Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś

Silniki wysokoprężne
Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś

Post autor: Damian1320 » 20 lut 2020, 12:03

Witam. Od ponad roku jestem posiadaczem a6 c6 3.0 tdi (BMK) quattro.
Od zakupu miałem wrażenie że słabo przyśpiesza, jakiś czas temu zagłębiłem się w temat i po zrobieniu logów wynika że dół jest nie doładowany. Podczas przyśpieszania gdy kick down zrzucić bieg i padł gazu trzymam w tej pozycji leniwie przyśpiesza ale podczas puszczania czuć że lepiej idzie. Podczas przyśpieszania lubi puścić czarną chmurę A na postoju czuć mocny zapach spalin.
W czym może być problem, Co powinienem sprawdzić, jakieś sugestie
Z góry dziękuję za pomoc

http://vaglogi.pl/log-011_s014Wp.html

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 lut 2020, 13:54

Log z bloku 08
Ogólnie bez regulacji turbo na stole, weryfikacji wydajności wtrysków i przepływu spalin się nie obejdzie

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 20 lut 2020, 14:44

konradkry77 pisze:Log z bloku 08
Ogólnie bez regulacji turbo na stole, weryfikacji wydajności wtrysków i przepływu spalin się nie obejdzie
Chodzi o ustawienie nastawnika?
Sprawdzałem i są znaki fabryczne na śrubach
Mam zdjęcia grupy 13 14 i od 72 do 77 wiem że to nie miarodajne ale mogę podesłać

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 lut 2020, 14:52

podeślij coś będzie widać

musisz mieć na uwadze ze elementy sie zużywają.
możesz zdjąć cięgno z nastawnika i zobaczyć jak pracuje geometria

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 20 lut 2020, 15:10

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Te są z wczoraj tylko że przy spalaniu na krótkim odcinku ponad 20l/H
Musiałem rozgrzać samochód

[ Dodano: 2020-02-20, 15:10 ]
A te przy średniej

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sprawdzałem geometrię na zimnym i ciepłym silniku i chodzi bez oporu

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 lut 2020, 17:24

Korekty długoterminowe wskazują że pierwsze dwa do kibla.
Zaś korekty biegu jałowego super.
Tak jak pisałem wcześniej turbo wtryski przepływ możesz zalogować jeszcze blok 10 czy przepływa nie tnie w kulki

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 20 lut 2020, 17:35

Jak będę miał czas to zrobię logi grupy 08 i 10 jakieś jeszcze ?
Jak się czyta te wartości wtrysków co one oznaczają ?

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 20 lut 2020, 20:28

Odłącz dla testu wtyczkę od przepływomierza powietrza i zobacz czy będzie poprawa.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 21 lut 2020, 07:18


konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 21 lut 2020, 20:17

Z tego loga niewiele widać

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 21 lut 2020, 21:14

konradkry77 pisze:Z tego loga niewiele widać
No właśnie pomocnik nie zgrał się ze mną jutro albo w niedzielę postaram się zrobić lepsze

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 22 lut 2020, 07:38

Nie ukrywam że tak jak pisałem turbo wtryski
Sprawdź czy katalizator ci nie blokuje przepływu i czy nie masz nieszczelności w dolocie oraz czy geometria się nie przycina

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 22 lut 2020, 08:48

konradkry77 pisze:Nie ukrywam że tak jak pisałem turbo wtryski
Sprawdź czy katalizator ci nie blokuje przepływu i czy nie masz nieszczelności w dolocie oraz czy geometria się nie przycina
Geometria na ciepłym jak i na zimnym chodzi bez oporu, dolot sprawdzałem pod ciśnieniem kompresorem i też jest wszystko ok. A co do turbo to od strony zimnej wirnik ma minimalny luz góra dół i po zgaszeniu słychać cichy pisk turbo.

Wtryskom pomoże jakiś płyn do czyszczenia układu czy tylko wymiana ?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 22 lut 2020, 10:35

Tam gdzie masz minusy powyżej 15 to wymiana
Plusy coś do czyszczenia ale jak wrzucisz na maszynę to okaże się co ze sobą prezentują.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 22 lut 2020, 11:12

konradkry77 pisze:Tam gdzie masz minusy powyżej 15 to wymiana
Plusy coś do czyszczenia ale jak wrzucisz na maszynę to okaże się co ze sobą prezentują.
Chodzi o grupy od 72 do 77 ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja