Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
danielo27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:25
Lokalizacja: opolskie

Post autor: danielo27 » 05 maja 2013, 16:48

witam.panowie a co myslicie o tych ofertach?przebywam teraz w hamburgu i poszulalem w nec ie co tu na miejscu maja i znalazlem takie cos jak na zalaczonych fotkach. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 maja 2013, 21:05

danielo27, odpusc sobie taki "tuning" jak już to tylko na hamowni.

zyzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 15 wrz 2012, 15:41
Lokalizacja: Dębica

Post autor: zyzio » 10 wrz 2013, 13:42

Czy warto? Sam się chwilę nad tym zastanawiałem, jakoś nie za bardzo byłem zwolennikiem czegoś takiego... W końcu ryzyk fizyk... A wiec tak, pojechałem ze swoją, hamownia - 213 km, 438 nm... Przy okazji wyszło na jaw, że ktoś wczesniej programowo usuwał DPF-a, ale spitolił robotę ( tak mi powiedzieli, aż tak dobrze się na tym nie znam :P ) ... I to prawdopodobnie trzymało mi silnik - krzywe z hamowni były ładne... A więć robimy większą moc - pytanie tylko, czy modyfikacja DPF-a nie będzie go trzymała. Ale po kolei, wgranie softu i wskoczyło na 230 km, poprawiamy modyfikację DPF-a ( usunięcie programowowo, v-tech) i... 267,5 km i 509.8 nm. Wrażenia - no cóż, jak przedtem auto ładnie się zbierało, to jednak na wysokich obrotach słabo ciągnęła ... a teraz, nie to auto, dosłownie kickdown-a nie ma po co używać - idzie jak szalona :) Nigdy nie sądziłem, że będzie aż taka róznica :) Spalanie - o tym za dużo powiedzieć nie mogę, jeżdzę dopiero kilka dni, ale przy spokojnej jeździe wydaje mi się, że ciut mniej... Czy polecam? Póki co jedna odpowiedź TAK.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 14 wrz 2013, 22:10

U mnie wycięcie DPF i chip w A6 3.0 TDI 224 KM 450 Nm i wyszło, aż ....... 284 KM i 576 Nm <szok> Nie spodziewałem się takiego wyniku, przy najlżejszym sofcie <mysli> Wrażenia z jazdy niesamowite, ale zastanawiam się co "powie" na to Tiptronic. Co myślicie o tej konfiguracji?

artex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 13 paź 2009, 12:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: artex » 29 wrz 2013, 14:48

Czy ktoś może polecić solidną firmę znającą dobrze temat chipowania dla mojego wozidła A6 3.0 TDI ASB z okolic Szczecina?

Pozdro

darek12345
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 24 lip 2013, 22:20
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: darek12345 » 12 lis 2013, 19:30

Witam panowie a na podkarpaciu jest jakas dobra firma ktora chipuje i ma chamownie na 4x4??? i ile to kosztuje??? pozdrawiam.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 16 lis 2013, 23:28

Witam.
Jaki wpływa chiptuning ma na żywotność DPF ??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 lis 2013, 23:45

krysti, Jak chcesz mieć "mocny" ProgramPF'owi ;]

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 17 lis 2013, 11:21

neimaD pisze:krysti, Jak chcesz mieć "mocny" ProgramPF'owi ;]
Jeszcze nad mocą się nie zastanawiałem dokładnie. Ale myślę że 280 kucy by nie było problemem.
Z tego co wiem w CDYA siedzi już sterownik EDC17 tricore i tam już trzeba wyciągać sterownik <uoee> .
Na razie chce rozeznać temat jak to wpływa na DPF i np wtryski.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 17 lis 2013, 12:21

krysti, dokładnie nie ogarnialem tematu 3 litrówek ale 280 to pikus dla tych wyryskow a filtr raczej tego nie odczuje, no chyba, że jezdzisz tylko po mieście wtedy zaczynają sie schody.

pablo.k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Belgia

Post autor: pablo.k » 17 lis 2013, 14:18

U mnie jest program zrobiony na 282KM i 556Nm i jak do tej pory wszystko ok.
A sterownik był wyciągany.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 17 lis 2013, 17:17

U mnie wyszło 284 KM i 576 Nm i śmiga jak szalony <rotfl>

pablo.k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Belgia

Post autor: pablo.k » 17 lis 2013, 20:11

Ja u siebie nie chciałem więcej.Aligator na pierwszy "strzał" ustawił 300KM i 600NM ale wolałem tak jak mam teraz, myślę że bezpieczniej dla skrzyni.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 17 lis 2013, 20:20

pablo.k pisze:Ja u siebie nie chciałem więcej.Aligator na pierwszy "strzał" ustawił 300KM i 600NM ale wolałem tak jak mam teraz, myślę że bezpieczniej dla skrzyni.
Jaki masz kod silnika i o ile lepsze osiągi??
Auto dymi przy bucie??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

pablo.k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Belgia

Post autor: pablo.k » 17 lis 2013, 23:00

Oznaczenie silnika CDYB, osiągi znacznie lepsze.
Auto teraz zbiera się naprawdę dużo lepiej niż przed programem.
Dajesz gaz i czujesz że jedzie :D
Różnicy w dymieniu nie ma, zależało mi aby wszystko było ok.
W sumie byłem ponad 4h na hamowni gdzie Aligator sprawdzał i ustawiał wszystko jak trzeba,później naturalnie jeszcze jazda próbna z podpiętym sprzętem pod auto.
Spalanie jeśli jedziesz normalnie jest takie samo, może delikatnie mniejsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja