Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ a6 C5 1.8t ]jaki tuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
eddi83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 25 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Żagań,Żary

Post autor: eddi83 » 26 sty 2010, 23:57

BartG60, napisz o najwazniejszym..o kasie..jaka kasa bo mnie to korci..hihi :evil:

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 27 sty 2010, 00:01

podobny mod:

Obrazek
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 04 lut 2010, 10:05

eddi83 pisze:BartG60, napisz o najwazniejszym..o kasie..jaka kasa bo mnie to korci..hihi :evil:
Co do kasy to inna historia, nie potrafie Ci odpowiedziec.
Szwagier robil to u znajomych wiec co i za ile nie ma tu odzwierciedlenia
co do realnych cen.
Jezeli zdecydujesz sie na samego wirusa to mysle ze ok 1tys wydasz, moze pare stow wiecej, ale to na poczatek, a jezeli chcesz cos wiecej to trzeba liczyc inne graty plus montaz i strojenie.

P.S.
zrobily sie dwa podobne tematy :-/

Awatar użytkownika
rysio_ochódzki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 09 mar 2010, 20:01
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: rysio_ochódzki » 20 mar 2010, 15:37

Podłanczam się pod temat ;-) Czy ma ktoś namiary na dobrą firme która pogrzebie mi co nieco pod maską i wykrzesa ze 30 KM więcej :mrgreen: ???

Kamil_LbN_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 lip 2009, 22:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kamil_LbN_ » 24 maja 2010, 18:25

Witam wszystkich
Jak wczesniej pisalem o zmianie turbo z wersji 180km i zamontowanie chipa. Dało naprawde roznice teraz ma 200km(sprawdzane na hamowni). Perfekcyjnie sie wkreca i ciagnie jak w diselu do 5,5tys obrotow przed zamontowaniem chipa sprawdzalem cisnienie w cylindrach mialem po 11 na kazdym cylindrze. Silnik zdorwy regularnie naprawiam kazda usterke i dbam o niego. Teraz mysle nad zmianie turbo na K04 i zastanawiam sie nad gumowymi wezami powietrza planuje zalorzyc silinkonowe.
Małe problemy mam z LPG poniewarz jak dam mu naprawde buta to na wyzszych biegach przerywa przy 4tys obrotow.A na benzynie idealnie. Ale to wina wtryskiwaczy juz zamowilem wtryski Matrix HD 544,Reduktor EG200, Instalacja Stag 300-4 Plus wiec mysle ze teraz nie powinno byc problemow.
Pozdro

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 03 cze 2010, 18:31

Witam,
chcialbym wrócic do wymiany wtryskiwaczy. Znalazłem wtryskiwacze od audi TT 225KM za śmieszna cene, i teraz moje pytanie, czy po ich wymianie trzeba ustawiać jakiś kat wtrysku albo dawke paliwa tak jak w dieslu?? czy może tutaj komputer sam tym reguluje?? a jeśli trzeba to jak to sie robi??

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 07 cze 2010, 23:51

piter_084 pisze:Witam,
chcialbym wrócic do wymiany wtryskiwaczy. Znalazłem wtryskiwacze od audi TT 225KM za śmieszna cene, i teraz moje pytanie, czy po ich wymianie trzeba ustawiać jakiś kat wtrysku albo dawke paliwa tak jak w dieslu?? czy może tutaj komputer sam tym reguluje?? a jeśli trzeba to jak to sie robi??

Tak na marginesie: nie sa Ci potrzebe wieksze wtryski do seryjnej turbiny,
zamontuj rowniez wieksza turbosprezarke zeby "napompowala" cylindry, i wtedy mozesz "podlewac" wiekszymi wtryskami.

jak zrobisz "partyzantke" to Ci "tloki poplyna" i taki bedzie final <ok>
wszystko musi byc zestrojone u dobrego tunera, samo sie nic nie "reguluje"

jaro 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 mar 2010, 11:30
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: jaro 78 » 01 sie 2011, 07:28

Witam ,podłączę się pod temat wtrysków. Kupiłem turbinę K03s firmy GSP z eBay i mam pytanie czy muszę zmienić wtryski na większe czy te które są teraz dają rade ??. Planuję zmienić IC na większy no i pozbyć się kata i uwolnić wydech. Drugie moje pytanie czy po wymianie turbiny na większą ,czy muszę coś zmieniać czy można jeździć bez modyfikacji ??. Chcę zrobić chipa ale w późniejszym terminie. :) Mój silnik to 1,8T AEB.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GSP-KO4- ... 879wt_1009

Może napiszcie co sądzicie o tej turbinie ,czy to był dobry zakup ,kupiłem w dobrej cenie kosztowała mnie tysiak zł.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 01 sie 2011, 10:20

Turbina jakiś chinol. Lepiej byś zrobil zakupując hybrydę :)

Ogólnie zacząłeś trochę od pupy strony.

