Witam. Jestem nowy więc się przywitam. Miło poznać wszystkich
Przejdźmy do sedna sprawy zakupiłem sobie pierwsze w życiu A6 do odbudowy i z pełną świadomością zakupilem auto z miękkimi hamulcami licząc na jakiś wyciek lub odpowietrzenie a tu zonk. Auto przyjechało oczywiście jakoś tam hamuje ale hamulec przy trzymaniu na zgaszonym wpada w podłogę i na odpalonym również na zgaszonym jak i odpalonym chwilowo pomaga podpompowanie pedału. Jakie kroki poczyniłem odpowietrzylem dwu krotnie dwoma sposobami najpierw od najdalszego koła później wymieniając w między czasie uszczelniacze pompy hamulcowej od najbliższego koła i nadal nic się nie zmieniło wciąż ta sama przypadłość. Wymieniłem również tarcze i klocki tylne i teraz jest jeszcze pytanie czy to fakt czy mit z tym skręcaniem tłoczków d w pewnej pozycji?
Przepraszam za błąd po wymianie uszczelniaczy w pompie na zgaszonym silniku pedał twardy jak kamień odpalam auto trzymam nogę na hamulcu pedał wpada w podloge. I pytanie jaka pompa ABS powinna siedzieć w 1.9 AFN bo ja mam 8e0614111b a z mojego śledztwa wychodzi że to pompa od 1.8 t
A6 C5 miękki i wpadający pedał hamulca
Hej
Ta pompa, którą masz pasuje do wielu modeli min. skody, audi i vw.
Z mojego śledztwa wynika, że możesz mieć takie coś:
Item number: 0 265 202 403
Manufacturer part number: 0 265 202 403
Manufacturer: BOSCH
8E0 614 111 AT, 8E0 614 111 AA
[ Dodano: 2019-10-22, 09:45 ]
wrzuć numer VIN, może w ETKA można sprawdzić co powinieneś mieć zamontowane
Ta pompa, którą masz pasuje do wielu modeli min. skody, audi i vw.
Z mojego śledztwa wynika, że możesz mieć takie coś:
Item number: 0 265 202 403
Manufacturer part number: 0 265 202 403
Manufacturer: BOSCH
8E0 614 111 AT, 8E0 614 111 AA
[ Dodano: 2019-10-22, 09:45 ]
wrzuć numer VIN, może w ETKA można sprawdzić co powinieneś mieć zamontowane
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Mi strzelił przy 80 km/h, po kilku próbach wytracania prędkości zatrzymałem się na tyłku leksusa - niestety. Wężyki w stalowym oplocie są ok ale nie wydaje mi się, że są konieczne przy tak leciwym aucie, myślę, że wymiana starych na nowe powinna wystarczyć. Wpadający pedał wskazuje na zapowietrzenie układu.jankes1878 pisze:bugaj102, Mi kiedyś zdążył jeden strzelić przy 10 km/h pod domem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: Inny
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga