Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] ABS i ESP włącza się jak zwalniam.

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marc26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2012, 11:06
Lokalizacja: Grodków/opolskie

[ A6 C5] ABS i ESP włącza się jak zwalniam.

Post autor: marc26 » 20 wrz 2012, 22:58

Witam.

Mam pytanie odnośnie ABS i ESP.

Zaobserwowałem, że jak jadę jednostajną prędkością lub przyspieszam to kontrolki nie świecą.

Ale jak zaczynam zwalniać to zaświecają się i po czasie gasną.

W tym czasie też zaczyna szarpać autem.

Tak jakby działał ABS i ESP.

Gdzie zacząć szukać problemu.

Pozdrawiam.

Taki błąd wcześniej miałem.

Address 03: ABS Brakes
Controller: 8D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D56
Coding: 06397
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

Jutro się podłącze i zobaczę co jest.

Awatar użytkownika
Ryan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 12 kwie 2011, 16:33
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: Ryan » 20 wrz 2012, 23:33

klasyczny objaw - przeplywomierz kolego

Awatar użytkownika
marc26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2012, 11:06
Lokalizacja: Grodków/opolskie

Post autor: marc26 » 20 wrz 2012, 23:47

Witam.

I przepływomierz może tak robić z ABS i ESP. ??

Czyli wymienić..

Jest tez tak, że rano dopóki nie złapie temp. to nierówno pracuje.

No i świeci się tez silnik.

Awatar użytkownika
Ryan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 12 kwie 2011, 16:33
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: Ryan » 21 wrz 2012, 06:00

tak , w 2.7bt przepływomierz objawia sie tymi kontrolkami

co do nierownej pracy i check engine - musisz podpiac , przyczyn moze byc wiele

Awatar użytkownika
marc26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2012, 11:06
Lokalizacja: Grodków/opolskie

Post autor: marc26 » 21 wrz 2012, 09:31

OK. Dzięki.

Najpierw wymienię przepływomierz.

Pozdrawiam.

Jakiś konkretnie polecacie, jakiejś firmy.


Zamówiony, będzie w poniedziałek.

AUTO-DIZAJN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
Lokalizacja: piła

Post autor: AUTO-DIZAJN » 21 wrz 2012, 12:56

WITAM MAM PROBLEM A ABS I ASR CAÂŁY CZAS SIE SWIECI !!! Z TEGO CO WIDZE TO KTOS PRÓBOWAÂŁ NAPRAWC STEROWNIK PRÓBOWAÂŁEM JUZ WIELE INNE POMPY Z STEROWNIKIEM PODSTAWIAC WYCHODZA RÓZNE BÂŁEDY .. CZY ISTNIEJE SPOSÓB NA JAKIES OBEJSCIE NP ZMOSTKOWANIE COS ZEBY POMOGÂŁO PRZY WYGASZENIU BO PRZEZ (!) NIE WIDAC NIC NA KOMPUTERKU.. BARDZO PROSZE O POMOC
auto-dizajn

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 21 wrz 2012, 13:01

1 wyłącz CAPS LOCK
2 ty to robisz czy mechanik ?
3 żeby zgasło trzeba usunąć usterkę...

AUTO-DIZAJN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
Lokalizacja: piła

Post autor: AUTO-DIZAJN » 21 wrz 2012, 13:04

tak ja to robie juz nie mam siły na ten abs .. czyli żadne obejscie nic nie pomoże :(
auto-dizajn

Awatar użytkownika
marc26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2012, 11:06
Lokalizacja: Grodków/opolskie

Post autor: marc26 » 24 wrz 2012, 20:10

Witam.

Wymieniłem przepływomierz i skasowałem błędy.

W czasie jazdy 2 razy mi znowu zaświeciły kontrolki i zaświeciła kontrolka silnika i nie zgasła.

logi:

silnika:

2 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 1000

abs:

1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A


Możecie mi powiedzieć co w logach.

Pozdrawiam.


Byłem dzisiaj w zaprzyjaźnionym servisie BOSCH

No i stwierdzili, że może to być lambda bo ma za małe wartości oraz jakiś przewód może być zatkany lub nieszczelny.

Problem z doprowadzeniem powietrza wtórnego.
Służący między innymi do rozgrzania katalizatorów przy zimnym silniku.

Mam pytanie do was który to może być przewód.
Nie mogli się do niego dostać bo silnik był gorący.

Proszę o rade.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja