dzisiaj robiłem logi i jestem już po wstepnych analizach
temperatura w dolocie podczas mocnego grzania na 3 biegu do odcinki nie przekracza 40 stopni przy 28 stopniach na zewnątrz i przy 3 z rzędu nagrywaniem logów więc już dolot rozgrzany mocno. Tutaj się sprawdza chyba, podczas jazdy w korkach rośnie do 50 stopni. W niższej temperaturze zewnętrznej kolegi 1.8t na serii ma ponad 60 stopni w dolocie czyli ponad 20 stopni różnicy. Jest super.
Turbo pompuje solidnie
Przepływka mierzy solidnie
tyle z plusów
jesli chodzi o minusy to za długie czasy wtrysków, dochodzą do 19 a powinny być na 15-16 ms. Zostaje wymiana filtra paliwa, zmierzenie ciśnienia na szynie, może podmiana pompy paliwa. Zacznę od tańszych rzeczy.
następna rzecz to cofające sie zapłony, tutaj zostaje zmiana świec bo w sumie jeszcze nie zmieniłem i dalej używam jakieś platynowe. Cewki do zmiany, podmiany, wymiany i wtedy zobaczymy czy coś pomogło.