U mnie chyba kreci sie do 7000 wiec u Ciebie jest troche wyzej. Masz ultrachargera wiece to tez troche daje wiecej mocy, ja juz tego nie robiłem chociaz taki plan był NIestety EGT maja wysokie.nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.
Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan
A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Hej 
Dawno mnie tu nie było.
Samochód dalej dzielnie pokonuje następne kilometry, bez żadnych awarii. Olej wymieniany co 6 tys km, w tym przedziale dolewka max 700 ml.
Zmiany jakie zostały zrobione to:
- Instalacja Killer Chiller Kit.
- Wrzucenie oryginalnego wymiennik ciepła (Wymontowanie wymiennika APR, jest na sprzedaż).
- Indywidualny custom soft APR zrobiony przez jednego znajomego (dzięki Ci za to).
- Porting Supercharger'a.
- Dodanie delikatnych pops & bangs (Kto by chciał namiar na magika który to zrobi, proszę PM).
- Zmiana biegów przy 7200 RPM !
Nie długo strojenie pod V-Power Racing 100 i ponowne hamowanie.
Btw. Ostatnie pomiary po zrobieniu skrzyni pokazały 488KM/593NM na RON98. Mam nadzieje ze tym razem będzie lepiej
Poniżej filmik bulgotu
(Sorry za jakość, ale wiatr dał się we znaki)
https://www.youtube.com/watch?v=V6D73BHUD48

Dawno mnie tu nie było.
Samochód dalej dzielnie pokonuje następne kilometry, bez żadnych awarii. Olej wymieniany co 6 tys km, w tym przedziale dolewka max 700 ml.
Zmiany jakie zostały zrobione to:
- Instalacja Killer Chiller Kit.
- Wrzucenie oryginalnego wymiennik ciepła (Wymontowanie wymiennika APR, jest na sprzedaż).
- Indywidualny custom soft APR zrobiony przez jednego znajomego (dzięki Ci za to).
- Porting Supercharger'a.
- Dodanie delikatnych pops & bangs (Kto by chciał namiar na magika który to zrobi, proszę PM).
- Zmiana biegów przy 7200 RPM !
Nie długo strojenie pod V-Power Racing 100 i ponowne hamowanie.
Btw. Ostatnie pomiary po zrobieniu skrzyni pokazały 488KM/593NM na RON98. Mam nadzieje ze tym razem będzie lepiej

Poniżej filmik bulgotu

https://www.youtube.com/watch?v=V6D73BHUD48
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Paliwo V-Power Racing 100
Wynik bardzo zadowalający. Wkrótce montaż WMI

- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Jest MOC!!!
Wrzuć jakiś filmik z przyspieszeń przy nadarzającej się okazji.


MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Czas 100-200 = 8.98s ^_^
0-100kmh nie mierze na razie bo opony nie wyrabiają z LC
0-100kmh nie mierze na razie bo opony nie wyrabiają z LC
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
NO... grubo!
Jaki masz teraz intercooler? Fabryczny współpracuje z Killer Chiller?


Jaki masz teraz intercooler? Fabryczny współpracuje z Killer Chiller?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Jak KillerChiller jest włączony to fabryczny wymiennik ciepła jest ominięty
W tym zestawie chodzi o uzyskanie jak najniższej temperatury w dolocie startowej
.


- DaaN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 wrz 2020, 08:30
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
piękne a7 z odpowiednią mocą, gratuluję 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Widze ze dalej grzebiesz w maszynie. Mam bardzo podobne parametry jak u Ciebie na 98. Koniecznie napisz jaka bedzie róznica na 98 i 100.Powiedz mi co dał porting superchargera wieksze kanały ? I czy duza jest róznica w temp. miedzy wymiennikiem apr a killer chiller
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Porting superchargera? Większa odpowiedz na pedał gazu, szybciej buduje boost. Czasem dochodzi nawet do ~1.43bara.
Co do różnicy na Pb98? Raczej nie będę miał możliwości tego zrobienia. Jutro montuje WMI i samochód będzie strojony ponownie na dotrysk + pb98.
Killer Chiller jest spoko, bo zbija temperaturę startową. Wcześniej na APR dobijałem prawie do 90C. Teraz jest to 15-20C mniej
Spróbuje ugryźć 550+, zobaczymy czy sie uda
Co do różnicy na Pb98? Raczej nie będę miał możliwości tego zrobienia. Jutro montuje WMI i samochód będzie strojony ponownie na dotrysk + pb98.
Killer Chiller jest spoko, bo zbija temperaturę startową. Wcześniej na APR dobijałem prawie do 90C. Teraz jest to 15-20C mniej

Spróbuje ugryźć 550+, zobaczymy czy sie uda

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Widze ze grubo idziesz. Ja juz raczej skoczyłem w tym aucie. Sporo trzeba pakowac kasy zeby wykrzesac troche wiecej koni. Dlatego jeszcze przed koncem roku bede zamieniał pewnie na RS6/ RS7, tutaj juz jest wieksze pole manewru. Koniecznie daj znac ile wyjdzie finalnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.9 DKMB 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Widze ze czasy beda zbliżone do rs6. Ile teraz km pokazało ?