[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Czy warto? Sam się chwilę nad tym zastanawiałem, jakoś nie za bardzo byłem zwolennikiem czegoś takiego... W końcu ryzyk fizyk... A wiec tak, pojechałem ze swoją, hamownia - 213 km, 438 nm... Przy okazji wyszło na jaw, że ktoś wczesniej programowo usuwał DPF-a, ale spitolił robotę ( tak mi powiedzieli, aż tak dobrze się na tym nie znam :P ) ... I to prawdopodobnie trzymało mi silnik - krzywe z hamowni były ładne... A więć robimy większą moc - pytanie tylko, czy modyfikacja DPF-a nie będzie go trzymała. Ale po kolei, wgranie softu i wskoczyło na 230 km, poprawiamy modyfikację DPF-a ( usunięcie programowowo, v-tech) i... 267,5 km i 509.8 nm. Wrażenia - no cóż, jak przedtem auto ładnie się zbierało, to jednak na wysokich obrotach słabo ciągnęła ... a teraz, nie to auto, dosłownie kickdown-a nie ma po co używać - idzie jak szalona
Nigdy nie sądziłem, że będzie aż taka róznica
Spalanie - o tym za dużo powiedzieć nie mogę, jeżdzę dopiero kilka dni, ale przy spokojnej jeździe wydaje mi się, że ciut mniej... Czy polecam? Póki co jedna odpowiedź TAK.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 lip 2013, 22:20
- Lokalizacja: rzeszow
Jeszcze nad mocą się nie zastanawiałem dokładnie. Ale myślę że 280 kucy by nie było problemem.neimaD pisze:krysti, Jak chcesz mieć "mocny" ProgramPF'owi
Z tego co wiem w CDYA siedzi już sterownik EDC17 tricore i tam już trzeba wyciągać sterownik

Na razie chce rozeznać temat jak to wpływa na DPF i np wtryski.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

Jaki masz kod silnika i o ile lepsze osiągi??pablo.k pisze:Ja u siebie nie chciałem więcej.Aligator na pierwszy "strzał" ustawił 300KM i 600NM ale wolałem tak jak mam teraz, myślę że bezpieczniej dla skrzyni.
Auto dymi przy bucie??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 125
- Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Belgia
Oznaczenie silnika CDYB, osiągi znacznie lepsze.
Auto teraz zbiera się naprawdę dużo lepiej niż przed programem.
Dajesz gaz i czujesz że jedzie :D
Różnicy w dymieniu nie ma, zależało mi aby wszystko było ok.
W sumie byłem ponad 4h na hamowni gdzie Aligator sprawdzał i ustawiał wszystko jak trzeba,później naturalnie jeszcze jazda próbna z podpiętym sprzętem pod auto.
Spalanie jeśli jedziesz normalnie jest takie samo, może delikatnie mniejsze.
Auto teraz zbiera się naprawdę dużo lepiej niż przed programem.
Dajesz gaz i czujesz że jedzie :D
Różnicy w dymieniu nie ma, zależało mi aby wszystko było ok.
W sumie byłem ponad 4h na hamowni gdzie Aligator sprawdzał i ustawiał wszystko jak trzeba,później naturalnie jeszcze jazda próbna z podpiętym sprzętem pod auto.
Spalanie jeśli jedziesz normalnie jest takie samo, może delikatnie mniejsze.