A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Jestem ciekaw efektów i trzymam kciuki za dobry wynik!
Gregor podsyłał mi kiedyś info nt. stage 3 - okolice 480KM/580Nm przy PB98 i okolice 500KM/600Nm przy setce - ale koszt już zabijał. Sportowe katy raczej wiele nie powinny zmienić - seryjny wydech niby jest mało restrykcyjny. Ja na całym nowym wydechu z katami CPSI200 nic więcej nie ugrałem w SPAM do wyników innych na seryjnych katach.
Gregor podsyłał mi kiedyś info nt. stage 3 - okolice 480KM/580Nm przy PB98 i okolice 500KM/600Nm przy setce - ale koszt już zabijał. Sportowe katy raczej wiele nie powinny zmienić - seryjny wydech niby jest mało restrykcyjny. Ja na całym nowym wydechu z katami CPSI200 nic więcej nie ugrałem w SPAM do wyników innych na seryjnych katach.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Sportowe katy to must have jezeli chcemy sie zblizyc do 500 kucy, oryginalne stockowe wypalaja sie szybko przy wysokim EGT. CPS i Przepustnica juz u mnie, dzisiaj dojda katalizatory, mysle ze w nastepnym tygodniu wymiana i strojenie:)
[ Dodano: 2020-02-12, 17:54 ]
Samochód zostawiony u mechanika na wymianę:
-Sportowe katalizatory (EURO4) by BAQ Garage.
-CPS APR
-Throttle Body APR
-Tarcze nawiercane Zimmerman
-Klocki Ferodo
-Olej 5W40 Motul
-Filtry
W poniedziałek strojenie.
[ Dodano: 2020-02-12, 17:54 ]
Samochód zostawiony u mechanika na wymianę:
-Sportowe katalizatory (EURO4) by BAQ Garage.
-CPS APR
-Throttle Body APR
-Tarcze nawiercane Zimmerman
-Klocki Ferodo
-Olej 5W40 Motul
-Filtry
W poniedziałek strojenie.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2943
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Kamilu... normalnie "igła! A7".
ps:
Link z fb do "Nasze Auta".
Doc


ps:
Link z fb do "Nasze Auta".

Doc

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Dzięki AndrzejuDoc pisze:Kamilu... normalnie "igła! A7".![]()
![]()
ps:
Link z fb do "Nasze Auta".
Doc

Samochód na kilka dni uziemiony.
Zostawiłem w czwartek u mechanika na owe modyfikacje, ale prawy front pipe z sportowym katem nie pasuję, został wczoraj odesłany do BAQ Garage, zadeklarowali się poprawić i odesłać w poniedziałek.
Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s
Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?
Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )
Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :
Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....
Przepustnica oryginał APRA?
Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?
Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )
Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :
Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....
Przepustnica oryginał APRA?
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Miałem w planach wymianę układu hamulcowego na coś wydajniejszego, ale niestety zabrakło mi czasu na zaczerpniecie wiedzy na ten temat, akurat klocki mi się kończyły wiec poszedł zestaw na SZYBKOFilipppc6 pisze:Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s
Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?
Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )
Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :
Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....
Przepustnica oryginał APRA?

Co do padających kompresorów to chyba z przegrzania.
Na ReDrive przy mocy ~450-460KM wynik 0-100km/h - 4.2Xsec
Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie
Kolego, masz jakiś namiar do siebie? Fb? Whatsapp?
Zainteresowałeś mnie tym chłodzeniem
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
nikosnikos pisze:Zmieniałeś sterownik? Prośba o jakieś szczegóły techniczno/cenowe.nosport pisze:Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie
To jest taka 'oszukana' procedura Launch Control w Tipie.
[ Dodano: 2020-03-13, 21:13 ]
Nie udało się dlubniecie obrotów skrzyni...
Wynik 470KM/ 624NM
Jeszcze się nie poddaję, ale na razie musi wystarczyć to co jest

[ Dodano: 2020-03-28, 10:26 ]
Mały update.
Padła druga chłodniczka/intercooler w Superchargeru, wiec została wymieniona na najnowsza o oznaczeniu rev S.
Może ktoś z Was słyszał o przerabianiu superchargera żeby nie dochodziło własnie do rozszczelnienia tych IC? Za oceanem ponoć są firmy które ten temat ogarniają...
Zimy nie widać, wiec można już zakładać setup na lato.
Wlecą nowe felgi 20" firmy Concaver, do tego opony Pilot Sport 4S
https://www.chlodnic-pol.pl/
Mają chłodnicę do S7 4.0tfsi . Pasuje ona również do 3.0tfsi....
Ich chłodnica wykorzystuje maksymalnie miejsce pomiędzy chłodnicą klimy a belką. Zbliżona jest wymiarem do głównej chłodnicy wodnej czyli będzie ok 4 x większa od oryginalnego intercoolera....
Do tego OBOWIĄZKOWO dorzucacie pompę wody o wydajności ok 2200l na godzinę
Całość spinacie wężami silikonowymi, kolankami i obejmami sprężynowymi.
Sygnał na pompę ma iść po zapłonie, czyli tak aby woda była cały czas przerzucana.
Oczywiście pozostałe pompy wody zostawiacie w układzie.
Chłodnicę montujecie do belki.
Układ należy dobrze odpowietrzyć bo ta pompa ze względu na dużą wydajność będzie początkowo napowietrzać płyn chłodniczy.
Idealne miejsce na montaż pompy jest pod prawą lampą. Wystarczy obejmę z gumą (w celu ograniczenia wibracji) zamocować do prawej strefy zgniotu, obok klaksonu.
Mają chłodnicę do S7 4.0tfsi . Pasuje ona również do 3.0tfsi....
Ich chłodnica wykorzystuje maksymalnie miejsce pomiędzy chłodnicą klimy a belką. Zbliżona jest wymiarem do głównej chłodnicy wodnej czyli będzie ok 4 x większa od oryginalnego intercoolera....
Do tego OBOWIĄZKOWO dorzucacie pompę wody o wydajności ok 2200l na godzinę

Całość spinacie wężami silikonowymi, kolankami i obejmami sprężynowymi.
Sygnał na pompę ma iść po zapłonie, czyli tak aby woda była cały czas przerzucana.
Oczywiście pozostałe pompy wody zostawiacie w układzie.
Chłodnicę montujecie do belki.
Układ należy dobrze odpowietrzyć bo ta pompa ze względu na dużą wydajność będzie początkowo napowietrzać płyn chłodniczy.
Idealne miejsce na montaż pompy jest pod prawą lampą. Wystarczy obejmę z gumą (w celu ograniczenia wibracji) zamocować do prawej strefy zgniotu, obok klaksonu.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
Czyli wymiennik w kompresorze? Jedynie z czym się spotkałem w kompresorze to zapocenie pojawiające się od przodu.... Trzeba wymienić kompresor na drugi i tyle... Czas wymiany ok . 3h...
Jak coś to mam do opchnięcia kompresor w 100% sprawny od 3.0TFSI 2016 z przebiegiem 30 000km. ( wersja poliftowa ze sprzęgłem elektromagnetycznym - możesz wykorzystać z niego nawet same IC... Mogę oddać go za hm.. 700zł z przesyłką.
Skoro pojawiają się zapocenia to może słaby obieg cieczy jest i przegrzewa chwilowo IC w kompresorze?
Nigdy nie spotkałem się z rozszczelnieniem IC kompresora ...
Jak coś to mam do opchnięcia kompresor w 100% sprawny od 3.0TFSI 2016 z przebiegiem 30 000km. ( wersja poliftowa ze sprzęgłem elektromagnetycznym - możesz wykorzystać z niego nawet same IC... Mogę oddać go za hm.. 700zł z przesyłką.
Skoro pojawiają się zapocenia to może słaby obieg cieczy jest i przegrzewa chwilowo IC w kompresorze?
Nigdy nie spotkałem się z rozszczelnieniem IC kompresora ...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
Decydując się na większe modyfikacje zawsze trzeba mieć na uwadze dodatkowe koszta i szybsze zużywanie się niektórych elementów. Mimo wszystko nie uważam, że jest to regułą. Masz wysokie ratio na kompresorze, ale nie jesteś go w stanie tak rozkręcić jak ja swój, jeżdżę na stockowym chłodzeniu i fabrycznych katalizatorach. Jeśli chodzi o katalizatory to te fabryczne i tak są lepsze od wszystkiego co jest na krajowym rynku. Natomiast chłodzenie by się przydało szczególnie latem, ale ja nie jeżdżę cały czas z butem w podłodze i tu wystarczą odpowiednie ustawienia w programie. Dziwi mnie, że nie wiesz jakie masz podstawowe parametry w aucie, temperatury chociażby w dolocie. Zaufać tunerom to nie jest dobry pomysł. Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co stanie się z takim samochodem po opuszczeniu bramy zakładu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Proponuje przeczytać moje wcześniejsze posty, bo widzę ze kolega zaczyna rozmowę na inny temat.Zbichu pisze:Decydując się na większe modyfikacje zawsze trzeba mieć na uwadze dodatkowe koszta i szybsze zużywanie się niektórych elementów. Mimo wszystko nie uważam, że jest to regułą. Masz wysokie ratio na kompresorze, ale nie jesteś go w stanie tak rozkręcić jak ja swój, jeżdżę na stockowym chłodzeniu i fabrycznych katalizatorach. Jeśli chodzi o katalizatory to te fabryczne i tak są lepsze od wszystkiego co jest na krajowym rynku. Natomiast chłodzenie by się przydało szczególnie latem, ale ja nie jeżdżę cały czas z butem w podłodze i tu wystarczą odpowiednie ustawienia w programie. Dziwi mnie, że nie wiesz jakie masz podstawowe parametry w aucie, temperatury chociażby w dolocie. Zaufać tunerom to nie jest dobry pomysł. Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co stanie się z takim samochodem po opuszczeniu bramy zakładu.
Ja poszukuje informacji na temat przerobienia SC. Nie proszę o informacje na temat dodatkowych kosztów, bo dobrze zdaje z nich sprawę. To że nie pisze odnośnie IAT to nie znaczy ze tego nie sprawdzam. Na przyszłość proszę o czytanie ze zrozumieniem, a nie snucie swoich teorii . Pozdrawiam.
[ Dodano: 2020-04-05, 13:00 ]
Mały filmik z przyspieszenia, ale nakręcony na szybkiego bez żadnego przygotowania.
[ Dodano: 2020-04-09, 16:18 ]
Kilka zmian :
-Amorki + Sprężyny (Bilstein + Eibach) ProKit B12
-Nowe felgi Concaver CVR1 20x10J ET30 + Oponki Michelin Pilot Sport 4S
Siadło dosyć fajnie niżej.
Miałem zawieszenie 1BA wiec strasznie bujało na zakrętach.
W końcu auto lepiej się prowadzi.
Photo
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city