śmiało poleci chyba hiszpańskie ROAD HOUSE tak to sie chyba pisze.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
http://allegro.pl/ate-tarcze-hamulcowe- ... 51412.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 22581.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-hamulcowe- ... 15352.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 69070.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 61463.html
to niektore z tych, co tak mi sie w oczy rzucily, zwykla tarcza - ani nacinana, ani nawiercana + klocki. cenowo wyglada to chyba interesujaco. teraz nie wiem juz w co mam wierzyc, czy to oryginal czy nie..
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 22581.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-hamulcowe- ... 15352.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 69070.html
http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-prz ... 61463.html
to niektore z tych, co tak mi sie w oczy rzucily, zwykla tarcza - ani nacinana, ani nawiercana + klocki. cenowo wyglada to chyba interesujaco. teraz nie wiem juz w co mam wierzyc, czy to oryginal czy nie..
Po kupnie musiałem wymienić tarcze przód i tył
Przód Tarcze Bosch, Klocki Textar
tył Tarcze TRW, klocki BRECK
koszt kompletu przód i tył coś ponad 600zł
Nic nie piszczy, hamuje skutecznie, jestem zadowolony.
Na razie przebieg 8tyś.
Testowałem wcześniej zestaw w A4 Otto Zimmerman + Klocki Otto Zimmerman (producent saxid) byłem zadowolony.
Przy sprzedaży miałem założone Tarcze Bremo i klocki Ferrodo. Też nie miałem zastrzerzeń.
Przód Tarcze Bosch, Klocki Textar
tył Tarcze TRW, klocki BRECK
koszt kompletu przód i tył coś ponad 600zł
Nic nie piszczy, hamuje skutecznie, jestem zadowolony.
Na razie przebieg 8tyś.
Testowałem wcześniej zestaw w A4 Otto Zimmerman + Klocki Otto Zimmerman (producent saxid) byłem zadowolony.
Przy sprzedaży miałem założone Tarcze Bremo i klocki Ferrodo. Też nie miałem zastrzerzeń.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
- Mipol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 00:15
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy
Panowie,
Czytam Wasze wypowiedzi i już sam nie wiem na co się zdecydować.
U mnie przypadek jest trochę nietypowy (tak myślę). Klocki TRW i tarcze TRW (przód), klocki TRW i Tarcze ATE (Tył). Do S6 niestety niepasowały Tarcze TRW do tylu, ale mniejsza z tym.
Założone 1,5 roku temu - było ładnie pięknie do czasu.... przejechałem 10 tys i pokrzywione.
Okazało się że piasta z lewej strony była krzywa - ok - wymieniłem przejechałem tarczę pojeździłem kolejne 4 miesiące i zaczęło znowu bić. tym razem prawa strona. Postanowiłem przetoczyć obie tarcze z przodu myśląc że to przez przetoczenie tylko tej jednej 'wadliwej'.
Powód? bicie i ścieranie się tarcz z przodu po wewnętrznej stronie. Na dole tarczy robiły się rowki (na wysokość ok 1-1,5cm od środka do zewnątrz) tarczy i po przejechaniu 5-6 tys nie dało się normalnie hamować.
Wszystko było fajnie pięknie aż do czasu, gdy nie zostawiłem auta w garażu na 2 tygodnie. Od tego czasu tragedia - auto hamuje jakby tam w ogóle tarcz nei było albo były krzywe jak bumerang.
zastanawiam się dlaczego tak dziwnie ścierają się te tarcze (tylko po wewnętrznej jest problem). Od zewnętrznej jest czysto i ładnie co mnie jeszcze bardziej zastanawia.
Myślę o przetoczeniu i wymianie klocków TRW na FERRODO Premier lub Bosch, ale nie wiem czy czasem to nie te Tarcze są takie dupowate :-?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie <smuty>
Czytam Wasze wypowiedzi i już sam nie wiem na co się zdecydować.
U mnie przypadek jest trochę nietypowy (tak myślę). Klocki TRW i tarcze TRW (przód), klocki TRW i Tarcze ATE (Tył). Do S6 niestety niepasowały Tarcze TRW do tylu, ale mniejsza z tym.
Założone 1,5 roku temu - było ładnie pięknie do czasu.... przejechałem 10 tys i pokrzywione.
Okazało się że piasta z lewej strony była krzywa - ok - wymieniłem przejechałem tarczę pojeździłem kolejne 4 miesiące i zaczęło znowu bić. tym razem prawa strona. Postanowiłem przetoczyć obie tarcze z przodu myśląc że to przez przetoczenie tylko tej jednej 'wadliwej'.
Powód? bicie i ścieranie się tarcz z przodu po wewnętrznej stronie. Na dole tarczy robiły się rowki (na wysokość ok 1-1,5cm od środka do zewnątrz) tarczy i po przejechaniu 5-6 tys nie dało się normalnie hamować.
Wszystko było fajnie pięknie aż do czasu, gdy nie zostawiłem auta w garażu na 2 tygodnie. Od tego czasu tragedia - auto hamuje jakby tam w ogóle tarcz nei było albo były krzywe jak bumerang.
zastanawiam się dlaczego tak dziwnie ścierają się te tarcze (tylko po wewnętrznej jest problem). Od zewnętrznej jest czysto i ładnie co mnie jeszcze bardziej zastanawia.
Myślę o przetoczeniu i wymianie klocków TRW na FERRODO Premier lub Bosch, ale nie wiem czy czasem to nie te Tarcze są takie dupowate :-?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie <smuty>
Audi - There's no better way to drive.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Mipol, a może należałoby zacząć od sprawdzenia i wyczyszczenia szczęk, tłoczków i całego tego dziadostwa. Masz pewność, że opony i felgi są OK? Jak będą nie halo, to też mogą powodować wichrowanie tarcz. Kolejną rzeczą jest wielkość felg - nie mogą być za małe, bo muszą zapewnić odpowiednie chłodzenie tarcz.
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.
