Witam forumowiczow
Jestem tu nowy i chcialbym spytac forumowiczow o rade. Otoz zachcialo mi sie wymiany pompy hamulcowej w mojej babci i pojawily sie schody. Wyjalem stara wlozylem nowa, wlalem plyn odpowietrzam wg starej zasady od najdalszego zacisku do najblizszego i nic. Pedal wpada do podlogi. Poczytalem troche i poszedlem kupic narzedzie do cisnieniowej zmiany plynu z kola zapasowego. Zrobilem wszystko od nowa i plyn juz lecial bardziej zwlaszcza z przednich kol ale bez pecherzy powietrza ale pedal nadal wpada i zero hamulcow. Dowiedzialem sie ze vagiem nalezy odpowietrzyc pompe abs ale nie moge sie polaczyc. Mam vaga 3.11 2n pelna wersje i interfejs viakena na COMA. Czy ktos molgby podzielic sie ustawieniami w vagu przy diagnostyce a6 c4?Wszelkie rady beda mile widziane.
Dzieki
[A6 C4 '96 ADR] wymiana pompy hamulcowej i wielkie klopoty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2011, 18:28
- Lokalizacja: wielkopolska
też kiedyś wymieniałem pompe i powiem ci tak że wstawiłem nową nalałem płyn i odkręciłem rurki przy pompie żeby płyn sie przelał potem zakręciłem i koniec nie było żadnego problemu , żadnegoi dalszego odpowietrzania kół wiec stawiam na to że może twoja nowa pompa jest wadliwa 
Wątpie żeby w C4 był potrzebny Vag do odpowietrzania bo w C5 z ESP nie był mi potrzebny tylko tyle że odpowietrzałem przez podciśnienie na zapalonym silniku żeby pompa ABS pracowała ( muszą być otwarte jakieś zaworki )
Po zabiegu Bremse jak nówki .
Przypatrz sie twojej pompie

Wątpie żeby w C4 był potrzebny Vag do odpowietrzania bo w C5 z ESP nie był mi potrzebny tylko tyle że odpowietrzałem przez podciśnienie na zapalonym silniku żeby pompa ABS pracowała ( muszą być otwarte jakieś zaworki )
Po zabiegu Bremse jak nówki .
Przypatrz sie twojej pompie
