[ a6 C5 1.8t ]jaki tuning
Co do kasy to inna historia, nie potrafie Ci odpowiedziec.eddi83 pisze:BartG60, napisz o najwazniejszym..o kasie..jaka kasa bo mnie to korci..hihi :evil:
Szwagier robil to u znajomych wiec co i za ile nie ma tu odzwierciedlenia
co do realnych cen.
Jezeli zdecydujesz sie na samego wirusa to mysle ze ok 1tys wydasz, moze pare stow wiecej, ale to na poczatek, a jezeli chcesz cos wiecej to trzeba liczyc inne graty plus montaz i strojenie.
P.S.
zrobily sie dwa podobne tematy

A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
- rysio_ochódzki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 09 mar 2010, 20:01
- Lokalizacja: Lubliniec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 lip 2009, 22:33
- Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich
Jak wczesniej pisalem o zmianie turbo z wersji 180km i zamontowanie chipa. Dało naprawde roznice teraz ma 200km(sprawdzane na hamowni). Perfekcyjnie sie wkreca i ciagnie jak w diselu do 5,5tys obrotow przed zamontowaniem chipa sprawdzalem cisnienie w cylindrach mialem po 11 na kazdym cylindrze. Silnik zdorwy regularnie naprawiam kazda usterke i dbam o niego. Teraz mysle nad zmianie turbo na K04 i zastanawiam sie nad gumowymi wezami powietrza planuje zalorzyc silinkonowe.
Małe problemy mam z LPG poniewarz jak dam mu naprawde buta to na wyzszych biegach przerywa przy 4tys obrotow.A na benzynie idealnie. Ale to wina wtryskiwaczy juz zamowilem wtryski Matrix HD 544,Reduktor EG200, Instalacja Stag 300-4 Plus wiec mysle ze teraz nie powinno byc problemow.
Pozdro
Jak wczesniej pisalem o zmianie turbo z wersji 180km i zamontowanie chipa. Dało naprawde roznice teraz ma 200km(sprawdzane na hamowni). Perfekcyjnie sie wkreca i ciagnie jak w diselu do 5,5tys obrotow przed zamontowaniem chipa sprawdzalem cisnienie w cylindrach mialem po 11 na kazdym cylindrze. Silnik zdorwy regularnie naprawiam kazda usterke i dbam o niego. Teraz mysle nad zmianie turbo na K04 i zastanawiam sie nad gumowymi wezami powietrza planuje zalorzyc silinkonowe.
Małe problemy mam z LPG poniewarz jak dam mu naprawde buta to na wyzszych biegach przerywa przy 4tys obrotow.A na benzynie idealnie. Ale to wina wtryskiwaczy juz zamowilem wtryski Matrix HD 544,Reduktor EG200, Instalacja Stag 300-4 Plus wiec mysle ze teraz nie powinno byc problemow.
Pozdro
piter_084 pisze:Witam,
chcialbym wrócic do wymiany wtryskiwaczy. Znalazłem wtryskiwacze od audi TT 225KM za śmieszna cene, i teraz moje pytanie, czy po ich wymianie trzeba ustawiać jakiś kat wtrysku albo dawke paliwa tak jak w dieslu?? czy może tutaj komputer sam tym reguluje?? a jeśli trzeba to jak to sie robi??
Tak na marginesie: nie sa Ci potrzebe wieksze wtryski do seryjnej turbiny,
zamontuj rowniez wieksza turbosprezarke zeby "napompowala" cylindry, i wtedy mozesz "podlewac" wiekszymi wtryskami.
jak zrobisz "partyzantke" to Ci "tloki poplyna" i taki bedzie final

wszystko musi byc zestrojone u dobrego tunera, samo sie nic nie "reguluje"
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Witam ,podłączę się pod temat wtrysków. Kupiłem turbinę K03s firmy GSP z eBay i mam pytanie czy muszę zmienić wtryski na większe czy te które są teraz dają rade
. Planuję zmienić IC na większy no i pozbyć się kata i uwolnić wydech. Drugie moje pytanie czy po wymianie turbiny na większą ,czy muszę coś zmieniać czy można jeździć bez modyfikacji
. Chcę zrobić chipa ale w późniejszym terminie.
Mój silnik to 1,8T AEB.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GSP-KO4- ... 879wt_1009
Może napiszcie co sądzicie o tej turbinie ,czy to był dobry zakup ,kupiłem w dobrej cenie kosztowała mnie tysiak zł.



