Czyli było za ubogo.wisniaplc pisze:juz po wizycie.... nie chce zapeszać ale póki co jest git :D coś tam poustawiali plus mapę poprawili i jest ok na tempomacie przy 120 pokazuje ok 11-12l a nie tak jak wczesnej 25l
[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
no i czar prysł
balej wali bledy:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
pierwszy z nich jest i będzie bo jest urwana klapka w kolektorze..... dwa pozostałe non stop wyskakują i od nich pali się check
moja mapa gazu wyglada tak
http://zapodaj.net/421b7b410e70a.bmp.html
dobrze czy zle??

17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
pierwszy z nich jest i będzie bo jest urwana klapka w kolektorze..... dwa pozostałe non stop wyskakują i od nich pali się check

moja mapa gazu wyglada tak
http://zapodaj.net/421b7b410e70a.bmp.html
dobrze czy zle??
Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie. Na Pb strony silnika mają równe czasy ?
----
bawół1
[ Dodano: 2013-10-06, 21:56 ]
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie. Na Pb strony silnika mają równe czasy ?
----
bawół1
[ Dodano: 2013-10-06, 21:56 ]
na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.wisniaplc pisze:urwana klapka w kolektorze
chyba tak ale na pb nie wywala żadnych błędów i wszystko je ok....tkamicki5 pisze:na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.
reklamować po raz chyba 3 czy robic samemu?? jest szansa na odzyskanie kasy za źle działająca instalacje i wstawienie auta do kogoś kompetentnego??tkamicki5 pisze:Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Jedź do Jarkawisniaplc pisze:chyba tak ale na pb nie wywala żadnych błędów i wszystko je ok....tkamicki5 pisze:na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.
reklamować po raz chyba 3 czy robic samemu?? jest szansa na odzyskanie kasy za źle działająca instalacje i wstawienie auta do kogoś kompetentnego??tkamicki5 pisze:Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie.

A tych "speców" podaj do sądu.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pokaż grupę 90 i 93 co masz na wolnych obrotach.
Co do blędów
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
To nie ma nic wspólnego z kolektorem - eSy mają taki układ sterowaniy podciśnieniem dodtakowej kalpy w airbox'ie otwieranej, żeby dostarczyć więcej powietrza, jak depniesz - oczywiście powietrze wpada przed filtrem, ale omoja całą rurę ssącą od atrapy - nie działa zawór sterujący przepływm ciśnienia, które ma otwierać ten wlot
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
To wiadomo - nie poradzili sobie i nie poradzą
- jak widzę jednak bardziej papraki - znajomy zakładał tam dwie instalacje i jest zadowolony (jak na razie - Opel Vectra C 1.8 i Accord 2.0) - ja bym tam pojechał i powiedział im, że mają ostatnią szansę, albo to opanują, albo zwrot kasy.
Co do blędów
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
To nie ma nic wspólnego z kolektorem - eSy mają taki układ sterowaniy podciśnieniem dodtakowej kalpy w airbox'ie otwieranej, żeby dostarczyć więcej powietrza, jak depniesz - oczywiście powietrze wpada przed filtrem, ale omoja całą rurę ssącą od atrapy - nie działa zawór sterujący przepływm ciśnienia, które ma otwierać ten wlot
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
To wiadomo - nie poradzili sobie i nie poradzą

dzis jestem w pracy wiec nie mam kabla przy sobie... jutro wrzuce te grupyZagór pisze:Pokaż grupę 90 i 93 co masz na wolnych obrotach.
ok wiesz moze jak sie z tym uporac??Zagór pisze:17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
To nie ma nic wspólnego z kolektorem - eSy mają taki układ sterowaniy podciśnieniem dodtakowej kalpy w airbox'ie otwieranej, żeby dostarczyć więcej powietrza, jak depniesz - oczywiście powietrze wpada przed filtrem, ale omoja całą rurę ssącą od atrapy - nie działa zawór sterujący przepływm ciśnienia, które ma otwierać ten wlot
tak zrobilem w srode mam byc na godz 10 i mamy jezdzic az sie z tym uporaja.... jesli nie to poprosze ich zeby wymontowali swoja instalacje i zwrocili kase, albo pokryli koszt poprawki i dojazdu do jarka skoro go tak reklamujecieZagór pisze:ja bym tam pojechał i powiedział im, że mają ostatnią szansę, albo to opanują, albo zwrot kasy

- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kontakt - http://www.nowotczynski.com.pl/kontakt/
Powołać się możesz na kogokolwiek - Marcina z Mławy, na mnie - ale nie będzie to konieczne - on każdego klienta traktuje bardzo serio i poważnie - też kiedyś byłem tam pierwszy raz
Powołać się możesz na kogokolwiek - Marcina z Mławy, na mnie - ale nie będzie to konieczne - on każdego klienta traktuje bardzo serio i poważnie - też kiedyś byłem tam pierwszy raz

dzieki za kontakt jesli w srode sobie nie poradza w egp to czeka mnie mila wycieczkaZagór pisze:Kontakt - http://www.nowotczynski.com.pl/kontakt/
Powołać się możesz na kogokolwiek - Marcina z Mławy, na mnie - ale nie będzie to konieczne - on każdego klienta traktuje bardzo serio i poważnie - też kiedyś byłem tam pierwszy raz

Zagór, czym ty sie zajmujesz ze wszytsko wiesz

- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Spoko 
Grupy sprawdzaj na ciepłym dobrze jest przejechać spory kawałek, dobrze zagrzać silnik i dopiero tam zajrzeć - to co zobaczymy to pozycja wałków rozrządu - stąc może być ten rozjazd banków o 0,5ms - ale to zobaczymy jak będą wyniki.
Na codzień - LAN/WAN/VPN/RIP itp podobne skróty - nie są to kody wyposażenia
- ogólnie sieci komputerowe, servery i takie tam....

Grupy sprawdzaj na ciepłym dobrze jest przejechać spory kawałek, dobrze zagrzać silnik i dopiero tam zajrzeć - to co zobaczymy to pozycja wałków rozrządu - stąc może być ten rozjazd banków o 0,5ms - ale to zobaczymy jak będą wyniki.
Na codzień - LAN/WAN/VPN/RIP itp podobne skróty - nie są to kody wyposażenia

ok dzięki jutro rano sprawdzę i dam znać....tkamicki5 pisze:możliwie blisko 0 , a najlepiej 0
edit:
po kalibracji instalacja dalej wali bledami:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
czyli bez zmian

bloki 33 (sondy tak żeby był podgląd jak tam one :D)90 i 93 i tu nie jest dobrze
bloki na pb:
bloki na lpg:
a tutaj jeszcze logi na tych blokach na postoju:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_145124.html
i dodatkowo wrzucam screen z ustawień gazu, mapa niby nie musi się pokrywać tak twierdza....
może coś w ustawieniach jest nie tak???
tracę już siły..... help
dorzuce jeszcze film