Witam ponownie, zrobiłem pare logów, wysyłam linki poniżej:bgroni pisze: ↑04 cze 2025, 04:09Nie rozkręcaj go więcej jak 2800rpm. Jest wystarczająco, przy sprawnym układzie faz rozrządu, powinno zmieniać już od 1500rpm.Biturbo_power pisze: ↑03 cze 2025, 20:53Spoko, w takim razie jutro ją rozgrzeje, poszukam bloków od zapłonu i zrobię z 2-3 logi tak jak mówiłeś 2 bieg i but w podłogę od 1500 obrotów, do ilu go zakręcić? 5500?
Dziwne też dla mnie było to, że tak długo kręciła nim odpaliła... benzyny coś tam jest ale wskazówka świruje, tydzień temu było trochę ponad rezerwę a teraz wskazówka leży i chce w drugą stronę iśćale wracając kręciła kręciła łapała łapała i dopiero zapalila, oraz jak się w pełni rozgrzała wszedłem w logi wypadania zapłonu i raz na jakiś czas 5 cylinder wypadał ale raczej tym się nie będę martwił, myślałem również sprawdzić kompresję i ciśnienie oleju by mniej więcej mieć jakiś pogląd na stan silnika, ponieważ chciałbym go nieco podkręcić a podobno 300+ nie jest żadnym wyczynem w tych motorach
![]()
https://log.tunezilla.com/s/EXo67yc8
https://log.tunezilla.com/s/ljAfjkOO
Nie wiedziałem który blok oznacza wyprzedzenie zapłonu oraz po angielsku jak to jest też nie wiedziałem, jeśli to nie te które ci podeślę to proszę daj znać jak to jest po angielsku bądź który blok w VCDS
https://log.tunezilla.com/s/Gj9V17Qq
https://log.tunezilla.com/s/ANNyKSC0
https://log.tunezilla.com/s/giglPG7C
Daj znać co o tym sądzisz, z góry wielkie dzięki