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GSP-KO4- ... 879wt_1009
Może napiszcie co sądzicie o tej turbinie ,czy to był dobry zakup ,kupiłem w dobrej cenie kosztowała mnie tysiak zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Turbina jakiś chinol. Lepiej byś zrobil zakupując hybrydę
Ogólnie zacząłeś trochę od pupy strony.
Pierwsze co się powinno modzić to :
- test pipe - rurka 2.5 Cala od turbo do pierwszego łącznika zamiast kata
- TIP - sztywny element między turbo a filtrem powietrza - seryjnie mamy gumę z harmonijką
- aluminiowy zawór DV - Forge 007p ( żaden BOV itp. )
- program u tunera
Jak się chce mieć więcej to już grubsza kasa :
- Wydech o zwiększonej średnicy i przelotowych tłumikach
- FMIC
- wtryski
- turbina + kolektor
- pompa paliwa
- świece
ect.

Ogólnie zacząłeś trochę od pupy strony.
Pierwsze co się powinno modzić to :
- test pipe - rurka 2.5 Cala od turbo do pierwszego łącznika zamiast kata
- TIP - sztywny element między turbo a filtrem powietrza - seryjnie mamy gumę z harmonijką
- aluminiowy zawór DV - Forge 007p ( żaden BOV itp. )
- program u tunera
Jak się chce mieć więcej to już grubsza kasa :
- Wydech o zwiększonej średnicy i przelotowych tłumikach
- FMIC
- wtryski
- turbina + kolektor
- pompa paliwa
- świece
ect.
No to mnie nie pocieszyłeś
czytałem trochę o tych turbinach na forach w stanach i ludzie nie mają takiej złej opinij o tej firmie poza tym znam gościa który jeździ na podobnej turbinie hondom civc i nawet nieźle mu to śmiga nie ma żadnych problemów. Widziałem różne turbinki i przerabiałem już temat z chinolem ,no cóż zobaczymy co z tego wyjdzie w końcu nie jest to aż taka duża kasa założę zobaczę ile pojeździ. Zaworek widziałem na amazonie koszt 160$ z wysyłką nie wiem czy to dużo może się zdecyduje.
czy to o taki chodzi??

czy to o taki chodzi??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Jaro. Nie oszukujmy się.. za 300 dolców nie kupisz turbiny której nie dotykali żółci. Zresztą zobacz po ile chodzą u Nas oryginalne K04, którą i tak trzeba rezać bo chyba pod OEM kolektor nie podejdzie
Po mojemu..wolałbym kupić hybrydę K03-> K04 .. http://site.scrollproducts.com/pl/hybrydy
Co do zaworu to w kraju masz taniej - http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=2449 . Zawór trzeba smarować co 10 tys. km w środku.. jak robisz dalsze mody to zmieniasz sprężynę w środku. Sprężyny też kupisz w re5pect.pl

Po mojemu..wolałbym kupić hybrydę K03-> K04 .. http://site.scrollproducts.com/pl/hybrydy
Co do zaworu to w kraju masz taniej - http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=2449 . Zawór trzeba smarować co 10 tys. km w środku.. jak robisz dalsze mody to zmieniasz sprężynę w środku. Sprężyny też kupisz w re5pect.pl

jak to mówia, z gówna bata nie ukręcisz. 

A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
koledzy ja cche wiac sie za podniesienie mocy w mojej 1.8T (jest po chipie +23KM +40Nm) ale to jak dla mine za mało. W ostatnim czasie wywaliłem kata bo sie zapchał wstawiając test pipe dzieki czemu samochod sie odmulił ale nadal nie jest idealnie. Czy mógł mi paść DV
jak go ewenualnie sprawdzic??
Kolejne pytanie co daje nam konkretnie wstawienie tipa ??czy tu chodzi o puchnięcie przewodów

Kolejne pytanie co daje nam konkretnie wstawienie tipa ??czy tu chodzi o puchnięcie przewodów

prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
aa dlaczego miałby Ci paść ? Turbina wpada w tryb awaryjny ? jest za mało boostu ?vipkwiecien pisze:Czy mógł mi paść DVjak go ewenualnie sprawdzic??
Może po prostu przyzwyczaiłeś się do mocy i wydaje Ci się że auto nie jedzie

" nie dopuścić do zwężenia dolotu podczas doładowania maksymalnego ,gdyż podczas takowego,może wystąpić ściśnięcie dolotu,co powoduje chwilowy spadek mocy-TIP ma temu zapobiec ".vipkwiecien pisze:Kolejne pytanie co daje nam konkretnie wstawienie tipa ??czy tu chodzi o puchnięcie przewodów
raggaman, możesz podać jakieś linki lub stronki gdzie można te częsci kupić ew. jakiś kontakt z osobami, które mogłyby coś takiego załatwić. Byłbym wdzięcznyraggaman pisze:Pierwsze co się powinno modzić to :
- test pipe - rurka 2.5 Cala od turbo do pierwszego łącznika zamiast kata
- TIP - sztywny element między turbo a filtrem powietrza - seryjnie mamy gumę z harmonijką
- aluminiowy zawór DV - Forge 007p ( żaden BOV itp. )
- program u tunera