Pierwsze co się powinno modzić to :

- test pipe - rurka 2.5 Cala od turbo do pierwszego łącznika zamiast kata
- TIP - sztywny element między turbo a filtrem powietrza - seryjnie mamy gumę z harmonijką
- aluminiowy zawór DV - Forge 007p ( żaden BOV itp. )
- program u tunera

Jak się chce mieć więcej to już grubsza kasa :
- Wydech o zwiększonej średnicy i przelotowych tłumikach
- FMIC
- wtryski
- turbina + kolektor
- pompa paliwa
- świece
ect.

jaro 78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 14 mar 2010, 11:30
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: jaro 78 » 01 sie 2011, 13:09

No to mnie nie pocieszyłeś :( czytałem trochę o tych turbinach na forach w stanach i ludzie nie mają takiej złej opinij o tej firmie poza tym znam gościa który jeździ na podobnej turbinie hondom civc i nawet nieźle mu to śmiga nie ma żadnych problemów. Widziałem różne turbinki i przerabiałem już temat z chinolem ,no cóż zobaczymy co z tego wyjdzie w końcu nie jest to aż taka duża kasa założę zobaczę ile pojeździ. Zaworek widziałem na amazonie koszt 160$ z wysyłką nie wiem czy to dużo może się zdecyduje.


czy to o taki chodzi??

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 01 sie 2011, 23:34

Jaro. Nie oszukujmy się.. za 300 dolców nie kupisz turbiny której nie dotykali żółci. Zresztą zobacz po ile chodzą u Nas oryginalne K04, którą i tak trzeba rezać bo chyba pod OEM kolektor nie podejdzie <mysli>
Po mojemu..wolałbym kupić hybrydę K03-> K04 .. http://site.scrollproducts.com/pl/hybrydy

Co do zaworu to w kraju masz taniej - http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=2449 . Zawór trzeba smarować co 10 tys. km w środku.. jak robisz dalsze mody to zmieniasz sprężynę w środku. Sprężyny też kupisz w re5pect.pl <okok>

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 05 sie 2011, 22:32

jak to mówia, z gówna bata nie ukręcisz. ;p

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 26 wrz 2011, 19:46

koledzy ja cche wiac sie za podniesienie mocy w mojej 1.8T (jest po chipie +23KM +40Nm) ale to jak dla mine za mało. W ostatnim czasie wywaliłem kata bo sie zapchał wstawiając test pipe dzieki czemu samochod sie odmulił ale nadal nie jest idealnie. Czy mógł mi paść DV ?? jak go ewenualnie sprawdzic??
Kolejne pytanie co daje nam konkretnie wstawienie tipa ??czy tu chodzi o puchnięcie przewodów ??
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 29 wrz 2011, 00:33

vipkwiecien pisze:Czy mógł mi paść DV ?? jak go ewenualnie sprawdzic??
aa dlaczego miałby Ci paść ? Turbina wpada w tryb awaryjny ? jest za mało boostu ?
Może po prostu przyzwyczaiłeś się do mocy i wydaje Ci się że auto nie jedzie :p
vipkwiecien pisze:Kolejne pytanie co daje nam konkretnie wstawienie tipa ??czy tu chodzi o puchnięcie przewodów ??
" nie dopuścić do zwężenia dolotu podczas doładowania maksymalnego ,gdyż podczas takowego,może wystąpić ściśnięcie dolotu,co powoduje chwilowy spadek mocy-TIP ma temu zapobiec ".

mart73301

Post autor: mart73301 » 09 lis 2011, 00:10

raggaman pisze:Pierwsze co się powinno modzić to :

- test pipe - rurka 2.5 Cala od turbo do pierwszego łącznika zamiast kata
- TIP - sztywny element między turbo a filtrem powietrza - seryjnie mamy gumę z harmonijką
- aluminiowy zawór DV - Forge 007p ( żaden BOV itp. )
- program u tunera
raggaman, możesz podać jakieś linki lub stronki gdzie można te częsci kupić ew. jakiś kontakt z osobami, które mogłyby coś takiego załatwić. Byłbym wdzięczny :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja