
Końcówki wydechu wydają się być nierówno spasowane czy tak zdjęcie wyszło ?
Graty za SWAP hebli - taka wisieńka na torcie, ale to zawsze robi robotę!
dziękuję.Patryczos pisze:Pięknie wygląda i cieszy oko, a prezencją przebija nie jedną C7![]()
Końcówki wydechu wydają się być nierówno spasowane czy tak zdjęcie wyszło ?
Graty za SWAP hebli - taka wisieńka na torcie, ale to zawsze robi robotę!
Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.hawajos pisze:Duza różnica w SPAM co do 360mm ? Poprzedni zestaw dużo bardziej się grzał?
Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitarasiekla pisze:DziękujęMichałq pisze:Gratuluję fury.
[ Dodano: 2020-03-25, 20:52 ]Dziękuję. No u mnie auto musi slużyć bezawaryjnie i być zadbane w myśl zasady - jak dbasz - tak masz.skubiszek pisze:powiem szczerze, dawno tak wymuskanej C6 nie widziałem, gratuluje![]()
[ Dodano: 2020-03-26, 21:51 ]
Kwarantannowe wieczory nastrajają na zmiany.
Zmiana hamulców na 375 spowodowała konieczność wymiany felg zimowych na większe. Wjechały zatem 19 na przyszły sezon zimowy.
[url=https://images90.fotosik.pl/338/42ed8f42a101b641med.jpg]Obrazek[/URL]
Mimo, że wnętrze w zasadzie fabrycznie jest takie jak w modelu S/RS - brakowało mi jednego smaczku - klamek RS, które dzisiaj wjechały na pokład.
[url=https://images90.fotosik.pl/338/bc6a199647b8e826med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images89.fotosik.pl/338/01b34ede92b6d547med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images90.fotosik.pl/338/2bf0a507158e6871med.jpg]Obrazek[/URL]
i dla porównania - stare...
[url=https://images91.fotosik.pl/338/d50a6d91bfede9e8med.jpg]Obrazek[/URL]
a do bagażnika powędrował moduł kufatek - pozwala także zamykać z kluczyka lub przycisku w środku tylną klapę.
Dokladnie tak. Przednie i klamki są tańsze o 1/4 od tylnych. Przednie 270/szt tylne 420/ sztukagrzes283 pisze: Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitara![]()
Ale klameczki robią robote. Do pełni brakuje panelu obsługi mmi![]()
Ja szukam foteli od rs/s , ale wszystko w okolicach piątki, a różnie może być ze stanem na żywo.
Mógłbys jeszcze podac od czego zalozyles przewody w oplocie? Ori sa chyba za krótkie prawda? jaki koszt takich przewodów. Auto piękne i rzadka wersja , zazdrosiekla pisze:Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.
Ilość tłoczków nie ma praktycznie znaczenia , kiedyś chińskie czy tajwańskie zestawy D2, KSPORT, XYZ itp. były i ośmiotłoczkowe i co ? i nic , kupa dziadostwa
Z ciekawostek - zaciski w samochodach rajdowych , to z reguły czterotłoczki , ale jako monobloki lub półmonobloki, częściowo wykonane z magnezu czy tytanu ( niska masa , wysoka sztywność, odporność na rozszerzalność cieplną ).
Właśnie rozszerzalność cieplna , prowadnic , zacisków to główny powód że zaciski wielotłokowe są lepsze , bo unika się blokowania zacisku w prowadnicach podczas mocnego wykorzystywania hamulca . - dlatego wybrałem monoblock 6 tłoczkowy - bo hamulec u mnie czasem mocno pracuje.
W porównaniu do 360 na zaisku a8 d3 - różnica cieplna jest znaczna. Dohamowania, wielokrotne hamowania z większych prędkości w chwili obecnej nie robią na układzie większego wrażenia, podczas gdy poprzedni potrafił okazywać zmęczenie.
to polecam tutaj się zgłosić i masz kolor jaki chceszDawid80A6 pisze:Poblem jest tylko jeden potrzebuje szara a to troche gorzej jest znaleść taką czarna mi nie pasi do wnetrza
tej nie mierzylem jeszcze, ale w poprzednim aucie w porównaniu z serią 3.0 TDI 233 KM wyglądało to tak:Maka6 pisze:mierzyłes ja może 0-100? ciekawe jak wypada wzgledem seryjnej a6 c7 3.0tdi 245km