Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2
Witam,
widzę ze pojawia się coraz więcej A6 C7, wiec w końcu i ja postanowiłem się nie wstydzić swojej .
A6 4G C7 Avant
Rocznik: 2012
Silnik: 3.0 TFSI 300KM , po modach ~460KM/~550NM
Troche szukania bylo z uwagi na to ze Avant w 3.0TFSI, na ktory sie uparlem , jest na naszym rynku niespotykany a i w DE za wiele ich nie bylo no ale udalo sie. Samo 3.0TFSI w serii mnie zawiodlo, spodziewalem sie wiecej ale na szczescie kuracja w Compsport Bielsko-Biała skutecznie poprawiła mi humor :D.
Wyposazenie, sporo tego wiec tylko co ciekawsze:
-komfortowe fotele z pamiecia, grzaniem, wentylacja i masazem
-wyswietlacz Head-up
-pelne ledowe reflektory z asystentem swiatel
-komfortowy dostep
-4 strefowa klimatyzacje
-automatyczna klapa z roleta plus otwieranie za pomoca nogi
-system automatycznego parkowania ( dziwne uczucie ale dziala swietnie )
-dotatkowy sportowy mechanizm roznicowy tylnej osi
-szyby dzwiekoszczelne ( nie wiem czy to nie standard w tych samochodach )
-System MMI plus z dyskiem twardym, zmieniarka dvd na 6 plyt i systemem Bose.
-ogrzewanie postojowe
-i cala mase roznego typu ustrojstwa mniej lub bardziej przydatnego icon_wink.gif .
Czego nie ma :
-panoramicznego dachu - troche szkoda
-Sline - nie zalezalo mi, nawet bez dobrze wyglada. - Już jest :D
-roletek na szyby w tylnich drzwiach ( brakuje zeby dzieciaki sie nie meczyl przy dluzszych podrozach bede musial cos sztukowac ehhhh )
-radarow ( nie zalezalo mi na tym szczegolnie ale podobno bardzo fajna rzecz wiec moze doloze ).
Plany:
-wizyta w compsporcie i tzw. stage 2 - ~460KM/~550NM - DONE!
-zabezpiecznie lakieru - tu jeszcze za bardzo nie wiem co i jak
-choinka zapachowa - DONE!
-felgi 20" na przyszly sezon letni, prawdopodobnie w kolorze gunmetal. - DONE!
-moze s-line zewnetrzy ale jakiegos strasznego cisnienia na niego nie mam. - update: juz sie przekonalem , w trakcie kompletowania . - DONE
-zmiany kierownicy na 3-ramienna z lopatkami - dodatkowo pogrubiłem i obszyłem skórą używaną w Bentleyu :D - DONE!
-wydech AWE tuning - jednak zrezygnuje, za glosno sie robi wiec pewnie wpadna tylko wieksze koncowki.
-ramka z napisem Quattro w grill - wiem dla niektorych wiocha ale mi sie podoba. - i juz mi przeszlo :D , za duzo by tego bylo . -kupione ale jeszcz kombinuje gdzie to wkleic. No i finalnie kupiłem cały grill w wersji RS :D
-pakiet black, choc jeszcze do konca nie jestem pewien - edit i jednak nie bedzie black bedzie w chromie ala S6. :D . - nie ma black jest chrom DONE!
Pare fotek z kalkulatora jeszcze przed modami, jak widac moje pociechy juz tylna kanape opanowaly :
Nowa kierownica:
Seria:
Stage2:
463 KM i 546NM ( sprawdzalem jeszcze na innej hamowni maha i pokazalo nawet ciut wyzsze cyferki ) praktycznie w calym zakresie obrotow - odczucia po zmianie NIESAMOWITE, jednym slowem szal i samochod nie do poznania. Po pierwszej dluzszej trasie miekkie nogi, ciagnie okrutnie i wydaje sie ze nie ma konca. Wielkie podziekowania dla Compsport Bielsko Biała za swietna robote ktora wykonali, polecam pod kazdym wzgledem.
Tu po pierwszej dluzszej trasie w PL:
I linku do filmiku z LC:
https://youtu.be/iA_DpxRUrvU
No i pare fotek juz z s-linem i felgami 20" /b]
UPDATE 06-05-2019:
Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ).
widzę ze pojawia się coraz więcej A6 C7, wiec w końcu i ja postanowiłem się nie wstydzić swojej .
A6 4G C7 Avant
Rocznik: 2012
Silnik: 3.0 TFSI 300KM , po modach ~460KM/~550NM
Troche szukania bylo z uwagi na to ze Avant w 3.0TFSI, na ktory sie uparlem , jest na naszym rynku niespotykany a i w DE za wiele ich nie bylo no ale udalo sie. Samo 3.0TFSI w serii mnie zawiodlo, spodziewalem sie wiecej ale na szczescie kuracja w Compsport Bielsko-Biała skutecznie poprawiła mi humor :D.
Wyposazenie, sporo tego wiec tylko co ciekawsze:
-komfortowe fotele z pamiecia, grzaniem, wentylacja i masazem
-wyswietlacz Head-up
-pelne ledowe reflektory z asystentem swiatel
-komfortowy dostep
-4 strefowa klimatyzacje
-automatyczna klapa z roleta plus otwieranie za pomoca nogi
-system automatycznego parkowania ( dziwne uczucie ale dziala swietnie )
-dotatkowy sportowy mechanizm roznicowy tylnej osi
-szyby dzwiekoszczelne ( nie wiem czy to nie standard w tych samochodach )
-System MMI plus z dyskiem twardym, zmieniarka dvd na 6 plyt i systemem Bose.
-ogrzewanie postojowe
-i cala mase roznego typu ustrojstwa mniej lub bardziej przydatnego icon_wink.gif .
Czego nie ma :
-panoramicznego dachu - troche szkoda
-Sline - nie zalezalo mi, nawet bez dobrze wyglada. - Już jest :D
-roletek na szyby w tylnich drzwiach ( brakuje zeby dzieciaki sie nie meczyl przy dluzszych podrozach bede musial cos sztukowac ehhhh )
-radarow ( nie zalezalo mi na tym szczegolnie ale podobno bardzo fajna rzecz wiec moze doloze ).
Plany:
-wizyta w compsporcie i tzw. stage 2 - ~460KM/~550NM - DONE!
-zabezpiecznie lakieru - tu jeszcze za bardzo nie wiem co i jak
-choinka zapachowa - DONE!
-felgi 20" na przyszly sezon letni, prawdopodobnie w kolorze gunmetal. - DONE!
-moze s-line zewnetrzy ale jakiegos strasznego cisnienia na niego nie mam. - update: juz sie przekonalem , w trakcie kompletowania . - DONE
-zmiany kierownicy na 3-ramienna z lopatkami - dodatkowo pogrubiłem i obszyłem skórą używaną w Bentleyu :D - DONE!
-wydech AWE tuning - jednak zrezygnuje, za glosno sie robi wiec pewnie wpadna tylko wieksze koncowki.
-ramka z napisem Quattro w grill - wiem dla niektorych wiocha ale mi sie podoba. - i juz mi przeszlo :D , za duzo by tego bylo . -kupione ale jeszcz kombinuje gdzie to wkleic. No i finalnie kupiłem cały grill w wersji RS :D
-pakiet black, choc jeszcze do konca nie jestem pewien - edit i jednak nie bedzie black bedzie w chromie ala S6. :D . - nie ma black jest chrom DONE!
Pare fotek z kalkulatora jeszcze przed modami, jak widac moje pociechy juz tylna kanape opanowaly :
Nowa kierownica:
Seria:
Stage2:
463 KM i 546NM ( sprawdzalem jeszcze na innej hamowni maha i pokazalo nawet ciut wyzsze cyferki ) praktycznie w calym zakresie obrotow - odczucia po zmianie NIESAMOWITE, jednym slowem szal i samochod nie do poznania. Po pierwszej dluzszej trasie miekkie nogi, ciagnie okrutnie i wydaje sie ze nie ma konca. Wielkie podziekowania dla Compsport Bielsko Biała za swietna robote ktora wykonali, polecam pod kazdym wzgledem.
Tu po pierwszej dluzszej trasie w PL:
I linku do filmiku z LC:
https://youtu.be/iA_DpxRUrvU
No i pare fotek juz z s-linem i felgami 20" /b]
UPDATE 06-05-2019:
Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ).
Ostatnio zmieniony 06 maja 2019, 16:23 przez Quash, łącznie zmieniany 5 razy.
460KM/550NM Compsport Stage 2
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
No kolego elegancko się prezenci . Felunek zrobił dobrą robotę. Elegancko ogarnięta moc teraz można be stresu wyprzedzić . Może jakieś przyciemnienie szybek na zwieńczenie projektu?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Myslalem o tym i dalej mysle, choc jakims wielkim "fanem" przyciemnionych szyb nie jestem, jeszcze jakby sie dalo przednie boczne przyciemnic i nie bylo takiej roznicy przod tyl to bym sie nie zastanawial a tak jak mam sie martwic ze jaks Misiek mi sie przyczepi i bede to mial rwac na poboczu albo moja kobieta to zaraz lapie mnie zniechecenie do tego pomyslu.
