Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0 BRE] Tuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Litany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 lip 2009, 10:17
Lokalizacja: Southampton

[A6 C6 2.0 BRE] Tuning

Post autor: Litany » 05 cze 2010, 21:00

Ave

Po roku uzytkowania seryjnych konikow nadszedl czas na dodatkowa pare kopyt.
Zamierzam kupic box firmy DTE, oto link: http://www.dte-diesel-tuning.com/cars/a ... 40-ps.html
Auto ma okolo 35k mil, silnik suchy, zadnych nieprawidlowosci. Zalezy mi aby moc i moment byl bezpieczny dla silnika. Mysle ze granica okolo 170 PS bedzie idealna i niepowinno byc problemu.
Byc moze ktos z forumowiczow slyszal lub obecnie ma okazje testowac ten produkt.
Wszelkie uwagi mile widziane.
Pytanie praktyczne. Z tego co wyczytalem nalezy podlaczyc box rowniez do akumulatora, ktory jest w bagazniku. Z przodu przy sciance grodziowej jest rowniez zlacze minusa i plusa. W przypadku plusa, nie ma tam zadnej sruby lub innego ustrojstwa ktore by pozwolilo na jakikolwiek montaz dodatkowego kabelka. Prosillbym o konkretna porade.
Dzieki z gory.

Pozdrawiam

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 06 cze 2010, 01:37

Dokaladnie jak napisl robert229 daj sobie spokuj z boxem jedz do dobrej firmy zrobia program i wtedy bedzie git ja inaczej bym nie ryzykowal pozdro

Litany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 lip 2009, 10:17
Lokalizacja: Southampton

Post autor: Litany » 06 cze 2010, 08:18

Wiem jaka jest opinia na temat boxow. Problem w tym ze zostalo mi 11 miesiecy gwarancji, i w przypadku remappingu moge sie z nia pozegnac. Auta rowniez nie zamierzam trzymac dluzej. Dobre firmy zajmujace sie softem ingerujac w ecu zadaja za usluge L600. Praktycznie kazda z nich oferuje opcje boxow, przewaznie z paroma sprawdzonymi mapami i regulacja. Boxy te rowniez nie kosztuja malo, w granicach L450. Box ktorym jestem zainteresowany, mozna uzywac tylko z silnikami na pompowtryskach. Takze nawet przy sprzedazy wymontowujac go nie bede mogl raczej wsadzic do 3.0tdi na common rail.
Wracajac do pytania o montaz do akumulaora na przednich zlaczach (plusa), dalej szukam.

Dzieki

mateuszsta20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
Imię: Mateusz
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa/Utrecht

Post autor: mateuszsta20 » 06 cze 2010, 10:43

To poczekaj jeszcze te 11 miechow i bedziesz sie cieszyl wieksza moca autka jak go zmienisz na 3.0TDI. A niech cos pojdzie nie tak z tym boxem i bedziesz musial oddac auto na gwarancje i co wtedy :?: I tak chlopaki w ASO dojda do tego ze byl zakladany box nawet jak go sciagniesz przed serwisem... Jak dla mnie gra nie warta swieczki.

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 07 cze 2010, 02:02

Dokladnie nic dodac nic ujac :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja