p.s golf długo nie pojeżdził bezawaryjnie
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Dziś o 12 oddaje swoja na 3-4 godziny do mr motors zobaczymy co zrobią ciekawego :P
Jak będę po i będę miał chwile wstawię wykres
Witam
a wiec tak już jestem po chipie w seri okazało się ze ma 238 koni i 470 niutonów
po zabiegu ma 272 i 550 niutonów
czyli bezpieczna granica bez szaleństw :P
wiec pojechałem spokojnie powoli rozgrzać silniczek ok rozgrzałem zatrzymałem się wrzuciłem S i jazda :P teraz czuć mile wbijanie w fotel i naprawdę zajeboską Audice :D
wszystko on wyszalałem się pościgałem chwile (jakieś 20 minut) i pojechałem zatankować ...
wychodzę ze stacji wsiadam do niuni i patrze z zasięgu 650 jak miałem średnio spadło mi i pokazuje 480 ! hm mam nadzieje ze coś się zpsuło i jak będę jeździł nią to dopiero po baku zobaczę ile będę mógł przejechać ...
wrażenia ogólnie ok samochód niby ze tak mało dało koni i niutonów to i tak jest bardzo milo tylko oby ten zasięg się zwiększył
Jak będę po i będę miał chwile wstawię wykres
Witam
a wiec tak już jestem po chipie w seri okazało się ze ma 238 koni i 470 niutonów
po zabiegu ma 272 i 550 niutonów
wiec pojechałem spokojnie powoli rozgrzać silniczek ok rozgrzałem zatrzymałem się wrzuciłem S i jazda :P teraz czuć mile wbijanie w fotel i naprawdę zajeboską Audice :D
wszystko on wyszalałem się pościgałem chwile (jakieś 20 minut) i pojechałem zatankować ...
wychodzę ze stacji wsiadam do niuni i patrze z zasięgu 650 jak miałem średnio spadło mi i pokazuje 480 ! hm mam nadzieje ze coś się zpsuło i jak będę jeździł nią to dopiero po baku zobaczę ile będę mógł przejechać ...
wrażenia ogólnie ok samochód niby ze tak mało dało koni i niutonów to i tak jest bardzo milo tylko oby ten zasięg się zwiększył
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 08:55 przez krahs, łącznie zmieniany 2 razy.
krahs
-
fabiano82
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 702
- Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Krahs pamietaj ze jezeli bedziesz jezdzil na s to raczej autko po chipie bedzie palilo troszke wiecej ,przy lekkiej nodze powinno palic troszke mniej niz seria pozdro 
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
ÂŻeby tylko to spadło, bo jak spadnie zawór na tłok, to będzie gorzej.
W 3.0tdi po chipie to już powszechny problem, pewien duży wrocławski warsztat mniej więcej raz w tygodniu z tego powodu przekłada 3.0tdi.
W 3.0tdi po chipie to już powszechny problem, pewien duży wrocławski warsztat mniej więcej raz w tygodniu z tego powodu przekłada 3.0tdi.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang

DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
Nie chcę teraz wyrazić się nieprecyzyjnie, zapytam dokładnie mojego mechanika. Nie zgłębiałem tematu, bo mnie to tak interesowało, ale co wpadałem do warsztatu, to widziałem inny 3.0 tdi na stole, ze zdjętą górą i wtopionym zaworem w tłok.
Ponoć przy robieniu chipa trzeba wziąć pod uwagę przeprogramowanie dpf`a, bo przy wyzszej prędkości na trasie dochodzi do zaburzenia we wtrysku ON, a w konsekwencji urywają się zawory. Nie ma to związku z rozrządem, czy jego napinaczami.
Wszystkie przypadki dotyczą aut po chipie.
Widzę, że Was to interesuje, więc napewno zgłębię temat i napiszę konkrety, a może inni tez mają już jakąś wiedzę na ten temat?
Ponoć przy robieniu chipa trzeba wziąć pod uwagę przeprogramowanie dpf`a, bo przy wyzszej prędkości na trasie dochodzi do zaburzenia we wtrysku ON, a w konsekwencji urywają się zawory. Nie ma to związku z rozrządem, czy jego napinaczami.
Wszystkie przypadki dotyczą aut po chipie.
Widzę, że Was to interesuje, więc napewno zgłębię temat i napiszę konkrety, a może inni tez mają już jakąś wiedzę na ten temat?
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang

DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
-
goodhope (usuniety)
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 12
- Rejestracja: 21 maja 2010, 16:01
- Lokalizacja: Pleszew
widziałem w życiu 4 3.0 tdi z podpalonymi tłokami, 2 z oberwanym gniazdem zaworowym i jeden z urwanym grzybkiem zaworu.
Wszystkie były importowane jako "motor schaden" i każdy z nich po odczytaniu posiadał fabryczne oprogramowanie.
A te z popłyniętymi tłokami, po naprawie miało mocno lejące wtryski. Więc sam słupek nie wystarczył.
Ktoś tu próbuje siać złowrogą propagandę.
Zastanawiające jest, jaki ma w tym interes ?
Wszystkie były importowane jako "motor schaden" i każdy z nich po odczytaniu posiadał fabryczne oprogramowanie.
A te z popłyniętymi tłokami, po naprawie miało mocno lejące wtryski. Więc sam słupek nie wystarczył.
Ktoś tu próbuje siać złowrogą propagandę.
Zastanawiające jest, jaki ma w tym interes ?
-
TuneFORCE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Jak ktoś kupuje 3.0 z przebiegiem 700tyś km to powinien się liczyć z tym że nawet w seryjnym motorze coś się wysypie...zwłaszcza jak wtryski leją jak dzikie...ale oczywiście każdy właściciel takiego bolidu twierdzi że przebieg jak najbardziej oryginalny, auto serwisowane i w ogóle rodzynek...
Z zachodu najechała masa tych bubli więc i w warsztatach pełno tego stoi...
Z zachodu najechała masa tych bubli więc i w warsztatach pełno tego stoi...
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl









