Czekamy na ocenę pracy opon!
Kółka bardzo ładne.
Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Quash masz u siebie ten oddzielny obieg z dodatkowym zbiornikiem wyrównawczym i drugą pompką do samego kompresora?? Tak to jest zrobione? Czy jest wymieniona pompka na mocniejszą? Bo rozgladam się powoli za większym coolerem ale wszędzie widzę zestawy z dodatkowym zbiorniczkiem wyrównawczym a o tej pompce tylko z Twojego linka się dowiedziałem.Quash pisze:No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnice I tak orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora, co nei sprawdzało sie za dobrze jak było gorąco albo dłużej cisnąłeś z duża predkoscia zwłaszcza po modyfikacjach.damos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...
Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Tak mam osobny układ dla kompresora zrobiony, jest osobna pompka dla tego obiegu, wydaje mi się że identyczna jak i ta oryginalna ale nie dam sobie ręki uciąć że są takie same.qujot pisze:Quash masz u siebie ten oddzielny obieg z dodatkowym zbiornikiem wyrównawczym i drugą pompką do samego kompresora?? Tak to jest zrobione? Czy jest wymieniona pompka na mocniejszą? Bo rozgladam się powoli za większym coolerem ale wszędzie widzę zestawy z dodatkowym zbiorniczkiem wyrównawczym a o tej pompce tylko z Twojego linka się dowiedziałem.Quash pisze:No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnice I tak orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora, co nei sprawdzało sie za dobrze jak było gorąco albo dłużej cisnąłeś z duża predkoscia zwłaszcza po modyfikacjach.damos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...
Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
[ Dodano: 2019-03-28, 16:07 ]
Zresztą w tym linku do APR który podałem też jest osobna pompa tylko oni się chwalą że zamiast OEMowej mają swoją o jeszcze większej wydajności. Generalnie KIT APR jest bardzo fajny, świetnie wykonany ale cenę ma też "słuszną".
460KM/550NM Compsport Stage 2
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Ja robiłem w CS BB więc nie wydaje mi się żeby coś innego wymyślali u Ciebie.
[ Dodano: 2019-05-06, 16:22 ]
UPDATE 06-05-2019:
Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ).
[ Dodano: 2019-05-06, 16:22 ]
UPDATE 06-05-2019:
Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ).
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 mar 2022, 20:25
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2
Witam
Tak czytam posty o stage 2 i doczytać za bardzo nie mogę więc moze tu szanowne grono coś mi doradzi i wspomoże?
Mianowicie mój oryginalny intercooler już jest mocno zajechany, kruszeje itd. Zamierzam wymienić kółko kompresora, zrobić program i myślę żeby tego intercoolera wywalić, tylko pytanie na co nie chce Wagnera za 4 k itp czy jest coś innego co moglibyście polecić za w miarę przystępnie cenowo np. Fmic? Czy jest coś w miale plung and play
Druga sprawa wyjadą też katy a zastąpi je downpipe bez kata z miejscem na sondę i czy w takim przypadku trzeba je wyprogramować czy też przeprogramować?
Bez tego będzie walić błędami?
Tak czytam posty o stage 2 i doczytać za bardzo nie mogę więc moze tu szanowne grono coś mi doradzi i wspomoże?
Mianowicie mój oryginalny intercooler już jest mocno zajechany, kruszeje itd. Zamierzam wymienić kółko kompresora, zrobić program i myślę żeby tego intercoolera wywalić, tylko pytanie na co nie chce Wagnera za 4 k itp czy jest coś innego co moglibyście polecić za w miarę przystępnie cenowo np. Fmic? Czy jest coś w miale plung and play
Druga sprawa wyjadą też katy a zastąpi je downpipe bez kata z miejscem na sondę i czy w takim przypadku trzeba je wyprogramować czy też przeprogramować?
Bez tego będzie walić błędami?