Mam problem z moja audiolka, mianowicie od począdku gdy ja kupiłem miała wycieki oleju ( drobne) ale przez ostatni tydzieĂą wycieki sa ogromne. Sprawdzałem ezektor, odmy, wszystko jest drożne. Czytałem na forum że można sprawdzić ezektor wciskając pedał hamulca ... i tak: na włączonym silniku pedał chodzi miękko, na wyłączonym jak wcisnę kilka razy to jest niemal kamieĂą. Czyli ezektor chyba działa dobrze.
Problem polega na tym że na rozgrzanym silniku pod korkiem wlewu oleju jest ogromne ciśnienie. Tak jak by nie było odpowietrzenia. Gdy ponownie zakręcę korek i po ok 5 sekundach otworze jest to samo. Z silnika wyciekaja ogromne ilości oleju, na dodatek olej kapie na kolektor i strasznie dymi
 Jest jeszcze w tym silniku coś co może odpowiadać za odpowietrzenie?
  Jest jeszcze w tym silniku coś co może odpowiadać za odpowietrzenie? Czy istnieje możliwość uszczelnienia wałków od strony klawiatury ( od środka ) czy trzeba demontować rozrzad? bo prawdopodobnie to jest jedno z miejsc gdzie wybija olej...
Uszkodzony miałem prawdopodobnie czujnik temperatury, wiec wczoraj przy jego wymianie wyczysciłem odrazu dolot, przepustnice, ezektor był czysty...
prawdopodobnie mam tez do wymiany termostat bo silnik nagrzewa sie maksymalnie do 70 st, przedtem była odchyłka na vagu i na konsloli jakies 10 st. teraz chyba bedzie ok.
Chciałem jeszcze zapytać o temperaturę oleju i płynu chłodniczego. Jaka powinna być temperatura oleju w porównaniu do temperatury cieczy chłodzącej? chodzi mi o to czy szybciej powinien się nagrzewać olej czy płyn chłodzący?
Pomijając że auto pali jak smok... ale najprawdopodobniej z powodu niedogrzania silnika.
proszę o pomoc bo nie wiem co z tym robić

 
							











 Proszę o odpowiedź jak uszczelnić to miejsce na filmiku
 Proszę o odpowiedź jak uszczelnić to miejsce na filmiku

 bo nie widzę innego sposobu pozdro
 bo nie widzę innego sposobu pozdro 
 ale połączyłem kawalkiem węża i dwoma opaskami. Ta odma łącząca pokrywy była czysta, eżektor również czyściutki.   Wrzucę kilka fotek może komuś się przyda.
  ale połączyłem kawalkiem węża i dwoma opaskami. Ta odma łącząca pokrywy była czysta, eżektor również czyściutki.   Wrzucę kilka fotek może komuś się przyda. 


 
 

 odpiąłem to małe kolanko od eżektora i z odm z pokryw idzie powietrze wiec są raczej drożne. Gdy przytkam to kolanko olej zaczyna uciekać pod tymi napinaczami. Ciśnienie w silniku wzrasta. Gdy puszcze rurke lub odkrece korek wlewu oleju, wyciek ustepuje. Ezektor delikatnie zasysa tym mniejszym otworem. Juz nie wiem co jest nie tak
  odpiąłem to małe kolanko od eżektora i z odm z pokryw idzie powietrze wiec są raczej drożne. Gdy przytkam to kolanko olej zaczyna uciekać pod tymi napinaczami. Ciśnienie w silniku wzrasta. Gdy puszcze rurke lub odkrece korek wlewu oleju, wyciek ustepuje. Ezektor delikatnie zasysa tym mniejszym otworem. Juz nie wiem co jest nie tak  





 
 
