[ a6 C5 1.8t ]jaki tuning
[ a6 C5 1.8t ]jaki tuning
witam wszystkich klubowiczow mam pytanie chcialem dorzucic pare konikow mojej auduni bylem juz w paru zakladach i proponowali mi od 170 do nawet 195 koni ale nie wiem jak maja sie do takiego wzrostu mocy podzespoly takie jak skrzynia, przegluby,sprzeglo itd. a moze orietuje sie ktos czy w orginalnie fabrycznych 180 konnych silnikach 1.8t byly montowane wzmacniane skrzynie,sprzegla itp? a czy te silniki roznia sie budowa czy tylko programem komputerowym. prosze o porade ile mozna go podkrecic tak by nie ucierpial silnik i cala reszta a wyciagnac w miare jak najwiecej bo te 150 konikow pozostawia wiele do zyczenia. dziekuje z gory za pomoc
pozdr..
pozdr..
Ostatnio zmieniony 21 gru 2008, 00:51 przez levis, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
witanko kolego,ja swoja podrasowalem troche za mocno.W kazdym aucie jest obnizona moc do 30%,tak fabryka sie zabezpiecza przed zlym eksplatowaniem silnika i podzespolow.Bedziesz chcial to jest firma we wroclawiu ktora zajmuje sie takimi rzeczami,jak wymiana oprogramowania i chipowanie aut oczywiscie ma hamownie.Odrazu mowie ze jest dosc drogo i dlugo trzeba czekac na auto,bo to jest jedna z najlepszych firm w polsce.
[ Dodano: 2008-12-20, 22:35 ]
jeszcze jedno kalega AREKR 22 mial racje co do spszegla mi juz padlo i zaczyna mi sie kleic.Niewiem czy ma jakas regulacje czy musze wymienic tylko jeszcze nie rozebralem i niewiem co.
[ Dodano: 2008-12-20, 22:35 ]
jeszcze jedno kalega AREKR 22 mial racje co do spszegla mi juz padlo i zaczyna mi sie kleic.Niewiem czy ma jakas regulacje czy musze wymienic tylko jeszcze nie rozebralem i niewiem co.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
widze sie nie dogadamy,zycze ci powodzenia w pilnowaniu postow nie powinnes sie tytulowac mlodzy administrator tylko securit.Jeszcze jedno ci powiem nie swiadczy o czlowieku tytul tylko doswiadczenie zawodowe.jesli ty piszesz ze chip i oprogramowanie to samo to nie masz pojecia o samochodach,
[ Dodano: 2008-12-21, 09:55 ]
nie zapomnij zamknac.W tym naprawde jestes dobry.
[ Dodano: 2008-12-21, 09:55 ]
nie zapomnij zamknac.W tym naprawde jestes dobry.
Ale czemu sie czepiasz gościa on ma 200 km , widziałem na allegro chipy po 9,90 i one tyle dającensored pisze:Kolego po pierwsze to nikogo nie poniżam , bo jestem poważnym człowiekiem.
Po drugie to ty raczej mnie poniżasz stwierdzeniem "gówniarz".
Po trzecie z tego silnika nie MA MOÂŻLIWOÂŚCI programem wyciągnąć więcej jak 5KM.
Po czwarte program i chip to to samo , ale chyba ty tego nie wiesz pisząc:
"wymienilem oprogramowanie i dolorzylem chipa" - dołożyć się pisze przez ż tak dla ścisłości.
Po piąte nie jestem tutaj po to , żeby kogoś obrażać , tylko pilnuje porządku na forum.
Po szóste , nikt ci nie broni , jak nie chcesz nie zmuszamy do pozostania na forum.
I jeszcze w kwestii wieku , nie wiem czy czujesz się jakoś dowartościowany swoim wiekiem ale za lata nie dają tytułów magistra czy innych podobnych , więc nie pisz mi czy mogę czy nie mogę ciebie pouczać , bo akurat w tej kwestii trochę się orientuję.
Bardzo proszę ciebie , przedstaw nam wszystkim wykresy z hamowni tych twoich ponad 200 koni w silniku 2.4 V6 i bardzo proszę również o przedstawienie nam dokonanych zmian , tak wiesz , żeby można było jasno i wyraźnie potwierdzić , że o to można bez problemu chipować wolnossaki , bo nikomu się to jeszcze nie udało , a trochę wody już upłynęło w Wiśle i trochę mądrych ludzi już tego próbowało. Ale może tobie lub twoim tunerom się to udało. Dlatego zwrócę honor jak to prawda i jeszcze przed świętami tam pojadę na chipa

- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
Kolego zmieniłeś oprogramowanie i dołożyłeś chipamarek furtak pisze:kolego u mnie jest duzo ponad 200 ps.wymienilem oprogramowanie i dolorzylem chipa ale za duzo jest i do wiele za duzo.

Jeszcze takich bzdór nigdy nie widziałem

200ps z silnika 1.8 t da sie wyciagnac nowe turbo wydajniejsze + nowe wtryskiwacze paliwowe sprzęgło 1000 zł lepsze i można smigać przeguby raz na rok

budowa samego silnika jest taka sama w 150KM i 225 KM
a8team.pl to też dobre.
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
no musze powiedzieć ze uśmialem sie jak malo kiedy... chiptuning wolnossaka to juz wyższa szkoła jazdy o której widac mało osób w polsce jeszcze wie :D:D:D. no chyba ze tak jak napisaliście nakupił kilka chipów po 9,99zł na allegro i połączył je w szereg, do tego wsadził cudodajny stozek, z tyłu kominy z jakiejs elektrownii i wsadził wielka felge, ale po takich modernizacjach któe wymieniłem to ma pewnie juz ze 300KM z tego zabiedzonego silnika 
a tak na serio to jezeli ktos ma zamiar chipowac lub ogólnei wzmacniac silniczek totylko TYLKO tylko i wyłącznie niech kupuje cos z turbo a z naszych A6 jezeli chce miec duzo frajdy i naprawde bardzo rozwojowy silnik to 2,7T albo 4.2T
.. sam mam 2,7T i mody zostały juz poczynione i aktualnie w głowie są juz kolejne tylko 3ba skołować kase na duzo gratów

a tak na serio to jezeli ktos ma zamiar chipowac lub ogólnei wzmacniac silniczek totylko TYLKO tylko i wyłącznie niech kupuje cos z turbo a z naszych A6 jezeli chce miec duzo frajdy i naprawde bardzo rozwojowy silnik to 2,7T albo 4.2T
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
mysle ze Qris ma racje... ja mocno zgłębiam wiedze w tematcie 2,7T i jest róznica pomiedzy silnikami 2,7T (A6-230,A6 lift i allroad-250 i S4-265KM), a 2,7T z RS4(380KM). Poza oczywiscie programem, turbawkami, wtryskami, pompą paliwa itp itd w RS4 w głowicach są wieksze kanały ssące w głowicy
, dlatego jezeli chcemy naprawde osiągac duze moce z tych silników to wkłada sie najczesciej głowice od silnika 2,8 V6 


MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...