Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Tuningowanie AEB - cel 250 + KM

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 15 lis 2011, 00:42

mart73301 pisze:
raggaman pisze:To jest też dobry zawór i tańszy
http://allegro.pl/the-sun...1926244130.html
A do tego też potrzebuję wymiennych sprężynek ??
Sprzedawca twierdzi,że nie pod czym podpisuje recami i nogami :)


Maver pisze:Do każdego, ale one są w komplecie do DV....
Mylisz się. Do forge nie masz w pakiecie..są jako oddzelny zestaw który kosztuje 100 zł.
Te zaworki os SIDa też nie mają sprężyn w zestawie.

Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 15 lis 2011, 09:54

Ragga mylisz się - mam zaworek od SID'a i dostałem 3 sprężyny w komplecie totalnie gratis ;)

Mam dokładnie ten co tu:
http://s4sid.pl/7685.html
Zjedź sobie w dół i jest fotka i pokazane sprężynki, w komplecie dostałem 3.
Oprócz mojego A6 które obecnie daje 1,3 bara jeździ na nim 480 konne S4, z 3 eReSy i wszystkim działa prawidłowo, upuszcza jak trzeba nie wariuje, czy warto przepłacać za forge ? ;)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 15 lis 2011, 11:25

Spoko skoro dostałeś 3 sprężyny w komplecie, ale Forge i reszta nie ma takich gratisów.
Co do samego Forga to dla mnie nie ma sensu przepłacać.. ale No name też nie kupie.. zdecudowałem się na The Sun, mam gwarancje i support jak się coś zwali ;)

mart73301

Post autor: mart73301 » 02 gru 2011, 00:06

raggaman pisze: TIP - tu musisz spawac z kwasówki lub kupic silikonowy np. autobahn
Nie mogę tego nigdzie znaleźć. Gdzie to cholerstwo można dostać ??

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 03 gru 2011, 14:06

Bo to trza sobie uspawac lub kupic tu http://www.034motorsport.com/

na A4 klubie ktoś sprzedawał kiedyś.

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 03 gru 2011, 15:36


Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 03 gru 2011, 18:03

Kolego a masz może spis rurek/ łączników jakich użyłeś tj długość kąty itp ? Myślę że bardzo by się przydał taki przepis :)

mart73301

Post autor: mart73301 » 03 gru 2011, 18:31

No gratulacje, robota miodzio. Sam rezałeś czy w jakimś zakładzie montowałeś ??

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 04 gru 2011, 00:31

To bardziej nadaje sie do dzialu-Warsztat czyli Zrob to Sam. Ale krotko:

Wiec polecimy rurki od przepustnicy:
-135-75-ICEK-90 i dalej idzie rurka jak na focie na dole
Co do dl to byly dluzsze i docinalismy.

Kolega pracuje w warsztacie i modzilismy po godzinach.


Fota rurki:
Obrazek

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 04 gru 2011, 09:46

To Ty kupiłeś gotowy zestaw "chinola" czy rezaliście od podstaw ?
Masz fote jak to wyglada po podniesieniu maski ? Bo wydaje mi sie że grubszy rdzeń by sie zmiescil ;)
Dlaczego nie zastąpiliscie tego gumowego "s" co idzie do przepustnicy ?

Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 04 gru 2011, 21:52

I jak to nie tajemnica ile Cie to wyniosło?

mart73301

Post autor: mart73301 » 04 gru 2011, 22:37

raggaman pisze:
mart73301 pisze: To jest też dobry zawór i tańszy
http://allegro.pl/the-sun-motorsports-d ... 44130.html
Zawór zakupiłem, a czy jeszcze czasem jakaś zaślepka nie jest potrzebna ??

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 05 gru 2011, 00:39

raggaman pisze:To Ty kupiłeś gotowy zestaw "chinola" czy rezaliście od podstaw ?
Masz fote jak to wyglada po podniesieniu maski ? Bo wydaje mi sie że grubszy rdzeń by sie zmiescil ;)
Dlaczego nie zastąpiliscie tego gumowego "s" co idzie do przepustnicy ?
Moze i chinol......nie wiem nie bylo napisane.
Chyba zartujesz z rura"S" :> Wole nie ryzykowac sztywnego polaczenia.

Ten na zdjeciu zestawik to nie jest ten co mam zalozony,tylko pokazalem o jaka ostatnia rurke chodzi.
IC kupiony, tylko z rurkami kombinowalismy. Miedzy belka a IC jest 30mm.IC ma 70X180x650
Koszt ok 1200.
mart73301- DV ma trzy wyjscia, nie trzeba zadnej zaslepki,co innego jak bys kombinowal z BlowOff-em tam sa 2-wa wyjscia i jedno trzeba by bylo zaslepic(nie polecam B-Offa)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 05 gru 2011, 12:49

KOALA pisze:Chyba zartujesz z rura"S" :> Wole nie ryzykowac sztywnego polaczenia.
Dlaczego ?
jakby dać łącznik sylikonowy i polecieć rurą do przepustnicy i tam drugi sylikon ? <mysli>
Przynajmniej ja tak będę kminił u siebie.

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 05 gru 2011, 15:21

Ma ktoś wymiar orurowania w całości? Jakie kolanka, ile stopni, etc.
Fajnie byłoby to zamówić w komplecie wcześniej, bo w trakcie roboty nie ma skąd tego skołować, a wysyłka trwa trochę ;)
disco to dla mnie wszystko :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja