eeee...patrzyłem na autocentrum (taka strona z danymi aut) i tam były wersje bez Q? Czyżby popełnili błąd?tarq pisze:innego 2.7BIt nie znajdziesz tylko Qpowodzenia
[A6 C5 2.5TDI V6] czas na zmiany...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
- Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
- Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)
no nie wiem co zrobić? mam pewną propozycję ale musiałbym zrezygnować z marki Audi...mam gościa który chce zamienić się na moje a6 w zamian za Volvo s80 2.8 bi turbo, to ma 272 konie i nie wiem co zrobić teraz? może ma ktoś jakieś opinie i wieści na temat tego auta?spawn pisze:thorgal7730 moje 2,7 na gazie ... hmm da się jeździc ale niema rewelacjiaczkolwiek jak wstawisz dobrą instalację z mocnymi wtryskiwaczami to powinno chodzic cacy :D ja przejechalem 50000 na LPG i nie narzekam
a za paliwo place tyle co 2,5 TDI :P .
Pozdrawiam i namawiam na 2,7 BT :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
- Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)
na rs6 mnie nie stać na razie...Volvo jest w dobrej sekwencji, spalanie około 16-17 jak podaje właściciel...RaKo pisze:No Volvo fajne,ale kto to zatankuje?Chcesz być najszybszy kup RS6 :mrgreen: a tak poważnie to wymień przewód,zrób soft i już będzie inaczej
...o jakim przewodzie mówisz? Coś więcej?
...a mnie dzisiaj a6 mile zaskoczyła...jakoś zleciało i 3dni nie odpalałem a ze zmuszony byłem zostawić auto na dworze, na parkingu (zawaliło mi całkiem drogę dojazdową do garażu) to miałem obawy co do uruchomienia dzisiaj...ale ot niespodzianka, stwierdziłem ze zobaczę czy da radę od pierwszego podgrzania i poszło...podgrzałem raz świece i próbuję i odpaliła od razu...nieźle chyba jak na 3 dni postoju na takim mrozie co

Co do odpalania na mrozie to ja swoim starym 2.5TDI stałem cały tydzień na mrozie i to 2 dni po -30 i odpalił "od ręki" oczywiście po zatankowaniu dobrego paliwka i dolaniu troszku benzyny :D co do awaryjności tego auta i tuningu to Kolego z czystym sercem ci odradzam. Mnie o auto kosztowało niedośc że kupę pieniędzy to jeszcze nerwów. Po kupnie 2,7BT moje problemy się rozpłynęły
po przejechaniu blisko 90000 km wymieniłem łożysko, cewkę zapłonową i świece
. Co do VolVo to też fajne autka tylko pytanko czy ma napęd na 4 buty ? pozdrawiam


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
- Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)
...Volvo s80 ma napęd na 4 koła w tej wersji akurat, to coś podobne do Audi a6 2.7 bt z Qspawn pisze:Co do odpalania na mrozie to ja swoim starym 2.5TDI stałem cały tydzień na mrozie i to 2 dni po -30 i odpalił "od ręki" oczywiście po zatankowaniu dobrego paliwka i dolaniu troszku benzyny :D co do awaryjności tego auta i tuningu to Kolego z czystym sercem ci odradzam. Mnie o auto kosztowało niedośc że kupę pieniędzy to jeszcze nerwów. Po kupnie 2,7BT moje problemy się rozpłynęłypo przejechaniu blisko 90000 km wymieniłem łożysko, cewkę zapłonową i świece
. Co do VolVo to też fajne autka tylko pytanko czy ma napęd na 4 buty ? pozdrawiam


...do mrozu to nieźle, ja martiłem się o aku trochę bo nie wiedziałem czy wytrzyma...ja wiem ze odpali ale cieszyłem się ze od jednego "podgrzania" od razu zaklekotał


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
thorgal najpierw przejedź się normalnym 1,8T potem 2,5 v6 180 i koniecznie w Q i sam wybierz a gdybanie tego co lepsze bez sprawdzenia tylko po opiniach jest jak wróżenie z fusów poza tym każdemu podoba się co innego v6 w mocnej i zdrowej wersji bezcenne a po modyfikacjach w dobrej firmie ma naprawdę wspaniały dół co V to V i sześć cylindrów robi swoje
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
