Masz hurtownie w Pruszkowie. Jak chcesz wykopię numer do kolesia, ma każdą średnicę kwasu.pavliq pisze:Fajnie byłoby to zamówić w komplecie wcześniej, bo w trakcie roboty nie ma skąd tego skołować, a wysyłka trwa trochę
[ A6 C5] Tuningowanie AEB - cel 250 + KM
Chętnie bym się podłączył pod zamówienie kompletnego orurowania, łączników, opasek itp. pod FMIC do 1.8 T. Jeżeli ktoś z was będzie kminił taki temat realizacji kompletnego osprzętu pod FMIC to ja się piszę (o ile np. do APU będzie szło to samo co do innych wersji 1.8T)pavliq pisze:Ma ktoś wymiar orurowania w całości? Jakie kolanka, ile stopni, etc.
Fajnie byłoby to zamówić w komplecie wcześniej, bo w trakcie roboty nie ma skąd tego skołować, a wysyłka trwa trochę
raggaman, a znasz kogoś kto by wykonał orurowanie pod FMIC np. taki jak ten:
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 71802.html
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 71802.html
Pisalem wczesniej jakie katy. Co do dl rurek nie sa symetryczne. Powiecmy np: 135*ma rurka, od srodka kolanka z jednej strony ma 150mm, a z drugiej 50mm. Ja to zobilem tak jak mi pasowalo, ale mozna to zrobic napewno na wiele innych sposobow, wiec nie chce niczego sugerowac i zbierac opini ze cos nie pasowalo bo powinno byc dluzsze.
Tak jak wspomnial kolega raggaman cyt:
Dlaczego ?
jakby dać łącznik sylikonowy i polecieć rurą do przepustnicy i tam drugi sylikon ?
Przynajmniej ja tak będę kminił u siebie.
Wiec widac ze mozna to rozkminic inaczej.
Moj IC ma wlot i wylow symetrycznie,i inne wymiary niz ten:
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 71802.html
i automatycznie beda inne wymiary rurek
Tak jak wspomnial kolega raggaman cyt:
Dlaczego ?
jakby dać łącznik sylikonowy i polecieć rurą do przepustnicy i tam drugi sylikon ?

Przynajmniej ja tak będę kminił u siebie.
Wiec widac ze mozna to rozkminic inaczej.
Moj IC ma wlot i wylow symetrycznie,i inne wymiary niz ten:
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 71802.html
i automatycznie beda inne wymiary rurek
Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 20:20 przez KOALA, łącznie zmieniany 3 razy.
DP - założone z firmy RM MOTORS z Olsztyna - porządna robota.raggaman pisze:Jeden IC od frontu.
DP - ( rura zamiast kata w dół ) - 2,5 cala
DV alu - forge , The sun
TIP - sztywny dolot zamiast harmonijki
DV The SUn - solidny zawór myślę, że faktycznie nie warto przepłacać za Forge.
TIP juz się spawa dzięki uprzejmości kolegi z forum Audi A4.
FMIC - podobno na początek nie jest potrzebny, wystarczy porządnie wyczyścić ori IC.
NA 28.12 jestem umówiony na chip tuning u Rogalottiego w MR MOTORS w Warszawie. Zobaczymy jakie wartości przy chipie będzie można osiągnąć przy tych drobnych przeróbkach. Liczę na granice 200 kM i ok. 280 - 300 nM momentu. Nie wiem czy sie uda. Strojenie o oczywiście na Pb 98

Ostatnio jeden kolega z A4 klubu trochę mnie załamał. Napisał mi (wręcz mnie wyśmiał


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Nie mów, że kupiłeś na allegro za ogrom kasymart73301 pisze: DP - założone z firmy RM MOTORS z Olsztyna - porządna robota.

Rurka + kolanko = 50 zł, wyspawanie tego na ori flanszach 100 zł.

Do samego wystarczy ten co masz.mart73301 pisze: FMIC - podobno na początek nie jest potrzebny, wystarczy porządnie wyczyścić ori IC.
Jeździłem 310 KM A4 z 1.8T.. nie wyobrażam sobie żeby to było na jednej osi ....Maver pisze:Do 350 KM ośka spokojnie daje rade, czy to FWD czy RWD tylko trzeba się naumieć tym jeździć. Tyle.