Mam problem z moja audiolka, mianowicie od począdku gdy ja kupiłem miała wycieki oleju ( drobne) ale przez ostatni tydzieĂą wycieki sa ogromne. Sprawdzałem ezektor, odmy, wszystko jest drożne. Czytałem na forum że można sprawdzić ezektor wciskając pedał hamulca ... i tak: na włączonym silniku pedał chodzi miękko, na wyłączonym jak wcisnę kilka razy to jest niemal kamieĂą. Czyli ezektor chyba działa dobrze.
Problem polega na tym że na rozgrzanym silniku pod korkiem wlewu oleju jest ogromne ciśnienie. Tak jak by nie było odpowietrzenia. Gdy ponownie zakręcę korek i po ok 5 sekundach otworze jest to samo. Z silnika wyciekaja ogromne ilości oleju, na dodatek olej kapie na kolektor i strasznie dymi

Czy istnieje możliwość uszczelnienia wałków od strony klawiatury ( od środka ) czy trzeba demontować rozrzad? bo prawdopodobnie to jest jedno z miejsc gdzie wybija olej...
Uszkodzony miałem prawdopodobnie czujnik temperatury, wiec wczoraj przy jego wymianie wyczysciłem odrazu dolot, przepustnice, ezektor był czysty...
prawdopodobnie mam tez do wymiany termostat bo silnik nagrzewa sie maksymalnie do 70 st, przedtem była odchyłka na vagu i na konsloli jakies 10 st. teraz chyba bedzie ok.
Chciałem jeszcze zapytać o temperaturę oleju i płynu chłodniczego. Jaka powinna być temperatura oleju w porównaniu do temperatury cieczy chłodzącej? chodzi mi o to czy szybciej powinien się nagrzewać olej czy płyn chłodzący?
Pomijając że auto pali jak smok... ale najprawdopodobniej z powodu niedogrzania silnika.
proszę o pomoc bo nie wiem co z tym robić
