[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check
[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check
witam.... miesiąc temu zakładałem gaz do s6c5 silnik ank i od tamtej pory zaczęły się problemy.... ogólnie gaz założony ok bo nie czuć czy jazda na bp czy lpg ale wywala mi błędy :
6 Faults Found:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
powiedzcie mi od czego najlepiej zacząć?? jak sprawdzić sondy i przepływomierz?? czasem jak już się pali check zapalanie tez kontrola trakcji (nie wiem czy ma to coś wspólnego ze sobą) i pali się przez jakiś czas.... problem występuje na gazie... bylem na regulacji i jest wszystko ok (podobno)....
edit:
poszukalem w necie i znalazlem cos takiego wiec na 99% padla przeplywka
http://vwonline.pl/kody-usterek/1116-p1 ... 06231.html
jak sprawdzic czy to ona na 100%??
6 Faults Found:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
powiedzcie mi od czego najlepiej zacząć?? jak sprawdzić sondy i przepływomierz?? czasem jak już się pali check zapalanie tez kontrola trakcji (nie wiem czy ma to coś wspólnego ze sobą) i pali się przez jakiś czas.... problem występuje na gazie... bylem na regulacji i jest wszystko ok (podobno)....
edit:
poszukalem w necie i znalazlem cos takiego wiec na 99% padla przeplywka
http://vwonline.pl/kody-usterek/1116-p1 ... 06231.html
jak sprawdzic czy to ona na 100%??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:54 przez wisniaplc, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przepływka do zlogowania.
Elektrozawór przełączania wlotu do AirBoxa do sprawdzenia wiązka - albo nie podpięli gaziarze - albo padło
Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
Elektrozawór przełączania wlotu do AirBoxa do sprawdzenia wiązka - albo nie podpięli gaziarze - albo padło

Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:57 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
gaz montowany był tu http://www.egp.pl/ wiec myślę ze znają się na rzeczy a po prostu samochód jest "czulszy" na gazie i dlatego te błędy...
[ Dodano: 2013-09-30, 18:59 ]
:D

[ Dodano: 2013-09-30, 18:59 ]
powiesz jakZagór pisze:Przepływka do zlogowania.

stag 300-8 jedzie fajnie ale te bledy.... a opis ze skrzynia i kontrola trakcji by sie zgadzalZagór pisze:Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??

- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więc generalnie graty dobre (o ile dobrali dobre Hany) - moje auto jeździ na takim zestawie, nie dzieje się nic - żadnych błędów w silniku - ale strojenie robił MASTER z Mławy
.
Więc pozostaje kwestia montażu i strojenia.
Przepływkę musisz zlogować - bo podaje dane z kosmosu taki przynajmniej masz błąd - prawdopodobnie czeka Cię zakup nowej - nowej = w pudełku z ASO.
Jak się uporasz z błędami przepływki, to strojenie i powinno być OK - chyba że coś skopali przy montażu
- ale to nie są partacze 

Więc pozostaje kwestia montażu i strojenia.
Przepływkę musisz zlogować - bo podaje dane z kosmosu taki przynajmniej masz błąd - prawdopodobnie czeka Cię zakup nowej - nowej = w pudełku z ASO.
Jak się uporasz z błędami przepływki, to strojenie i powinno być OK - chyba że coś skopali przy montażu


wisniaplc pisze:gaz montowany był tu http://www.egp.pl/ wiec myślę ze znają się na rzeczy a po prostu samochód jest "czulszy" na gazie i dlatego te błędy...
[ Dodano: 2013-09-30, 18:59 ]powiesz jakZagór pisze:Przepływka do zlogowania.:D
stag 300-8 jedzie fajnie ale te bledy.... a opis ze skrzynia i kontrola trakcji by sie zgadzalZagór pisze:Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
No to gratulacje z tym EGP... nie było popytać? W necie pełno jest o nich negatywnych opinii. Wrzuć zdjęcia z instalki to zobaczymy jak się znają...tak jak koledzy pisali, wina leży po stronie instalacji, albo odstawili kichę, albo nie potrafią wyregulować.
Ewentualnie może być problem z przepływomierzem... np jeszcze chodzi ale już powoli niedomaga, stąd problemy, ale dobry gaziarz powiedziałby Ci o tym od razu.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MAF jest do wymiany na 99%, chyba że narobili dziur w dolocie 
Wcześniej przed gazem było OK, czy dwa dni po zakupie zagazowana??
Logowanie MAF statyczne i dynamiczne.
Z tego co pamiętam w 3 lub 4 grupie jest.
Logujesz na full nagrzanym silniku, skasuj błędy i zloguj na Pb kilkadziesiąt sekund na jałowym (bez klimy, świateł radia itp)
i potem pełnym ogniem w trybie tip-tronic na 2-jce nie wiciskając kickdown od ~1,5-2k rpm do odcinki.

Wcześniej przed gazem było OK, czy dwa dni po zakupie zagazowana??
Logowanie MAF statyczne i dynamiczne.
Z tego co pamiętam w 3 lub 4 grupie jest.
Logujesz na full nagrzanym silniku, skasuj błędy i zloguj na Pb kilkadziesiąt sekund na jałowym (bez klimy, świateł radia itp)
i potem pełnym ogniem w trybie tip-tronic na 2-jce nie wiciskając kickdown od ~1,5-2k rpm do odcinki.
ok ok..... jutro zrobię te logi to może ktoś rozszyfruje co i jak z ta przeplywka.... w tym tyg będę do nich jechał na pierwszy przegląd po 1000km zobaczymy co powiedzą..... zasugerować coś żeby sprawdzili w kalibracji gazu??? ogólnie widać ze maja pojecie o tym co robią ale zauważyłem ze idą teraz na ilość zrobionych pojazdów a nie na jakość i tu może być ich początek końca.....
Nie czekaj tylko jedź do Jarka Nowotczyńskiego z Mławy, masz do niego 125km, sprawdzi Ci instalację, wyreguluje i powie czy przepływka jest ok, jak nie to da korekty na przepływomierz i pojeździsz do momentu zmiany na nowy - a wtedy od nowa kalibracja i powinno być dobrze.wisniaplc pisze:ok ok..... jutro zrobię te logi to może ktoś rozszyfruje co i jak z ta przeplywka.... w tym tyg będę do nich jechał na pierwszy przegląd po 1000km zobaczymy co powiedzą..... zasugerować coś żeby sprawdzili w kalibracji gazu??? ogólnie widać ze maja pojecie o tym co robią ale zauważyłem ze idą teraz na ilość zrobionych pojazdów a nie na jakość i tu może być ich początek końca.....