 - jak w tytule chciałem zapytać Was o tempomat w A6 C7, mianowicie chodzi mi o dezaktywacje a nie wyłączenie tempomatu. Jadąc na włączonym działa ok ale powinien się wyłączyć po naciśnięciu hamulca lub wciśnięciu sprzęgła - tak?.
  - jak w tytule chciałem zapytać Was o tempomat w A6 C7, mianowicie chodzi mi o dezaktywacje a nie wyłączenie tempomatu. Jadąc na włączonym działa ok ale powinien się wyłączyć po naciśnięciu hamulca lub wciśnięciu sprzęgła - tak?. Zresztą takie mam doświadczenia z tempomatem z innych marek samochodów , i tak mi tez działa w mojej Toyocie Avensis. W Audi jadąc na tempomacie powiedzmy na 5-tym biegu mogę zmienić bieg na 6-ty i tempomat pozostaje włączony i aktywny dalej utrzymuje stałą prędkość ustawioną wcześniej. Naciśnięcie hamulca dopiero powoduje odłączenie to jest ok. Czy ktoś z Was też tak ma ? , czy to normalne w tym modelu ? ..Dzęki za odpowiedzi i pozdrawiam
 
  
   
 
							








 bo nic innego nie potrafią
  bo nic innego nie potrafią  
 
  


 . Jeśli na liczniku jest więcej niż 5 km/h w SPAM do zadanej prędkości, to auto delikatnie hamuje i zapala światła stopu. Przy większej różnicy jest już dość odczuwalne hamowanie i chyba nie tylko tylne hamulce biorą w tym udział, ale również przednie, bo auto dość mocno zaczyna nurkować.
. Jeśli na liczniku jest więcej niż 5 km/h w SPAM do zadanej prędkości, to auto delikatnie hamuje i zapala światła stopu. Przy większej różnicy jest już dość odczuwalne hamowanie i chyba nie tylko tylne hamulce biorą w tym udział, ale również przednie, bo auto dość mocno zaczyna nurkować.



 
 
