Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 27 mar 2019, 18:59

Czekamy na ocenę pracy opon! :)
Kółka bardzo ładne.

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 28 mar 2019, 01:36

Quash pisze:
damos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...
No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnice ?? I tak orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora, co nei sprawdzało sie za dobrze jak było gorąco albo dłużej cisnąłeś z duża predkoscia zwłaszcza po modyfikacjach.

Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
Quash masz u siebie ten oddzielny obieg z dodatkowym zbiornikiem wyrównawczym i drugą pompką do samego kompresora?? Tak to jest zrobione? Czy jest wymieniona pompka na mocniejszą? Bo rozgladam się powoli za większym coolerem ale wszędzie widzę zestawy z dodatkowym zbiorniczkiem wyrównawczym a o tej pompce tylko z Twojego linka się dowiedziałem.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 28 mar 2019, 16:07

qujot pisze:
Quash pisze:
damos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...
No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnice ?? I tak orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora, co nei sprawdzało sie za dobrze jak było gorąco albo dłużej cisnąłeś z duża predkoscia zwłaszcza po modyfikacjach.

Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
Quash masz u siebie ten oddzielny obieg z dodatkowym zbiornikiem wyrównawczym i drugą pompką do samego kompresora?? Tak to jest zrobione? Czy jest wymieniona pompka na mocniejszą? Bo rozgladam się powoli za większym coolerem ale wszędzie widzę zestawy z dodatkowym zbiorniczkiem wyrównawczym a o tej pompce tylko z Twojego linka się dowiedziałem.
Tak mam osobny układ dla kompresora zrobiony, jest osobna pompka dla tego obiegu, wydaje mi się że identyczna jak i ta oryginalna ale nie dam sobie ręki uciąć że są takie same.

[ Dodano: 2019-03-28, 16:07 ]
Zresztą w tym linku do APR który podałem też jest osobna pompa tylko oni się chwalą że zamiast OEMowej mają swoją o jeszcze większej wydajności. Generalnie KIT APR jest bardzo fajny, świetnie wykonany ale cenę ma też "słuszną".
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 28 mar 2019, 20:30

Kurde, pisałem do CS Bielsko Biała czy wymieniają tylko chłodnicę czy robią tak jak u Ciebie ale odpowiadają bez sprecyzowania "wydajniejsza chłodnica Forge" <mysli> jak się w końcu zdecyduję na montaż to może przez telefon więcej info "wyduszę"

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 06 maja 2019, 16:22

Ja robiłem w CS BB więc nie wydaje mi się żeby coś innego wymyślali u Ciebie.

[ Dodano: 2019-05-06, 16:22 ]
UPDATE 06-05-2019:

Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ).

Obrazek

Obrazek

Obrazek
460KM/550NM Compsport Stage 2

zloty7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 mar 2022, 20:25
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Poznań

Re: Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2

Post autor: zloty7 » 26 sty 2023, 15:11

Witam
Tak czytam posty o stage 2 i doczytać za bardzo nie mogę więc moze tu szanowne grono coś mi doradzi i wspomoże?

Mianowicie mój oryginalny intercooler już jest mocno zajechany, kruszeje itd. Zamierzam wymienić kółko kompresora, zrobić program i myślę żeby tego intercoolera wywalić, tylko pytanie na co nie chce Wagnera za 4 k itp czy jest coś innego co moglibyście polecić za w miarę przystępnie cenowo np. Fmic? Czy jest coś w miale plung and play

Druga sprawa wyjadą też katy a zastąpi je downpipe bez kata z miejscem na sondę i czy w takim przypadku trzeba je wyprogramować czy też przeprogramować?
Bez tego będzie walić błędami?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga