Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5TDI V6] czas na zmiany...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 28 lis 2010, 13:07

tarq pisze:innego 2.7BIt nie znajdziesz tylko Q :-) powodzenia
eeee...patrzyłem na autocentrum (taka strona z danymi aut) i tam były wersje bez Q? Czyżby popełnili błąd?

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 28 lis 2010, 13:09

nie spotkałem 2.7BIT w Ośce ;-) ale nigdy nic nie wiadomo, może jakiś swap poszedł z 1.8 na 2.7 i została oska <ok>

spawn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: spawn » 28 lis 2010, 20:33

thorgal7730 moje 2,7 na gazie ... hmm da się jeździc ale niema rewelacji :/ aczkolwiek jak wstawisz dobrą instalację z mocnymi wtryskiwaczami to powinno chodzic cacy :D ja przejechalem 50000 na LPG i nie narzekam :) a za paliwo place tyle co 2,5 TDI :P .
Pozdrawiam i namawiam na 2,7 BT :D

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 02 gru 2010, 11:18

spawn pisze:thorgal7730 moje 2,7 na gazie ... hmm da się jeździc ale niema rewelacji :/ aczkolwiek jak wstawisz dobrą instalację z mocnymi wtryskiwaczami to powinno chodzic cacy :D ja przejechalem 50000 na LPG i nie narzekam :) a za paliwo place tyle co 2,5 TDI :P .
Pozdrawiam i namawiam na 2,7 BT :D
no nie wiem co zrobić? mam pewną propozycję ale musiałbym zrezygnować z marki Audi...mam gościa który chce zamienić się na moje a6 w zamian za Volvo s80 2.8 bi turbo, to ma 272 konie i nie wiem co zrobić teraz? może ma ktoś jakieś opinie i wieści na temat tego auta?

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 02 gru 2010, 14:46

No Volvo fajne,ale kto to zatankuje?Chcesz być najszybszy kup RS6 :mrgreen: a tak poważnie to wymień przewód,zrób soft i już będzie inaczej <ok>

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 02 gru 2010, 15:22

RaKo pisze:No Volvo fajne,ale kto to zatankuje?Chcesz być najszybszy kup RS6 :mrgreen: a tak poważnie to wymień przewód,zrób soft i już będzie inaczej <ok>
na rs6 mnie nie stać na razie...Volvo jest w dobrej sekwencji, spalanie około 16-17 jak podaje właściciel...

...o jakim przewodzie mówisz? Coś więcej?

...a mnie dzisiaj a6 mile zaskoczyła...jakoś zleciało i 3dni nie odpalałem a ze zmuszony byłem zostawić auto na dworze, na parkingu (zawaliło mi całkiem drogę dojazdową do garażu) to miałem obawy co do uruchomienia dzisiaj...ale ot niespodzianka, stwierdziłem ze zobaczę czy da radę od pierwszego podgrzania i poszło...podgrzałem raz świece i próbuję i odpaliła od razu...nieźle chyba jak na 3 dni postoju na takim mrozie co :)

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Rocznik: 2016
Moje auto: Inne
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 02 gru 2010, 16:59

tarq pisze:nie spotkałem 2.7BIT w Ośce ;-) ale nigdy nic nie wiadomo, może jakiś swap poszedł z 1.8 na 2.7 i została oska <ok>
Wychodziły w ośce i 6 biegowym manualu, szybsze :mrgreen: .

spawn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: spawn » 03 gru 2010, 09:50

Co do odpalania na mrozie to ja swoim starym 2.5TDI stałem cały tydzień na mrozie i to 2 dni po -30 i odpalił "od ręki" oczywiście po zatankowaniu dobrego paliwka i dolaniu troszku benzyny :D co do awaryjności tego auta i tuningu to Kolego z czystym sercem ci odradzam. Mnie o auto kosztowało niedośc że kupę pieniędzy to jeszcze nerwów. Po kupnie 2,7BT moje problemy się rozpłynęły :) po przejechaniu blisko 90000 km wymieniłem łożysko, cewkę zapłonową i świece :). Co do VolVo to też fajne autka tylko pytanko czy ma napęd na 4 buty ? pozdrawiam

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 03 gru 2010, 11:33

spawn pisze:Co do odpalania na mrozie to ja swoim starym 2.5TDI stałem cały tydzień na mrozie i to 2 dni po -30 i odpalił "od ręki" oczywiście po zatankowaniu dobrego paliwka i dolaniu troszku benzyny :D co do awaryjności tego auta i tuningu to Kolego z czystym sercem ci odradzam. Mnie o auto kosztowało niedośc że kupę pieniędzy to jeszcze nerwów. Po kupnie 2,7BT moje problemy się rozpłynęły :) po przejechaniu blisko 90000 km wymieniłem łożysko, cewkę zapłonową i świece :). Co do VolVo to też fajne autka tylko pytanko czy ma napęd na 4 buty ? pozdrawiam
...Volvo s80 ma napęd na 4 koła w tej wersji akurat, to coś podobne do Audi a6 2.7 bt z Q :) tyle że bardziej kanciate jk to Volvo :) osiągi z tego co wiem porównywalne...
...do mrozu to nieźle, ja martiłem się o aku trochę bo nie wiedziałem czy wytrzyma...ja wiem ze odpali ale cieszyłem się ze od jednego "podgrzania" od razu zaklekotał :) miałem wiele innych aut i wiem że nie każde to potrafi ;)

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 29 gru 2010, 17:55

ja mam 1.8t i śmiało 8,5 do setki a6 2.5tdi to półtorej długości kombiaka zostawiłem z tyłu :D:D:D

fakt ze za 3klocunie masz z 1.8T 200 kucy nie meczących silnika i jest juz fajnie i 7 do setki około ;) magiczny silnik.

2.7tt :D również do dziś żałuję :D że go nie mam :D

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 29 gru 2010, 20:48

thorgal najpierw przejedź się normalnym 1,8T potem 2,5 v6 180 i koniecznie w Q i sam wybierz a gdybanie tego co lepsze bez sprawdzenia tylko po opiniach jest jak wróżenie z fusów poza tym każdemu podoba się co innego v6 w mocnej i zdrowej wersji bezcenne a po modyfikacjach w dobrej firmie ma naprawdę wspaniały dół co V to V i sześć cylindrów robi swoje

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 30 gru 2010, 14:07

sidewind76, dobrze gada ale 2,5tdi na pewno Ci odradzam ;)

gogsu1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 03 wrz 2010, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gogsu1 » 05 sty 2011, 20:26

Tak a ja mam po programie ładnie zamiata polecam 2.5 tdi ale ostroznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja