Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 01 cze 2010, 14:33

eeetam 43% przyrostu co to jest :lol: na forum golfa jest fajny temat o jednej Vce w której było prawie 60%przyrostu mocy na seryjnych gratach :lol:

p.s golf długo nie pojeżdził bezawaryjnie <ok>
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 01 cze 2010, 15:59

zakładam że na swoich pomimo wszystko pojeżdżę, na 1/4 mili nie wyskakuję bo przecież szans nie mam :)
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 02 cze 2010, 13:33

Do setki hmmm mysle ze cos kolo 7 s moze ciut ciut mniej :mrgreen: PS jestem ciekawy jak to jezdzi ?ostatnio upalalismy a4 1.8 t 210 KM i powiem ze bylo ciekawie sorka za OT

krahs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:56
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: krahs » 06 lip 2010, 09:24

Dziś o 12 oddaje swoja na 3-4 godziny do mr motors zobaczymy co zrobią ciekawego :P

Jak będę po i będę miał chwile wstawię wykres :)




Witam
a wiec tak już jestem po chipie w seri okazało się ze ma 238 koni i 470 niutonów :)

po zabiegu ma 272 i 550 niutonów :) czyli bezpieczna granica bez szaleństw :P

wiec pojechałem spokojnie powoli rozgrzać silniczek ok rozgrzałem zatrzymałem się wrzuciłem S i jazda :P teraz czuć mile wbijanie w fotel i naprawdę zajeboską Audice :D
wszystko on wyszalałem się pościgałem chwile (jakieś 20 minut) i pojechałem zatankować ...

wychodzę ze stacji wsiadam do niuni i patrze z zasięgu 650 jak miałem średnio spadło mi i pokazuje 480 ! hm mam nadzieje ze coś się zpsuło i jak będę jeździł nią to dopiero po baku zobaczę ile będę mógł przejechać ...

wrażenia ogólnie ok samochód niby ze tak mało dało koni i niutonów to i tak jest bardzo milo tylko oby ten zasięg się zwiększył :(
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 08:55 przez krahs, łącznie zmieniany 2 razy.
krahs

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 08 lip 2010, 11:20

Krahs pamietaj ze jezeli bedziesz jezdzil na s to raczej autko po chipie bedzie palilo troszke wiecej ,przy lekkiej nodze powinno palic troszke mniej niz seria pozdro <ok>
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

krahs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:56
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: krahs » 08 lip 2010, 18:07

hehe no ja wiem wiem bo tato miał bmw e60 3.0d i chip na 300 km 620 nm ale w manualu paliła mu 12 - 13 bez chipa w warszawie a po 9-10 a wolno nie jeździł nią :D

ale czemu mi spadło z 650 aż na 480 :P jutro rano wyjeżdżam do Włoch zobaczę jak będzie się spisywać :P i jak spalanie będzie :P
krahs

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 10 lip 2010, 01:30

krahs pisze:...ale czemu mi spadło z 650 aż na 480 ...
co Ci tak "spadło"? :lol:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 10 lip 2010, 09:06

TuneFORCE pisze:
krahs pisze:...ale czemu mi spadło z 650 aż na 480 ...
co Ci tak "spadło"? :lol:
zasieg, zasieg mu spadl <ok>

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 17 lip 2010, 12:39

ÂŻeby tylko to spadło, bo jak spadnie zawór na tłok, to będzie gorzej.
W 3.0tdi po chipie to już powszechny problem, pewien duży wrocławski warsztat mniej więcej raz w tygodniu z tego powodu przekłada 3.0tdi.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

kaloh1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2010, 15:08
Lokalizacja: Sieradz/Warszawa

Post autor: kaloh1 » 18 lip 2010, 13:47

też bym się dowiedział czegoś odnośnie stłuczek zaworów z tłokami ;)

Rozumiem, że ma to związek z przeskakującym rozrządem?

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 19 lip 2010, 22:07

Nie chcę teraz wyrazić się nieprecyzyjnie, zapytam dokładnie mojego mechanika. Nie zgłębiałem tematu, bo mnie to tak interesowało, ale co wpadałem do warsztatu, to widziałem inny 3.0 tdi na stole, ze zdjętą górą i wtopionym zaworem w tłok.

Ponoć przy robieniu chipa trzeba wziąć pod uwagę przeprogramowanie dpf`a, bo przy wyzszej prędkości na trasie dochodzi do zaburzenia we wtrysku ON, a w konsekwencji urywają się zawory. Nie ma to związku z rozrządem, czy jego napinaczami.
Wszystkie przypadki dotyczą aut po chipie.

Widzę, że Was to interesuje, więc napewno zgłębię temat i napiszę konkrety, a może inni tez mają już jakąś wiedzę na ten temat?
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 19 lip 2010, 22:41

a czy jelsi auto nie ma dpfa to to mi niegrozi?

arczic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 10 gru 2009, 12:26
Lokalizacja: Czwa/wawa

Post autor: arczic » 26 lip 2010, 23:00

czy masz dpf czy nie, a uzytkujesz auto z glowa nic Ci nie grozi.... chodzi mi tu glownie o silnik i skrzynie biegow....

goodhope (usuniety)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 maja 2010, 16:01
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope (usuniety) » 28 lip 2010, 15:07

widziałem w życiu 4 3.0 tdi z podpalonymi tłokami, 2 z oberwanym gniazdem zaworowym i jeden z urwanym grzybkiem zaworu.
Wszystkie były importowane jako "motor schaden" i każdy z nich po odczytaniu posiadał fabryczne oprogramowanie.
A te z popłyniętymi tłokami, po naprawie miało mocno lejące wtryski. Więc sam słupek nie wystarczył.

Ktoś tu próbuje siać złowrogą propagandę.

Zastanawiające jest, jaki ma w tym interes ?

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 01 sie 2010, 20:51

Jak ktoś kupuje 3.0 z przebiegiem 700tyś km to powinien się liczyć z tym że nawet w seryjnym motorze coś się wysypie...zwłaszcza jak wtryski leją jak dzikie...ale oczywiście każdy właściciel takiego bolidu twierdzi że przebieg jak najbardziej oryginalny, auto serwisowane i w ogóle rodzynek...

Z zachodu najechała masa tych bubli więc i w warsztatach pełno tego stoi...
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja