Witam.
Mam pytanie odnośnie ABS i ESP.
Zaobserwowałem, że jak jadę jednostajną prędkością lub przyspieszam to kontrolki nie świecą.
Ale jak zaczynam zwalniać to zaświecają się i po czasie gasną.
W tym czasie też zaczyna szarpać autem.
Tak jakby działał ABS i ESP.
Gdzie zacząć szukać problemu.
Pozdrawiam.
Taki błąd wcześniej miałem.
Address 03: ABS Brakes
Controller: 8D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D56
Coding: 06397
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -
Jutro się podłącze i zobaczę co jest.
[ A6 C5] ABS i ESP włącza się jak zwalniam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
- Lokalizacja: piła
WITAM MAM PROBLEM A ABS I ASR CAÂŁY CZAS SIE SWIECI
! Z TEGO CO WIDZE TO KTOS PRÓBOWAÂŁ NAPRAWC STEROWNIK PRÓBOWAÂŁEM JUZ WIELE INNE POMPY Z STEROWNIKIEM PODSTAWIAC WYCHODZA RÓZNE BÂŁEDY .. CZY ISTNIEJE SPOSÓB NA JAKIES OBEJSCIE NP ZMOSTKOWANIE COS ZEBY POMOGÂŁO PRZY WYGASZENIU BO PRZEZ (!) NIE WIDAC NIC NA KOMPUTERKU.. BARDZO PROSZE O POMOC

auto-dizajn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
- Lokalizacja: piła
Witam.
Wymieniłem przepływomierz i skasowałem błędy.
W czasie jazdy 2 razy mi znowu zaświeciły kontrolki i zaświeciła kontrolka silnika i nie zgasła.
logi:
silnika:
2 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 1000
abs:
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Możecie mi powiedzieć co w logach.
Pozdrawiam.
Byłem dzisiaj w zaprzyjaźnionym servisie BOSCH
No i stwierdzili, że może to być lambda bo ma za małe wartości oraz jakiś przewód może być zatkany lub nieszczelny.
Problem z doprowadzeniem powietrza wtórnego.
Służący między innymi do rozgrzania katalizatorów przy zimnym silniku.
Mam pytanie do was który to może być przewód.
Nie mogli się do niego dostać bo silnik był gorący.
Proszę o rade.
Wymieniłem przepływomierz i skasowałem błędy.
W czasie jazdy 2 razy mi znowu zaświeciły kontrolki i zaświeciła kontrolka silnika i nie zgasła.
logi:
silnika:
2 Faults Found:
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0000 1000
abs:
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Możecie mi powiedzieć co w logach.
Pozdrawiam.
Byłem dzisiaj w zaprzyjaźnionym servisie BOSCH
No i stwierdzili, że może to być lambda bo ma za małe wartości oraz jakiś przewód może być zatkany lub nieszczelny.
Problem z doprowadzeniem powietrza wtórnego.
Służący między innymi do rozgrzania katalizatorów przy zimnym silniku.
Mam pytanie do was który to może być przewód.
Nie mogli się do niego dostać bo silnik był gorący.
Proszę o rade.