Jakis czas interesuje mnie zalozenie zaworu upustowego różnicy ciśnienia czyli Blow Off ( chodzi o ten bezcenny dzwiek


Standardowo montowany jest zawór plastikowy na allegro mozna zobaczyc jak wyglada albo w etce, natomiast przy tego typu przeróbkach warto założyc taki zawór z TT na forum jest to opisaneelmo_mc pisze:Kolego raggaman możesz trochę rozwinąć temat zaworu DV, montowane są chyba fabrycznie. Jak wygląda zamiana fabrycznego na jakiś inny i czy konieczne jest przerabianie dolotu i montaż stożka ?
Ehhelmo_mc pisze: właśnie problem w tym, że nie mogę nic znaleźć
Jest sens bulić za zawór od TT który i tak jest plastikowy (?)jacomix pisze:Standardowo montowany jest zawór plastikowy na allegro mozna zobaczyc jak wyglada albo w etce, natomiast przy tego typu przeróbkach warto założyc taki zawór z TT na forum jest to opisane
Nic nie musisz przerabiać...zakładasz inną DV i po sprawie. Jak chcesz stożek to dolot musisz przerobić - TIPelmo_mc pisze:ak wygląda zamiana fabrycznego na jakiś inny i czy konieczne jest przerabianie dolotu i montaż stożka ?
TO doczytaj jakie stożki mieli.. Jak się zakłada gówno to się gówno maelmo_mc pisze:Korci mnie przerabiać dolot, ale gdzie nie czytam to wszyscy piszą, że zdycha turbo i przepływka przy stożku.
elmo_mc pisze: A na ori dolocie i aluminiowym DV`ku będzie tak ładnie sapał:
jacomix pisze: jak to będzie wyglądało kolega Martin to zrobił w swojej niuni/quote]
Z lekka kichę zrobił bo stożek trzeba odseparować od reszty tak by nie zasysał gorącego powietrza. Druga kwestia to stożek.. papierowy to chyba cienki wybór..
Wkładaj śmiało .. radzisz sobie z diagnostyką to akurat Twoje umiejętności się przydadzą przy ogarnianiu auta na BOViejacomix pisze:sobiście wolałbym włożyć blow off'a ale zobaczymy zrobi się ciepełko to pomyślimy:)