[ A6 C6 Avant] Chiptuning silnika 2.7 TDI Multitronic
[ A6 C6 Avant] Chiptuning silnika 2.7 TDI Multitronic
Witam!
Mam do was pytanko fabrycznie mój motor ma 180kucy wiecie ile możną wyciągnąć max po chipie oczywiście z głową żeby nie zajechać silnika.I gdzie najlepiej to wykonać na podbeskidziu.(Dla tych którzy nie wiedzą gdzie to jest to podpowiadam: woj ślaskie)
Mam do was pytanko fabrycznie mój motor ma 180kucy wiecie ile możną wyciągnąć max po chipie oczywiście z głową żeby nie zajechać silnika.I gdzie najlepiej to wykonać na podbeskidziu.(Dla tych którzy nie wiedzą gdzie to jest to podpowiadam: woj ślaskie)
bezpieczny wynik dla tego silnika to 220-230 KM, oczywiście jeśli przebieg auta jest w miarę rozsądny.
Skrzynia multitronic jest ogolnie nasjłabszym ogniwem tego auta, i myślę, że nie ma co celować wyżej niż 440-450Nm. Najlepiej napisz do Dynosoft w Katowicach , powinni ci coś doradzić.
Skrzynia multitronic jest ogolnie nasjłabszym ogniwem tego auta, i myślę, że nie ma co celować wyżej niż 440-450Nm. Najlepiej napisz do Dynosoft w Katowicach , powinni ci coś doradzić.
powered by Maptek
manual,owszem tani w utrzymaniu ale po chipie jest masakra.trzeba naprawde umiec operowac ta skrzynka zeby start byl szybki,a jazda plynna.jedynka to nieporozumienie jest taka krotka,ze nie zdazysz mrugnac okiem a juz trzeba wajchowac...no ale jak sie juz ogarnie technike jazdy to...jest poprostu gitara
jednak jesli mam byc szczery to jak mialbym jeszcze raz wybierac wybralbym tiptronic.tu sie niestety trzeba nawajchowac w miescie.pozdro


powiem Ci ,że gdyby można było dopracować pewne elementy pracy tiptronica to też nigdy w życiu bym nie pomyślał teraz o manualu, bo jazda automatem jest naprawdę przyjemna.
wadą pracy automatu jest to ,że w trybie D ,przy wolnej jaździe lub gdy wleczemy się za kimś, obroty schodzą dość nisko i przy wyprzedzaniu trwa wieczność zanim skrzynia pomyśli + silnik wejdzie na odpowiedznie obroty( po remapie to wszystko juz jakoś wygląda, ale i tak skrzynia mogłaby być odrobinę szybsza).
Natomiast na trybie Sport fajnie trzyma wysokie obroty( nie schodzi poniżej 2tys) ale za to ciągnie nie wiadomo po co do 4,5tys obrotów ...

I tak źle i tak niedobrze...
powered by Maptek