Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Cyrulik11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 10 paź 2023, 11:45
Imię: Cyrulik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Lokalizacja: Gdynia

Re: [ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków

Post autor: Cyrulik11 » 10 paź 2023, 13:59

Dzień dobry
Mam A6C7 2012 silnik 2.0 CGL, przebieg 280kkm i trochę bałaganu. Na biegu jałowym silnik pracuje normalnie, ale przy jeździe brakuje mocy, być może pracuje w trybie awaryjnym. Końcówka rury wydechowej mocno okopcona.
Wyświetlają się błędy:
4881 zawór recyrkulacji spalin (n18), p1440 00 [039] przerwa
4900 czujnik recyrkulacji spalin, p0405 00 [039] sygnał za mały
5188 filtr cząstek stałych, p2463 00 [175], zbyt duże nagromadzenie sadzy, MIL zapalona

Rozważałem czyszczenie lub wymianę EGR, ale chyba skończy się na demontażu EGR i przeprogramowaniu, a potem czyszczenie DPF.

Przy skanowaniu VCDSem pojawiają się takie odczyty wtryskiwaczy:
Różnica dawki wtrysku cylinder 1/2/3/4 [mg/stroke]: -0.39 / -0.44 / 1.30 / -0.46
Punkty kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej [us]:
Wtryskiwacz 1 punkt 1/2/3: 44.05 / -6.30 / -5.55
Wtryskiwacz 2 punkt 1/2/3: 10.80 / -0.45 / -8.05
Wtryskiwacz 3 punkt 1/2/3: 17.30 / -14.15 / -9.25
Wtryskiwacz 4 punkt 1/2/3: 15.55 / -10.55 / -7.75

Co to oznacza? Czy przyczyną problemów z EGR/DPF są wtryskiwacze? Czy ma sens czyścić wtryski np. płynem Liqui Moly przed demontażem EGR i czyszczeniem DPF czy zrobić to pózniej? Dzięki za pomoc i wszelkie dodatkowe uwagi

looq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 maja 2020, 17:03
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świebodzin

Re: [ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków

Post autor: looq » 01 paź 2024, 22:39

Dzień dobry,
proszę o opinię:

13-1 Quantity deviation, cylinder 1 -0.80 mg/str
13-2 Quantity deviation, cylinder 2 0.28 mg/str
13-3 Quantity deviation, cylinder 3 1.41 mg/str
14-1 Quantity deviation, cylinder 4 -1.13 mg/str
14-2 Quantity deviation, cylinder 5 0.28 mg/str
14-3 Quantity deviation, cylinder 6 -0.14 mg/str

72-1 Control Cyl. 1.1. Calibration pressure -13 ms
72-2 Control Cyl. 1.2. Calibration pressure -12 ms
72-3 Control Cyl. 1.3. Calibration pressure -8 ms

73-1 Control Cyl. 2.1. Calibration pressure 1 ms
73-2 Control Cyl. 2.2. Calibration pressure -9 ms
73-3 Control Cyl. 2.3. Calibration pressure -10 ms

74-1 Control Cyl. 3.1. Calibration pressure 6 ms
74-2 Control Cyl. 3.2. Calibration pressure -2 ms
74-3 Control Cyl. 3.3. Calibration pressure -5 ms

75-1 Control Cyl. 4.1. Calibration pressure -12 ms
75-2 Control Cyl. 4.2. Calibration pressure -14 ms
75-3 Control Cyl. 4.3. Calibration pressure -10 ms

76-1 Control Cyl. 5.1. Calibration pressure -8 ms
76-2 Control Cyl. 5.2. Calibration pressure -5 ms
76-3 Control Cyl. 5.3. Calibration pressure -6 ms

77-1 Control Cyl. 6.1. Calibration pressure -17 ms
77-2 Control Cyl. 6.2. Calibration pressure -6 ms
77-3 Control Cyl. 6.3. Calibration pressure -10 ms

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl