OriSonik pisze: ↑26 lut 2025, 10:35
(...)
Zawór odmy skrzyni korbowej (separator)
(...)
siedzi nowy ..... czy było coś wcześniej?

a nie powinno?
edit: ale chyba pytasz o inne zaworki

nie dokładałem nic po kupnie w silniku, o ile o to pytasz...
U mnie robota tego wszystkiego wyszła 5,5k (rozrząd) + około 1k za resztę
Nie ukrywam, że po dobrej koleżeńskości "mojego" stałego mechanika, który oddał to znajomemu robiącemu sporo w Audi i znającemu się gdzie zajrzeć i o czym nie zapomnieć

Bo wiesz... oddać komuś na podmianę przywiezionych gratów "na sucho"... wyjdzie podobnie do samodzielnego dłubania z tutorialem YT, o ile narzędzi i warunków nie brakuje...
Osobiście na Twoim miejscu wybierałbym z tej środkowej półki cenowej... nie ma przerostu formy nad treścią, a masz prawo wymagać, bo nie jest "jak śfagjerowi - za flaszkę"... i pewnie solidniej zrobią niż ci za 15k, którzy muszą zdzierać, bo szef stawia 3. dom drugiej utrzymance-hedonistce

na który brakło po zakupie R-R Cullinana.
edit.2: drogie w C6 te wszystkie rureczki...

ten separator 650,- np, pamiętam trójnik cieczy w 3.0TDI - 3 lata temu ponad 1k, rozrząd w nim około 7k dla porównania, full regen padniętej klimy 5k... suma sumarum tego TDI kupiłem za 20, włożyłem przeszło 15k i sprzedałem za 20k

po 9 miesiącach, mając w planie wyjazd z PL, do którego nie doszło

)