460KM/550NM Compsport Stage 2
Ceramike polecam - mam u siebie, nie dosc ze auto wyglada extra to pozniejsze mycie jego to sama przyjemnoscGutek12 pisze:Mi jeszcze w tej A6 brakuje ceramicznej ochrony lakieru. Oprócz zabezpieczenia lakieru daje niesamowity efekt. Samochód mieni się z każdej strony. Super wygląda.
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie i jeszcze urosnie
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Czesc Dawno mnie tu nie bylo. Damos 50tys kilometrow juz na stage2 zrobilem i za wyjatkiem padnietych katalizatorow ( co jest akurat standardem w 3.0 TFSI bez wzgledu czy seria czy moc podniesiona ) nie dzieje sie absolutnie nic, i tak trzymac :D .
YaroC6 felgi to 20" x 9" .
Teraz pytanie czy ktos zna srednice zewnetrzna rury wydechowej wychodzacej z tlumika koncowego I jaka jest maksymalan srednica koncowki wydechowej ktora zmiesci sie w otwor zderzaka s-linowego
[ Dodano: 2017-10-08, 17:59 ]
A i zeby nei bylo cos tam sie dzieje :D :
YaroC6 felgi to 20" x 9" .
Teraz pytanie czy ktos zna srednice zewnetrzna rury wydechowej wychodzacej z tlumika koncowego I jaka jest maksymalan srednica koncowki wydechowej ktora zmiesci sie w otwor zderzaka s-linowego
[ Dodano: 2017-10-08, 17:59 ]
A i zeby nei bylo cos tam sie dzieje :D :
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Zmiany idą w dobrym kierunku! Pięknie wygląda!
Ja też kilka m-cy temu zrobiłem stage2 - zaraz po remoncie skrzyni. Stage2 zawierał zmianę programu w skrzyni. Obecnie mam jedynie 450KM, ale pełny bak, 2 ludzi na pokładzie i bez launch control mam 4,8s do 100Quash pisze:Damos 50tys kilometrow juz na stage2 zrobilem i za wyjatkiem padnietych katalizatorow ( co jest akurat standardem w 3.0 TFSI bez wzgledu czy seria czy moc podniesiona ) nie dzieje sie absolutnie nic, i tak trzymac :D .
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Co ze skrzynia sie stalo Mi mowili ze generalnie jak sie 650NM nie przekroczy to nic sie z nia nie powinno dziac. U kogo stage 2 robiles Chlodnice dodatkowa i osobny obieg dla kompresora ci zrobilidamos pisze:Zmiany idą w dobrym kierunku! Pięknie wygląda!
Ja też kilka m-cy temu zrobiłem stage2 - zaraz po remoncie skrzyni. Stage2 zawierał zmianę programu w skrzyni. Obecnie mam jedynie 450KM, ale pełny bak, 2 ludzi na pokładzie i bez launch control mam 4,8s do 100Quash pisze:Damos 50tys kilometrow juz na stage2 zrobilem i za wyjatkiem padnietych katalizatorow ( co jest akurat standardem w 3.0 TFSI bez wzgledu czy seria czy moc podniesiona ) nie dzieje sie absolutnie nic, i tak trzymac :D .
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
PadłaQuash pisze:Co ze skrzynia sie stalo
Najpierw były lekkie szarpnięcia przy zatrzymywaniu. Później stuiki i poszarpywanie przy ruszaniu. Myślałem, że to przeguby. Później okazało się, ze popalone tarcze sprzęgłowe i mechatronika do wymiany.
U mnie skrzynia padła PRZED chipem. Jechałem po to, żeby zrobić chipa w skrzyni a ptzy okazji podniosłem również moc silnika.Quash pisze: Mi mowili ze generalnie jak sie 650NM nie przekroczy to nic sie z nia nie powinno dziac.
Quash pisze: U kogo stage 2 robiles
Robiłem u gregor10. Wymiana kółka, chip silnika, chip skrzyni i wymiana świec. Z programu w skrzyni jestem bardzo zadowolony.
Quash pisze:Chlodnice dodatkowa
Chłopaki z Compsportu wspominali mi coś o bardziej efektywnej chłodnicy a nie dodatkowej.
Co to jest "osobny obieg kompresora"? Czego ten obieg dotyczy? Co on separuje? Tutaj zupełnie mnie zaskoczyłeś...Quash pisze:i osobny obieg dla kompresora ci zrobili
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga