Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: Zbichu » 12 lis 2020, 11:09

bboykoti pisze:
10 lis 2020, 21:21
Witam, dzisiaj na szybko porobiłem filmiki bo sam byłem ciekawy jak wypada to auto względem innych silników .....

Czyli całkiem fajnie wypada moje autko <brawo> Mogę się mierzyć z 5.2fsi do 180km/h byśmy szli równo, ale koniecznie na suchym :D
Myślę, że tutaj dużo robi waga auta ok. 1540kg.

Pozdrawiam
<lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>

Twoje auto w ogóle nie wypada wobec innych silników. Zrób pomiary, a nie wstawiasz bajki dla dzieci.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: bboykoti » 12 lis 2020, 21:35

Witam,

No ja wolę następnym razem kupić też R4 turbo ale z jeszcze większym potencjałem i zrobić stage 3 lub 4 i objeżdżać 90% aut :D <luzik>
Tutaj fajny przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=SDNtBHPn2vw
3,3s do 100km/h.
Aktualnie ta Skoda ma 525KM i robi 0-200 w około 10s :D

Zbichu porównywałem moje filmiki z innymi silnikami i niestety tak wychodzi ;) Zrobię jeszcze lepsze w najbliższym czasie.
Duże wolnossące silniki powoli tracą sens, jak pomodzona Skoda 2.0TSI objeżdża Lambo <bezradny>

gom4z ja te mody i tak musiałem zrobić bo mi padała turbina, FMIC to i tak konieczność, bo w ciepłe dni lipa na oryginalnym, to też bym robił mimo wszystko, także u mnie różnica by była niewielka, ale jak Ty masz już ogarnięte ładnie auto to też bym się zastanawiał ;)

Macie może jakiś sprawdzony program na smartfona, który zrobi mi pomiar po GPS?

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: gom4z » 12 lis 2020, 22:49

No poniekąd co do wolnossasych silników to racja. Acz porównując 2.0 tfsi pomodzone do seryjnych 3.0 to też takie mijanie się z celem trochę, tam praktycznie sama mapa w zależności od wersji i już nie ma tej przepaści. Nawet takie 4.2 ma nadal przewagę bo wystrzeli z quattro jak..

U mnie 100-200 wygląda jakoś 2 sekundy gorzej, ale takie pomiary to można sobie do kieszeni włożyć. Mam jedynie 30nm mniej, więc dopiero później z pewnością byś mi odszedł. Ja mam turbinę nowa, jeszcze poprzedni właściciel wymieniał, a jedynie przy jej wymianie bym ewentualnie się zastanowił nad tym, ale 2.0 będzie cały czas 2.0, osobiście wolę chyba odłożyć te 5k do następnego auta. Nie ma aż tak znaczących różnic, jednak nie wątpię że jest fajna zabawa.

Pierwsza lepsza apka z wysokimi opiniami tak naprawdę. I tak będzie błąd pomiarowy +/- kilka km.

krzysssiooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 02 sty 2019, 00:18
Imię: Krzy$$
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2CDI 150KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: krzysssiooo » 13 lis 2020, 08:25

bboykoti pisze:
12 lis 2020, 21:35
Witam,

No ja wolę następnym razem kupić też R4 turbo ale z jeszcze większym potencjałem i zrobić stage 3 lub 4 i objeżdżać 90% aut :D <luzik>
Tutaj fajny przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=SDNtBHPn2vw
3,3s do 100km/h.
Aktualnie ta Skoda ma 525KM i robi 0-200 w około 10s :D

Zbichu porównywałem moje filmiki z innymi silnikami i niestety tak wychodzi ;) Zrobię jeszcze lepsze w najbliższym czasie.
Duże wolnossące silniki powoli tracą sens, jak pomodzona Skoda 2.0TSI objeżdża Lambo <bezradny>

gom4z ja te mody i tak musiałem zrobić bo mi padała turbina, FMIC to i tak konieczność, bo w ciepłe dni lipa na oryginalnym, to też bym robił mimo wszystko, także u mnie różnica by była niewielka, ale jak Ty masz już ogarnięte ładnie auto to też bym się zastanawiał ;)

Macie może jakiś sprawdzony program na smartfona, który zrobi mi pomiar po GPS?

Pozdro
od początku jak można jakas smierdzaca skode porownywac do lambo ? z sufitu się urwales ? myślisz ze człowiek w lambo się telepie nad tym czy ma 3 czy 4 sekundy do setki ? on na 100 przepala tyle co Ty przez caly miesiąc jazdy swoim gruzem to raz
dwa mierzenie przyspieszenia telefonem można sobie w dupe wsadzić a to dlatego ze charakterystyka odpytywania gps z telefonu jest na tyle "rzadka" ze pomiary potrafią się roznic sekundę nawet dwie
wiec jeśli pomiary to dragy albo racelogic i wtedy proszę wrzucić i się telepac na forum :)

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: Zbichu » 13 lis 2020, 11:02

bboykoti pisze:
12 lis 2020, 21:35

Zbichu porównywałem moje filmiki z innymi silnikami i niestety tak wychodzi ;) Zrobię jeszcze lepsze w najbliższym czasie.
Zrób pomiary wiarygodnym sprzętem (dragy, racelogic, i to Cię sprowadzi na ziemie, a raczej na właściwy tor. Ciężko się czyta takie herezje typu: "jakbym lepiej wcisnął gaz to objechałbym Lambo". Gdy zmierzysz właściwie czas to zobaczysz ile Ci brakuje do deklarowanego tutaj. Jak już to stwierdzisz to zaczniesz modyfikować soft, hardware i wszystko by w rzeczywistości osiągnąć te 14 czy ile tam sekund. Pracując nad tym zobaczysz ile trzeba się natrudzić, żeby urwać sekundę. Prawdziwą sekundę. Nie sekundę z filmu, licznika czy telefonu.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: bboykoti » 13 lis 2020, 17:07

Hej,

No szkoda mi wydawać 700 czy 2000zł na kilka pomiarów, także to nie wchodzi w grę. Jeżeli natomiast pomiary z GPS są słabe i do niczego się nie nadają, a filmiki przekłamują tak bardzo pomiar, że też nie mogę sobie tego porównywać to przepraszam jeżeli kogoś uraziłem ;)
Ja tylko wrzuciłem poglądowe filmiki dla potomnych, nie zależy mi na ściganiu się na 1/4 mili, bo nie do tego mam auto, chciałem tylko komuś w przyszłości poglądowo pokazać jak A6 z takim silnikiem mniej więcej się zbiera i jaki ma potencjał ten silnik małym nakładem pracy i kasy, porównując np. do 1.8T w którym trzeba było się trochę napocić, żeby tyle osiągnąć.

Podsumowując wydaje mi się, że jeżeli ktoś ma zdrową serię to śmiało wystarczy sam program ale trzeba liczyć się z tym, że auto będzie puchło i traciło moc w ciepłe dni. Jeżeli natomiast, ktoś ma turbo na wykończeniu to jest jak najbardziej dobra opcja, żeby mieć jeszcze trochę lepsze czasy i więcej mocy.

Co do Lambo to przecież się śmieję, nie bierzcie tego na poważnie i się nie spinajcie :P
Chciałem tylko pokazać jak może śmigać 2.0TSI, które wygrało na 1/4 mili z Lambo - szok. Osobiście wolałbym kupić jako kolejne autko A6 C7 2.0TFSI FL 252KM i tam zrobić stage 3/4 na jakieś 400 - 450KM / 600Nm.

Obrazek

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
Suja2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 17 cze 2019, 09:41
Imię: Daniel
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kutno/Wa-wa

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: Suja2 » 14 lis 2020, 16:54

jak dla mnie spoko poradnik :) sam zastanawiam się nad podniesieniem mocy w przyszłym roku,
tylko nie wiem czy sam pogram czy już robić hybrydę.. strasznie kusi :) Turbo mam po regeneracji i wiem że gruszka też była wymieniana bo miała standardowe pęknięcia.

odnośnie pomiarów to może spróbuj jakąś aplikacją (pewnie też przekłamują) ale będą bardziej wiarygodne- ja na serii nie wykręciłem lepszego czasu do 100 niż 9.0 (katalogowo 8.7), mierzyłem drag racer.

DP tak myślałem że to od tego człowieka, ale mam wiele pytań np. czy to ta wersja od 1.8?
odnośnie połączenia ICka. widzę że niektóre plastiki musiały zostać pocięte, a też zastanawiam się jakie łączniki trzeba kupić?
albo jak wykładały wasze przeróbki tłumików ?

myślę że możecie zrobić fajne kompendium wiedzy, a na forum jest na pewno wiele osób które mogą się podzielić informacjami na ten temat :)

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: gom4z » 15 lis 2020, 12:52

Wszystko zależy od tego jak długo masz zamiar jeździć autem. Wiadomo, że stage 3 da lepszy wynik niż sam soft, acz w przypadku tego silnika przeskok bo samym sofcie ze 180 do 230 to już jest serio coś.
Taka ciekawostka, ja przed mapa na drag race wykręciłem 7,1 do 100, więc to jest przykład jak dokładne są te pomiary..

Nawet 220hp może być szybsze od 250hp jak jest lepiej wystrojone, także 🤔
Jak dla mnie w tym aucie to sama mapa jest wystarczająca, chyba, że śpisz na pieniądzach. Co prawda jakaś różnica jest (patrząc po filmikach), ale w moim odczuciu są to naprawdę niewielkie różnice, a dla 2 sekund wolę mieć 5k w kieszeni tym bardziej że to nie quattro i w moim przypadku tylko 30nm mniej. Fajnie to jest modzić 3.0 tfsi 😊

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: bboykoti » 15 lis 2020, 13:08

gom4z piszesz, że szkoda Ci 5k na mody a chcesz 3.0TFSI, które jest dużo droższe w utrzymaniu? <mysli>
Wiadomo, że 3.0TFSI ma większe możliwości ale to już są zupełnie inne kwoty w modzeniu i nawet samej eksploatacji.
Dlatego każdy musi podjąć sam taką decyzję, ja ją podjąłem, bo i tak miałem to do roboty ;)

Wydaje mi się, że nie możesz też pisać, że według Twojego odczucia nie ma dużej różnicy, bo nie jechałeś moim autem, ja mogę powiedzieć jakie mam odczucia między stage1 a 2 i różnią się one ogromnie (chociaż ja miałem mniejsze wyniki na stage1), ale co innego jest patrzeć na wykres i filmik, który nieraz różni się 2s a co innego to odczuć. Od pewnego momentu jak pisał kolega wyżej każda 1s daję już ogromną różnicę....
Trzeba też brać pod uwagę to, że seryjne turbo to może i wykręca moment 370Nm ale na jak długo? Przy wyższych obrotach turbo zacznie już niedomagać, strzał momentu może być ale na krótko.

Co do FMIC to później prześlę trochę więcej fotek z montażu.
Tu macie intercooler:
https://fmic.pl/intercooler/685-1213-in ... x65mm.html
Żeby go wstawić jest troszkę rzeźby ale jak macie trochę zdolności manualnych to dacie radę ;)

Tutaj redukcje - 2 sztuki
https://allegro.pl/oferta/prosta-redukc ... 9562770815

Opaski standardowe wąskie, nie szersze niż 10 -12mm (brak miejsca), kupiłem w sklepie metalowym.

DP musisz pisać do gościa bo on nie miał go wystawionego, ja do niego dzwoniłem i się dogadywaliśmy.

Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Rocznik: 2016
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.9 DKMB 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: -AnioŁ- » 17 lis 2020, 13:42

bboykoti pisze:
15 lis 2020, 13:08
gom4z piszesz, że szkoda Ci 5k na mody a chcesz 3.0TFSI, które jest dużo droższe w utrzymaniu? <mysli>
Wiadomo, że 3.0TFSI ma większe możliwości ale to już są zupełnie inne kwoty w modzeniu i nawet samej eksploatacji.
Dlatego każdy musi podjąć sam taką decyzję, ja ją podjąłem, bo i tak miałem to do roboty ;)

Wydaje mi się, że nie możesz też pisać, że według Twojego odczucia nie ma dużej różnicy, bo nie jechałeś moim autem, ja mogę powiedzieć jakie mam odczucia między stage1 a 2 i różnią się one ogromnie (chociaż ja miałem mniejsze wyniki na stage1), ale co innego jest patrzeć na wykres i filmik, który nieraz różni się 2s a co innego to odczuć. Od pewnego momentu jak pisał kolega wyżej każda 1s daję już ogromną różnicę....
Trzeba też brać pod uwagę to, że seryjne turbo to może i wykręca moment 370Nm ale na jak długo? Przy wyższych obrotach turbo zacznie już niedomagać, strzał momentu może być ale na krótko.

Co do FMIC to później prześlę trochę więcej fotek z montażu.
Tu macie intercooler:
https://fmic.pl/intercooler/685-1213-in ... x65mm.html
Żeby go wstawić jest troszkę rzeźby ale jak macie trochę zdolności manualnych to dacie radę ;)

Tutaj redukcje - 2 sztuki
https://allegro.pl/oferta/prosta-redukc ... 9562770815

Opaski standardowe wąskie, nie szersze niż 10 -12mm (brak miejsca), kupiłem w sklepie metalowym.

DP musisz pisać do gościa bo on nie miał go wystawionego, ja do niego dzwoniłem i się dogadywaliśmy.

Pozdrawiam
A w czym tak jest drozsze utrzymanie 3.0tfsi? Bo spalanie maja bardzo podobne. Wydaje mi sie ze bez sensu jest pakowac kase w 2.0 tfsi i nie uzyskac nawet seryjnych parametrów 3.0 tfsi. Gdzie samym programem i kółkiem robisz 440km a to juz naprawde fajnie jedzie. Mało tego jezeli auto jest z USA masz wtedy tiptronica i nie martwisz sie ile zniesie skrzynia. Ale kto co woli

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Rocznik: 2021
Moje auto: Nie mam
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: krzychu973 » 17 lis 2020, 16:31

-AnioŁ- pisze:
17 lis 2020, 13:42
A w czym tak jest drozsze utrzymanie 3.0tfsi?
Nie do mnie ,ale : na początek w zakupie, zużycie paliwa jak się jeździ to też się uzbiera, obsługa okresowa też coś dojdzie,rozrząd też droższy.Mimo że
różnice nie są jakieś mega duże to na przestrzeni lat na fajne wakacje zostanie. Ale tylko wtedy gdy przez ten okres użytkowania nie posypie się silnik,kompresor bo wtedy różnice w kosztach naprawy/wymiany będą znaczne.Ale co kto woli.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: bboykoti » 17 lis 2020, 20:15

No mi się wydaje, że tak jak kolega pisze, po pierwsze różnica w cenie zakupu, po drugie eksploatacja i naprawy.
Sama różnica w wymianie rozrządu i już masz kasę na stage2 w 2.0TFSI. Do tego wymiana oleju w automacie itd.

Co do spalania 3.0TFSI, to byłby cudowny silnik, który przy wadzę 1725kg, 6 cylindrach, napędzie na 4 koła i skrzyni automatycznej palił podobnie jak 2.0TFSI, 1540kg, w manualu i do tego FWD <rotfl>
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: gom4z » 17 lis 2020, 20:54

Ktoś po prostu nie jeździł, a komentuje.

Więc weźmy parę faktów pod uwagę. Gdzie ja napisałem, że chce tfsi a szkoda mi 5k na mody? Tak jak Ci kolega napisał, jak 5k włożysz w 3.0 tfsi a nie 2.0 tfsi to jest inna bajka. Tam serio przyrosty są warte pieniędzy.

W końcu jest to silnik faktycznie V6 jeśli chodzi o 3.0, więc no logiczne że jakieś tam części będą drogie.. Jak dbasz tak masz, jak Ci się 2.0 posypie to też nie wydasz małych pieniędzy, a coś o tym niestety wiem. W 2.0 możesz wpakować więcej niż w 3.0, różnica w trwałości też jest, stąd też ceny są jakby większe. Zejdźmy trochę na ziemię, 2.0 to nie to samo co 3.0. Ja już wolałbym śmigać 3.0 tfsi i wydać tyle na rozrząd niżeli tą samą kwotę na stage w 2.0 już nie wspominając o fwd, które Cie niestety blokuję.

Co do spalania. Ile faktycznie pali Twoje c6? Po moich jakichś tam jazdach może nie na codzień, ale jak kolega mówi nie ma ogromnej przepaści jeśli mowa o spalaniu..

A skąd wgl padło porównanie ceny zakupu auta dwóch innych silników? Dla mnie temat rzeka w sumie. Chodzi o to, że w przypadku tego auta szkoda kasy na robienie stage ileś tam, chyba, że ktoś już jest zmuszony tj. turbina etc. Przejedźmy się dwoma autami a później komentujmy.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: bboykoti » 17 lis 2020, 21:21

Panowie, skończmy ten off topic, bo to nie ma sensu. Od porównywania silników są inne tematy.

Ja stworzyłem ten temat po to, żeby ktoś mógł sobie ogarnąć swoje 2.0 jak będzie chciał w przyszłości i dzięki temu będzie miał łatwiej, bo sam wiem jak ciężko było coś znaleźć na tym forum, prędzej na A4. Filmiki i czasy dla porównania też są, kwoty itd. kto chce to sobie zrobi, sensowność tego zabiegu jest indywidualna. Według mnie przyrost 110KM/120Nm jest wart 3900zł i kropka.
Idąc tym torem można powiedzieć, że szkoda pakować kasę w 3,0TFSI jak jest 5.0TFSI ;P

Dlaczego większość tematów musi kończyć się tak samo? <bezradny>
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Rocznik: 2016
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.9 DKMB 450KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A6 C6 2.0TFSI - STAGE2 280KM/400Nm

Post autor: -AnioŁ- » 17 lis 2020, 22:15

bboykoti pisze:
17 lis 2020, 21:21
Panowie, skończmy ten off topic, bo to nie ma sensu. Od porównywania silników są inne tematy.

Ja stworzyłem ten temat po to, żeby ktoś mógł sobie ogarnąć swoje 2.0 jak będzie chciał w przyszłości i dzięki temu będzie miał łatwiej, bo sam wiem jak ciężko było coś znaleźć na tym forum, prędzej na A4. Filmiki i czasy dla porównania też są, kwoty itd. kto chce to sobie zrobi, sensowność tego zabiegu jest indywidualna. Według mnie przyrost 110KM/120Nm jest wart 3900zł i kropka.
Idąc tym torem można powiedzieć, że szkoda pakować kasę w 3,0TFSI jak jest 5.0TFSI ;P

Dlaczego większość tematów musi kończyć się tak samo? <bezradny>
Ciezko znalezc cos na temat 2.0tfsi .... naprawde? Dawno poprzecierane szlaki na rózne moce wystarczy poszukac. Przejedz sie swoim autem a pozniej przejedz sie podobna moca w AWD wtedy zobaczysz różnice.
Widze ze nie rozumiesz... Po co pakowac kase skoro mozna kupic gotowe auto z troche wiekszym silnikiem i miec wieksze parametry bez rzezby. Fakt moze troche wiecej palic ale radosc z jazdy wynagradza a nie mówiac o tym jak ma stage 2 <radocha>
Nie mieszaj do tego 5.0tfsi bo to inna bajka, cena, spalanie i utrzymanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja