Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 Avant] Chiptuning silnika 2.7 TDI Multitronic

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Ibiza6J0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:10
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ A6 C6 Avant] Chiptuning silnika 2.7 TDI Multitronic

Post autor: Ibiza6J0 » 17 lis 2012, 09:45

Witam!

Mam do was pytanko fabrycznie mój motor ma 180kucy wiecie ile możną wyciągnąć max po chipie oczywiście z głową żeby nie zajechać silnika.I gdzie najlepiej to wykonać na podbeskidziu.(Dla tych którzy nie wiedzą gdzie to jest to podpowiadam: woj ślaskie)

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 19 lis 2012, 12:01

bezpieczny wynik dla tego silnika to 220-230 KM, oczywiście jeśli przebieg auta jest w miarę rozsądny.
Skrzynia multitronic jest ogolnie nasjłabszym ogniwem tego auta, i myślę, że nie ma co celować wyżej niż 440-450Nm. Najlepiej napisz do Dynosoft w Katowicach , powinni ci coś doradzić.
powered by Maptek

Ibiza6J0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:10
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ibiza6J0 » 19 lis 2012, 19:25

A jakie silniki i skrzynie według Ciebie najlepiej sie chipuje ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 19 lis 2012, 20:47

Kolego gdybyś miał manual...

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 19 lis 2012, 21:22

gdybym teraz miał wybierać to wybrałbym 2,7 lub 3.0tdi quattro z manualem plus remap oczywiście. Tiptronic strasznie muli te auta .Natomiast Multitronic nie zniesie tego co może dać ci silnik <lol>
powered by Maptek

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 19 lis 2012, 21:37

manual,owszem tani w utrzymaniu ale po chipie jest masakra.trzeba naprawde umiec operowac ta skrzynka zeby start byl szybki,a jazda plynna.jedynka to nieporozumienie jest taka krotka,ze nie zdazysz mrugnac okiem a juz trzeba wajchowac...no ale jak sie juz ogarnie technike jazdy to...jest poprostu gitara :) jednak jesli mam byc szczery to jak mialbym jeszcze raz wybierac wybralbym tiptronic.tu sie niestety trzeba nawajchowac w miescie.pozdro

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 19 lis 2012, 23:52

:)
powiem Ci ,że gdyby można było dopracować pewne elementy pracy tiptronica to też nigdy w życiu bym nie pomyślał teraz o manualu, bo jazda automatem jest naprawdę przyjemna.
wadą pracy automatu jest to ,że w trybie D ,przy wolnej jaździe lub gdy wleczemy się za kimś, obroty schodzą dość nisko i przy wyprzedzaniu trwa wieczność zanim skrzynia pomyśli + silnik wejdzie na odpowiedznie obroty( po remapie to wszystko juz jakoś wygląda, ale i tak skrzynia mogłaby być odrobinę szybsza).
Natomiast na trybie Sport fajnie trzyma wysokie obroty( nie schodzi poniżej 2tys) ale za to ciągnie nie wiadomo po co do 4,5tys obrotów ... <uoee>
I tak źle i tak niedobrze...
powered by Maptek

Ibiza6J0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:10
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ibiza6J0 » 20 lis 2012, 17:05

Jedno pytanie a czy podczas jazdy można przełaczać z D na S ?

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 20 lis 2012, 18:57

tak, bez problemu
powered by Maptek

Ibiza6J0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:10
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ibiza6J0 » 20 lis 2012, 19:27

Z doświadczenia wiem że R,P,N,D należy przełączać tylko na postoju ;)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 20 lis 2012, 21:08

Ibiza6J0 pisze:R,P,N,D należy przełączać tylko na postoju
Dokładnie tak :) Ale Ske możesz 'wrzucać' w trakcie jazdy <okok>

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 20 lis 2012, 21:10

w tych automatach normalnie można przełączać,jest tryb S i tryb ręcznej zmiany biegów i w każdej chwili możesz je podczas jazdy uaktywnić.
powered by Maptek

Ibiza6J0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:10
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ibiza6J0 » 21 lis 2012, 09:15

Dzięki wielkie za wyjaśnienie ;)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 21 lis 2012, 15:21

0x4B25A pisze:
Ibiza6J0 pisze:R,P,N,D należy przełączać tylko na postoju
Dokładnie tak :) Ale Ske możesz 'wrzucać' w trakcie jazdy <okok>
Ale z S-ki na D też można przełączać w trakcie jazdy, chyba że czegoś nie wiem ?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 21 lis 2012, 15:35

nikos pisze:Ale z S-ki na D też można przełączać w trakcie jazdy, chyba że czegoś nie wiem ?
Dokładnie tak... działa w obie strony <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja