Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check

Silniki benzynowe
wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check

Post autor: wisniaplc » 30 wrz 2013, 18:32

witam.... miesiąc temu zakładałem gaz do s6c5 silnik ank i od tamtej pory zaczęły się problemy.... ogólnie gaz założony ok bo nie czuć czy jazda na bp czy lpg ale wywala mi błędy :

6 Faults Found:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent

powiedzcie mi od czego najlepiej zacząć?? jak sprawdzić sondy i przepływomierz?? czasem jak już się pali check zapalanie tez kontrola trakcji (nie wiem czy ma to coś wspólnego ze sobą) i pali się przez jakiś czas.... problem występuje na gazie... bylem na regulacji i jest wszystko ok (podobno)....

edit:
poszukalem w necie i znalazlem cos takiego wiec na 99% padla przeplywka
http://vwonline.pl/kody-usterek/1116-p1 ... 06231.html
jak sprawdzic czy to ona na 100%??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:54 przez wisniaplc, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 30 wrz 2013, 18:53

wisniaplc pisze:problem występuje na gazie... bylem na regulacji i jest wszystko ok (podobno)....
Zacznij jednak od instalacji LPG. Skoro problemy zaczęły się po montażu LPG znaczy że warsztat nie do końca ogarnia to co robi.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2013, 18:56

Przepływka do zlogowania.
Elektrozawór przełączania wlotu do AirBoxa do sprawdzenia wiązka - albo nie podpięli gaziarze - albo padło :(
Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:57 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 30 wrz 2013, 18:56

gaz montowany był tu http://www.egp.pl/ wiec myślę ze znają się na rzeczy a po prostu samochód jest "czulszy" na gazie i dlatego te błędy...

[ Dodano: 2013-09-30, 18:59 ]
Zagór pisze:Przepływka do zlogowania.
powiesz jak ?? :D
Zagór pisze:Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
stag 300-8 jedzie fajnie ale te bledy.... a opis ze skrzynia i kontrola trakcji by sie zgadzal <mysli>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2013, 18:59

Hmm, jakoś mój jest też czulszy - a błędów brak :)
Jaki sterownik, jakie reduktory, wtryski itd..

Opis logowania znajdziesz na forum, było.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 30 wrz 2013, 19:01

Zagór pisze:Hmm, jakoś mój jest też czulszy - a błędów brak :)
Jaki sterownik, jakie reduktory, wtryski itd..
stag 300, ac x2razy, wtryski hana

logi podczas jazdy czy na postoju??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2013, 19:06

Więc generalnie graty dobre (o ile dobrali dobre Hany) - moje auto jeździ na takim zestawie, nie dzieje się nic - żadnych błędów w silniku - ale strojenie robił MASTER z Mławy :).
Więc pozostaje kwestia montażu i strojenia.
Przepływkę musisz zlogować - bo podaje dane z kosmosu taki przynajmniej masz błąd - prawdopodobnie czeka Cię zakup nowej - nowej = w pudełku z ASO.
Jak się uporasz z błędami przepływki, to strojenie i powinno być OK - chyba że coś skopali przy montażu :( - ale to nie są partacze :)

Kracy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2012, 09:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kracy » 30 wrz 2013, 19:08

wisniaplc pisze:gaz montowany był tu http://www.egp.pl/ wiec myślę ze znają się na rzeczy a po prostu samochód jest "czulszy" na gazie i dlatego te błędy...

[ Dodano: 2013-09-30, 18:59 ]
Zagór pisze:Przepływka do zlogowania.
powiesz jak ?? :D
Zagór pisze:Reszta błędów to na 99% wina słabego strojenia sterownika LPG - co to za gaz??
stag 300-8 jedzie fajnie ale te bledy.... a opis ze skrzynia i kontrola trakcji by sie zgadzal <mysli>

No to gratulacje z tym EGP... nie było popytać? W necie pełno jest o nich negatywnych opinii. Wrzuć zdjęcia z instalki to zobaczymy jak się znają...tak jak koledzy pisali, wina leży po stronie instalacji, albo odstawili kichę, albo nie potrafią wyregulować.

Ewentualnie może być problem z przepływomierzem... np jeszcze chodzi ale już powoli niedomaga, stąd problemy, ale dobry gaziarz powiedziałby Ci o tym od razu.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 30 wrz 2013, 19:11

Zagór, a z który bloków pomiarowych robić te logi?? podczas jazdy?? ile w aso przeplywka??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2013, 19:12

MAF jest do wymiany na 99%, chyba że narobili dziur w dolocie :(
Wcześniej przed gazem było OK, czy dwa dni po zakupie zagazowana??

Logowanie MAF statyczne i dynamiczne.
Z tego co pamiętam w 3 lub 4 grupie jest.
Logujesz na full nagrzanym silniku, skasuj błędy i zloguj na Pb kilkadziesiąt sekund na jałowym (bez klimy, świateł radia itp)
i potem pełnym ogniem w trybie tip-tronic na 2-jce nie wiciskając kickdown od ~1,5-2k rpm do odcinki.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 30 wrz 2013, 19:19

Wcześniej przed gazem było OK, czy dwa dni po zakupie zagazowana??
śmigałem miesiąc na pb i było ok potem po montażu lpg po tygodniu zaczęło się.... bylem na jednej regulacji lpg bo przełączał się na benzynę powyżej 4tys obrotów ale poprawili...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2013, 23:10

He... przepraszam wypuścili po montażu auto które przy 4k zmienia paliwo - to jednak to są partacze :(
Skasuj blędy, polataj chwilę 50-100 km na Pb, sprawdż, jak się nic nie pojawi, umów się z normalnym gazownikiem i jedź na poprawki/strojenie.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 01 paź 2013, 00:02

ok ok..... jutro zrobię te logi to może ktoś rozszyfruje co i jak z ta przeplywka.... w tym tyg będę do nich jechał na pierwszy przegląd po 1000km zobaczymy co powiedzą..... zasugerować coś żeby sprawdzili w kalibracji gazu??? ogólnie widać ze maja pojecie o tym co robią ale zauważyłem ze idą teraz na ilość zrobionych pojazdów a nie na jakość i tu może być ich początek końca.....

Kracy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 12 lut 2012, 09:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kracy » 01 paź 2013, 17:38

wisniaplc pisze:ok ok..... jutro zrobię te logi to może ktoś rozszyfruje co i jak z ta przeplywka.... w tym tyg będę do nich jechał na pierwszy przegląd po 1000km zobaczymy co powiedzą..... zasugerować coś żeby sprawdzili w kalibracji gazu??? ogólnie widać ze maja pojecie o tym co robią ale zauważyłem ze idą teraz na ilość zrobionych pojazdów a nie na jakość i tu może być ich początek końca.....
Nie czekaj tylko jedź do Jarka Nowotczyńskiego z Mławy, masz do niego 125km, sprawdzi Ci instalację, wyreguluje i powie czy przepływka jest ok, jak nie to da korekty na przepływomierz i pojeździsz do momentu zmiany na nowy - a wtedy od nowa kalibracja i powinno być dobrze.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 paź 2013, 18:01

Gonić do Jarka z niesprawną przepływką nie ma sensu - zrobić porządek z autem na Pb i dopiero lecieć na strojenie - ja lepszego gościa nie znam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja