Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Swap 4.2 V8 ARS tip na manual

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 mar 2018, 19:16

czujnik sprzegla podpinasz pod ECU jeden kabelek , a drugi z czujnika hamulca

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 26 mar 2018, 22:47

Witam, moj swap zakończony już dawno sukcesem, wszystko dzialalo, na liczniku nic sie nie swieciło. Na trasie jeździło sie super, ale jazda po mieście była mega denerwująca. Samochód już sprzedany, jako manual miał takie zainteresowanie, że poszedł w 1 dzień.

swieca1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: swieca1991 » 01 kwie 2018, 22:37

Co znaczy denerwująca? :)

W na pewno się z Tobą skontaktuję jak nadejdzie odpowiedni czas ;)

Luqe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 kwie 2017, 12:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Luqe » 02 maja 2018, 15:11

Witam, jestem na etapie zbierania gratów do swapa na manual...ktoś może napisać jak rozwiązać problem z dostępnością sprzęgła? Z tego co widzę największy problem to koło zamachowe i docisk, reszta bez problemu z 2.5 tdi quattro 6 biegów. Ale gdzie szukać sprzęgła? :/

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 04 maja 2018, 23:57

Sprzęgła do 4.2 nie znajdziesz, a do 2.7 bedzie drogie i wysłużone. Robienie sztywnego zamachu na zamówienie to trochę pomyłka, przy zmianie biegów urwie ci poduszki silnika:) W tym silniku musi być dwumas.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 maja 2018, 15:37

Rzeski_STG pisze:Sprzęgła do 4.2 nie znajdziesz
Skoro były seryjne S6 z manualem to i sprzęgło do 4.2 jest, tylko z tego co pamiętam dosyć drogie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 06 maja 2018, 00:39

Z ciekawości sprawdziłem po numerach i niestety SACHS już nie produkuje zamiennika <uoee> . Można oczywiście kupić w ASO, ale mija się to trochę z celem, ponieważ jest to wydatek ok. 2350 zł za komplet (tarcza, docisk, łożysko).

Luqe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 kwie 2017, 12:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Luqe » 08 maja 2018, 15:13

tarcza i docisk to nie problem, najgorzej z kołem zamachowym. Skąd pewność że od 2.7 będzie wysłużone? Mam rozumieć że cały komplet (tarcza, sprzęgło, docisk, DWUMAS) będzie pasował z V6 Biturbo?

Posiada ktoś numer OEM koła zamachowego do Audi S6 C5 manual?

BlueBeast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 22 lip 2016, 00:25
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: BlueBeast » 14 lis 2018, 13:28

Panowie, co do sprzęgła ori S6 to się mylicie i jest dostępne. Zresztą zmieniałem ostatnio w ori manualu. Tyle co pamiętam 1400 po rabatach w sklepie. Na necie macie 1100 luk, valeo 1400 a sachs gdzieś po środku. Jedno co to koło zamachowe fakt chyba nie do dostania. Nowych nigdzie nie ma a od 2.5 raczej nie podejdzie. Jako ciekawostkę powiem że średnica tarczy jest taka sama. i ori S6 jest na sztywnym kole ;)

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 20 lis 2018, 20:09

Jeśli jest na sztywnym, to tylko kupować tokareczkę i kręcić biznes. Takich 4.2 do przeróbki trochę by się znalazło. Teraz na szczęście udało mi się dorwać 4.2 ze sprawnym automatem, ale znając niewypał 5hp24, to niewiadomo kiedy się skończy.

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 16 mar 2020, 14:09

jakieś nowości w temacie sprzęgła??? mój automat chyba wyzionął ducha. szkoda mi go ale też szkoda płacić 5k i mieć ciągle z tyłu głowy ze <font color='red'><b>censored</b></font> znowu.

Pawelb5c5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 cze 2024, 14:24
Imię: Paweł
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 2.8 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żnin

Re: Swap 4.2 V8 ARS tip na manual

Post autor: Pawelb5c5 » 18 cze 2024, 16:24

Witam, czy ktoś może dać namiary na majstra co dorobi koło zamachowe?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja