A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
Panowie odświeżę  temat
w moim A6 BiTDI competition 2016 przebieg 45 000 km zapaliła się kontrolka okładzin hamulcowych, zakładam że to przód, bo z tyłu wymieniałem klocki po ok 22 000 km. W ASO powiedzieli że najprawdopodobniej trzeba wymienić tarcze i klocki - łączny koszt ok 4500 zł :shock: :shock:
Czy to prawda że przy tym przebiegu klocki i tarcze już są do wymiany? Czy jestem skazany na ASO czy możecie mi polecić jakieś zamienniki?
Czy wymieniając klocki/tarcze poza ASO stracę gwarancję?
			
			
									
									
						w moim A6 BiTDI competition 2016 przebieg 45 000 km zapaliła się kontrolka okładzin hamulcowych, zakładam że to przód, bo z tyłu wymieniałem klocki po ok 22 000 km. W ASO powiedzieli że najprawdopodobniej trzeba wymienić tarcze i klocki - łączny koszt ok 4500 zł :shock: :shock:
Czy to prawda że przy tym przebiegu klocki i tarcze już są do wymiany? Czy jestem skazany na ASO czy możecie mi polecić jakieś zamienniki?
Czy wymieniając klocki/tarcze poza ASO stracę gwarancję?
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
klocki to norma, u mnie już leży i czeka na założenie nowy komplecik na przód.
Na klockach zrobiłem 30-40k km na przodzie.
Sprawdź co masz, u mnie siedzi 1LL ale mam starszy model... koszt 1000zł /postawiłem na komplet textara - >> stąd <<
Z tego co widze w historii auta to tarcze się wymienia co druga wymianę klocków
tak nawiasem to za 4500 szedł bym w jakis upgrade hamulcowy.... słabo oceniam ATE bo to właśnie montuje ASO... a czy mechanicy z ASO zrobią to lepiej niż kto inny znający sie narzeczy.... :D
			
			
									
									
						Na klockach zrobiłem 30-40k km na przodzie.
Sprawdź co masz, u mnie siedzi 1LL ale mam starszy model... koszt 1000zł /postawiłem na komplet textara - >> stąd <<
Z tego co widze w historii auta to tarcze się wymienia co druga wymianę klocków

tak nawiasem to za 4500 szedł bym w jakis upgrade hamulcowy.... słabo oceniam ATE bo to właśnie montuje ASO... a czy mechanicy z ASO zrobią to lepiej niż kto inny znający sie narzeczy.... :D
- 
				
				luks
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 74
- Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
- Imię: luks
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: PL
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Ja dodam, ze klocki tylnie wymienialem przy 35kkm i zalozylem ceramiczne ATE, ktore wystarczyly na kolejne 63kkm.
Przednie tarcze i klocki wytrzymaly 91kkm (tarcza miala 31,6mm grubosci) i zostal zalozony zestaw ATE rowniez z ceramicznymi klockami.
W poprzednim C6 (3.0 TDI 240KM) tarcze przednie wytrzymaly do drugiej zmiany klockow czyli jakies 150kkm, przy mojej jezdzie glownie autostradowej.
			
			
									
									
						Przednie tarcze i klocki wytrzymaly 91kkm (tarcza miala 31,6mm grubosci) i zostal zalozony zestaw ATE rowniez z ceramicznymi klockami.
W poprzednim C6 (3.0 TDI 240KM) tarcze przednie wytrzymaly do drugiej zmiany klockow czyli jakies 150kkm, przy mojej jezdzie glownie autostradowej.
- 
				
				pyby
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2021, 10:46
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: WAW
- Kontakt:
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
cześć,
Jakie klocki i tarcze do A6 C7 competition z 2017 r. ?
Jedne tarcze znalazłem na Inercars - https://intercars.pl/produkty/1659034-t ... a-08a7591x
			
			
									
									
						Jakie klocki i tarcze do A6 C7 competition z 2017 r. ?
Jedne tarcze znalazłem na Inercars - https://intercars.pl/produkty/1659034-t ... a-08a7591x
- 
				
				mat1324
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Numer VIN na PW i wszystko będziesz wiedział  .
.
			
			
									
									
						 .
.- 
				
				adi741
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Witam, ktoś podpowie numerami jakie tarcze klocki WAUZZZ4G9HN088292 z góry dzięki 
			
			
									
									
						
- 
				
				adi741
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 gru 2019, 13:34
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlasie
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Serdeczne dzięki 
			
			
									
									
						
- 
				
				stefekburczymucha
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2023, 20:05
- Imię: pAWEL
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymiany
			
			
									
									
						- Lewian
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 344
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
A co to ten oryginał?stefekburczymucha pisze: ↑09 sty 2023, 02:07Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymiany
 Gdzie to Audi ma fabrykę tarcz?
 Gdzie to Audi ma fabrykę tarcz?Faktem jest, że układ nawet w 2.0 TDI jest zbyt mało wydajny i jeżeli ktoś jeździ trochę szybciej niż pozwalają przepisy to łatwo o przegrzanie, o BiTDI nie wspominam gdzie system jest niewiele większy a możliwości już tak.
Wszystko zależy od tego jak bardzo ciężką nogę masz, w 90% przypadków u naszych klientów problem został rozwiązany dzięki zastosowaniu tarcz Zimmermann z klockami EBC Yellow lub Hawk HPS 5.0. Jest niestety pozostałe 10% u których ten zestaw to nadal było zbyt mało ale mamy i przypadek gdzie set 400 mm z S7 z klockami Hawk HPS 5.0 i oryginalnymi tarczami nie wytrzymał więc jak wspomniałem na początku - wszystko zależy od potrzeb.
Napisałeś jedynie o tym jakie tarcze zastosowałeś gdzie tarcze nie mają tu zbyt wielkiego znaczenia, hamulce to przede wszystkim klocki, to one odpowiadają za skuteczność oraz fading.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
						Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- 
				
				stefekburczymucha
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2023, 20:05
- Imię: pAWEL
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: A6 C7 3.0 BiTDI Klocki i tarcze hamulcowe
Nie wiem gdzie maja fabryke ale ewidentnie sie sprawdzaja , nie grzeja, nie gna tarcz i wystarczaja na 3xdluzej. 2.0 moze ma mniejsze delikatnie tarcze i zaciski ale tu wchodzi glownie masa w rachube i stad sie biora problemy z BiTurbo. Hamulce ewidentnie za male. Zimmermany przerabialem i nawiercane i zwykle jeden szajs. Ale byc moze te klocki o ktorych wspominasz maja lepszy wplyw na tarcze i one wytrzymuja . Z klockami zimmerman to sie nadaje maksymalnie do roweru albo hamowania z 200 przez 3 kilometry, uzywajac 20% nacisku na pedal hamulca. Wtedy moze wyjda z opresjiLewian pisze: ↑09 sty 2023, 08:47A co to ten oryginał?stefekburczymucha pisze: ↑09 sty 2023, 02:07Ponawiam temat, bo w bi turbo niestety zimmerman czy ate (tarcze) to sa do pierwszego hamowania z 250 . Później juz sie można nabawić parkinsona od trzymania kierownicy. Klocki niestety ate to 18000 tys max. I tez dojeżdżają tarcze jak sa oryginalne. Moje pytanie czy ktoś przy w miare dynamicznej jeździe przetestował jakieś tarcze i kolcki poza oryginalem. Bo z moich doświadczeń( a to juz 5 sztuka audi z tym silnikiem ) to niestety bez oryginalu nie ma co podjeżdżać. Reszta sie pali albo gnie tarcze, zaraz później łożyska do wymianyGdzie to Audi ma fabrykę tarcz?
Faktem jest, że układ nawet w 2.0 TDI jest zbyt mało wydajny i jeżeli ktoś jeździ trochę szybciej niż pozwalają przepisy to łatwo o przegrzanie, o BiTDI nie wspominam gdzie system jest niewiele większy a możliwości już tak.
Wszystko zależy od tego jak bardzo ciężką nogę masz, w 90% przypadków u naszych klientów problem został rozwiązany dzięki zastosowaniu tarcz Zimmermann z klockami EBC Yellow lub Hawk HPS 5.0. Jest niestety pozostałe 10% u których ten zestaw to nadal było zbyt mało ale mamy i przypadek gdzie set 400 mm z S7 z klockami Hawk HPS 5.0 i oryginalnymi tarczami nie wytrzymał więc jak wspomniałem na początku - wszystko zależy od potrzeb.
Napisałeś jedynie o tym jakie tarcze zastosowałeś gdzie tarcze nie mają tu zbyt wielkiego znaczenia, hamulce to przede wszystkim klocki, to one odpowiadają za skuteczność oraz fading.
 
							






 .
.




 
 
