Mam problem i proszę o pomoc.
Otóż podczas podróży do Holandii zapaliła mi się kontrolka od płynu chłodniczego. Zjechałem na bok i stwierdziłem, że w zbiorniczku wyrównawczym nie ma płynu. Znalazłem za to plamę we wnętrzu pod dywanikiem od strony kierowcy. Zdjąłem plastik pod kierownicą i chciałem znaleźć przyczynę.
Oto spostrzeżenia:
- przypuszczam, że to nagrzewnica ale nie wiem co może być z nią nie tak
- włączyłem ogrzewanie na HI i po nagrzaniu silnika płyn zaczął wyciekać spod gąbki (widać na zdjęciu)
- dodatkowo przewód dolny był gorący podczas gdy górny zaledwie letni (czy tak powinno być?)
- szyba zaczęła parować tylko na połowie kierowcy i nawet silny nadmuch nie jest w stanie jej usunąć
- wszystkie wskazania temperatury są w normie
Na zdjęciu zaznaczyłem co i jak