Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check

Silniki benzynowe
Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 03 paź 2013, 17:06

wisniaplc pisze:juz po wizycie.... nie chce zapeszać ale póki co jest git :D coś tam poustawiali plus mapę poprawili i jest ok na tempomacie przy 120 pokazuje ok 11-12l a nie tak jak wczesnej 25l
Czyli było za ubogo.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 06 paź 2013, 21:28

no i czar prysł <wnerw> balej wali bledy:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent

pierwszy z nich jest i będzie bo jest urwana klapka w kolektorze..... dwa pozostałe non stop wyskakują i od nich pali się check :/

moja mapa gazu wyglada tak

http://zapodaj.net/421b7b410e70a.bmp.html
dobrze czy zle??

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 06 paź 2013, 21:46

Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie. Na Pb strony silnika mają równe czasy ?


----
bawół1

[ Dodano: 2013-10-06, 21:56 ]
wisniaplc pisze:urwana klapka w kolektorze
na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 06 paź 2013, 22:05

tkamicki5 pisze:na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.
chyba tak ale na pb nie wywala żadnych błędów i wszystko je ok....
tkamicki5 pisze:Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie.
reklamować po raz chyba 3 czy robic samemu?? jest szansa na odzyskanie kasy za źle działająca instalacje i wstawienie auta do kogoś kompetentnego??

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 06 paź 2013, 22:47

wisniaplc pisze:
tkamicki5 pisze:na jednym cylindrze? Może ilośc dostarcanego powietrza na stronę miesza w korektach.
chyba tak ale na pb nie wywala żadnych błędów i wszystko je ok....
tkamicki5 pisze:Mapy całkowice rozjechane , przy małym obciążeniu za ubogo , później już za bogato. Nie wiem co oni tam robili , ale polegli.
Do tego rozjechały sie strony silnika i to dosć znacznie.
reklamować po raz chyba 3 czy robic samemu?? jest szansa na odzyskanie kasy za źle działająca instalacje i wstawienie auta do kogoś kompetentnego??
Jedź do Jarka <stres>
A tych "speców" podaj do sądu.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 06 paź 2013, 22:51

tkamicki5 pisze:Na Pb strony silnika mają równe czasy ?
no właśnie teraz zobaczyłem ze nie od 1do 4 na wolnych maja ok 2 a od 5 do 6 maja 2,5-2,6...
ogólnie film słabej jakości bo robiony na szybko ale jakiś podgląd jest

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 paź 2013, 08:52

Pokaż grupę 90 i 93 co masz na wolnych obrotach.
Co do blędów
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
To nie ma nic wspólnego z kolektorem - eSy mają taki układ sterowaniy podciśnieniem dodtakowej kalpy w airbox'ie otwieranej, żeby dostarczyć więcej powietrza, jak depniesz - oczywiście powietrze wpada przed filtrem, ale omoja całą rurę ssącą od atrapy - nie działa zawór sterujący przepływm ciśnienia, które ma otwierać ten wlot

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent

To wiadomo - nie poradzili sobie i nie poradzą :( - jak widzę jednak bardziej papraki - znajomy zakładał tam dwie instalacje i jest zadowolony (jak na razie - Opel Vectra C 1.8 i Accord 2.0) - ja bym tam pojechał i powiedział im, że mają ostatnią szansę, albo to opanują, albo zwrot kasy.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 07 paź 2013, 13:10

Zagór pisze:Pokaż grupę 90 i 93 co masz na wolnych obrotach.
dzis jestem w pracy wiec nie mam kabla przy sobie... jutro wrzuce te grupy
Zagór pisze:17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
To nie ma nic wspólnego z kolektorem - eSy mają taki układ sterowaniy podciśnieniem dodtakowej kalpy w airbox'ie otwieranej, żeby dostarczyć więcej powietrza, jak depniesz - oczywiście powietrze wpada przed filtrem, ale omoja całą rurę ssącą od atrapy - nie działa zawór sterujący przepływm ciśnienia, które ma otwierać ten wlot
ok wiesz moze jak sie z tym uporac??
Zagór pisze:ja bym tam pojechał i powiedział im, że mają ostatnią szansę, albo to opanują, albo zwrot kasy
tak zrobilem w srode mam byc na godz 10 i mamy jezdzic az sie z tym uporaja.... jesli nie to poprosze ich zeby wymontowali swoja instalacje i zwrocili kase, albo pokryli koszt poprawki i dojazdu do jarka skoro go tak reklamujecie <rotfl> jak mozecie to prosze o kontakt do niego i na kogo moge sie powolac??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 paź 2013, 17:25

Kontakt - http://www.nowotczynski.com.pl/kontakt/
Powołać się możesz na kogokolwiek - Marcina z Mławy, na mnie - ale nie będzie to konieczne - on każdego klienta traktuje bardzo serio i poważnie - też kiedyś byłem tam pierwszy raz :)

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 07 paź 2013, 19:23

Zagór pisze:Kontakt - http://www.nowotczynski.com.pl/kontakt/
Powołać się możesz na kogokolwiek - Marcina z Mławy, na mnie - ale nie będzie to konieczne - on każdego klienta traktuje bardzo serio i poważnie - też kiedyś byłem tam pierwszy raz
dzieki za kontakt jesli w srode sobie nie poradza w egp to czeka mnie mila wycieczka :) ogolnie to co do tych blokow nr 90 i 93 to co tam sie kryje?? sprawdzac to na rozgrzanym silniku czy bez znaczenia??
Zagór, czym ty sie zajmujesz ze wszytsko wiesz <rotfl>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 paź 2013, 20:09

Spoko :)
Grupy sprawdzaj na ciepłym dobrze jest przejechać spory kawałek, dobrze zagrzać silnik i dopiero tam zajrzeć - to co zobaczymy to pozycja wałków rozrządu - stąc może być ten rozjazd banków o 0,5ms - ale to zobaczymy jak będą wyniki.

Na codzień - LAN/WAN/VPN/RIP itp podobne skróty - nie są to kody wyposażenia ;) - ogólnie sieci komputerowe, servery i takie tam....

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 09 paź 2013, 20:01

:D bylem dziś niby wyregulowane (nowe mapy w czasie jazdy)... zobaczymy czy pomoże....ale dalej jest rozjazd bankow.... jutro sprawdzę vagiem te grupy 90 i 93 jakie powinny tam być wartości??

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 09 paź 2013, 20:05

możliwie blisko 0 , a najlepiej 0

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 09 paź 2013, 23:59

tkamicki5 pisze:możliwie blisko 0 , a najlepiej 0
ok dzięki jutro rano sprawdzę i dam znać....

edit:

po kalibracji instalacja dalej wali bledami:
17476 - Intake Air Switch-Over Valve (N335): Open Circuit
P1068 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent

czyli bez zmian :[ dalej,

bloki 33 (sondy tak żeby był podgląd jak tam one :D)90 i 93 i tu nie jest dobrze
bloki na pb:
Obrazek

bloki na lpg:
Obrazek

a tutaj jeszcze logi na tych blokach na postoju:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_145124.html

i dodatkowo wrzucam screen z ustawień gazu, mapa niby nie musi się pokrywać tak twierdza....
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
może coś w ustawieniach jest nie tak???
tracę już siły..... help

dorzuce jeszcze film

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 10 paź 2013, 20:11

kto to teraz ustawiał ?
Sondy lambda w jakim są stanie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja