Link z filmem:
http://www.johnsoncontrols.co.uk/publis ... erung.html
Instrukcja:
http://www.eurohomelink.com/PDF-Downloa ... eitung.pdf
Niestety wszystko w języku angielskim.
W skrócie wygląda to tak:
1) Uruchamiamy auto
2) Przytrzymujemy jednocześnie przez ok. 20 sek pierwszy i trzeci przycisk na panelu w podsufitce aż dioda zacznie mrugać (ma to na celu zresetować dotychczasowe ustawienia)
3) Następnie przytrzymujemy wciśnięty pierwszy przycisk aż dioda zacznie powoli mrugać - teraz mamy 5min żeby wyjść z auta** i przyłożyć pilota od bramy do zderzaka w aucie*. Na pilocie przytrzymujemy wciśnięty przycisk którym otwieramy bramę. Jeżeli auto prawidłowo „odczyta” pilota od bramy, zamigoczą obie lampy jak w przypadku sygnałów awaryjnych .
* (w przypadku a6 C6 celujemy nieco poniżej lewej przedniej lampy czyli tej od strony pasażera)
**(Wcześniej pamiętamy o ręcznym

4) Jeżeli wszystko jest ok. to po naciśnięciu pierwszego przycisku z panelu w aucie i przytrzymaniu go dioda będzie się świecić bez przerw (migotania)
5) Teraz cieszymy się sterowaniem bramą z samochodu
Na koniec ciekawostki:
*Nie wiem jak w innych samochodach ale ja siedząc w aucie i mając bramę przed sobą mogłem ją tylko otwierać, dopiero gdy wjechałem do środka i brama była z tyłu pojazdu nacisnąłem ponownie przycisk i brama zamknęła się.
*Niektóre bramy nie będą chciały działać ponieważ wymagają wykrycia takiego kolejnego pilota którym jest w tym przypadku auto. Aby zsynchronizować auto z bramą należy nacisnąć i przytrzymać ok. 5sek środkowy guzik w samochodzie a następnie znaleźć w puszce z bramy guzik odpowiadający za programowanie kolejnego pilota. Wciskamy go raz a następnie wracamy do samochodu i ponownie wciskamy środkowy guzik w podsufitce, jednak tym razem trzy razy i bez przytrzymywania. Na wszystkie te czynności mamy ok. 30 sek.
Jeżeli synchronizacja się powiodła wszystko powinno działać jak u mnie

Pozdrawiam Daniel
