[2.8 amx 193KM]Jak oszukać komputer po wycince katalizatorów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
A napisz jaki jest dostęp do tych pierwszych katalizatorów, bliżej silnika i które były w gorszym stanie?
Z tego co widziałem u siebie do tych pierwszych katów jest straszny dostęp.
Aha, i napisz czy coś podczas jazdy poza dźwiękiem się zmieniło.
Lepiej się zbiera, płynniej?
Z tego co widziałem u siebie do tych pierwszych katów jest straszny dostęp.
Aha, i napisz czy coś podczas jazdy poza dźwiękiem się zmieniło.
Lepiej się zbiera, płynniej?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tu są dwa tematy w których wszystko zostało poruszone
28-amx-193kmjak-oszukac-komputer-po-wyc ... t15734.htm
v6-24-bdv-czy-jestem-skazany-na-kontrol ... t29363.htm
DRUGIE SONDY SÂĄ ODPOWIEDZIALNE TYLKO ZA MONITOROWANIE KATALIZATORÓW WSTęPNYCH
Wystarczy wkręcić tulejkę pod drugą sondą odsuwając ją od wydechu o około 30mm.
Błąd: 16804 catalyst system, efficiency below threshold już nie powraca
i auto jeździ poprawnie.
28-amx-193kmjak-oszukac-komputer-po-wyc ... t15734.htm
v6-24-bdv-czy-jestem-skazany-na-kontrol ... t29363.htm
DRUGIE SONDY SÂĄ ODPOWIEDZIALNE TYLKO ZA MONITOROWANIE KATALIZATORÓW WSTęPNYCH
Wystarczy wkręcić tulejkę pod drugą sondą odsuwając ją od wydechu o około 30mm.
Błąd: 16804 catalyst system, efficiency below threshold już nie powraca
i auto jeździ poprawnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak kupiłem na allegro, emulator kątowy, trochę droższy, ale idealnie pasuje i co najważniejsze daje radeKaszeszczuk pisze:Ok, już kupuję na allegro, są już po 35zł. dopytam o wymiar, żeby było 30mm i działam.
Dam znać czy pomogło.

kupiłem u tego gościa



Panowie odświeże temat:
mam 2.7t i wywala mi czasem błąd "warm up catalyst na banku 2" jeżdzę na PB
problemem jest późno wstająca turbina ok 2500/2800 czy to może być wina zapchanego prekata?
Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak
prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda
![Obrazek]()
![Obrazek]()
drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało
![Obrazek]()
![Obrazek]()
myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego
![Obrazek]()
![Obrazek]()
http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html
czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?
znalazłem jeszcze takie cudo, sprzedający pisze że to dobre rozwiązanie do silników z turbo bo stwarza ciśnienie w układzie.
![Obrazek]()
Czy takie ciśnienie jest korzystne, i to będzie lepsze rozwiązanie?
mam 2.7t i wywala mi czasem błąd "warm up catalyst na banku 2" jeżdzę na PB
problemem jest późno wstająca turbina ok 2500/2800 czy to może być wina zapchanego prekata?
Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak
prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda
drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało
myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego
http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html
czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?
znalazłem jeszcze takie cudo, sprzedający pisze że to dobre rozwiązanie do silników z turbo bo stwarza ciśnienie w układzie.
Czy takie ciśnienie jest korzystne, i to będzie lepsze rozwiązanie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
- Lokalizacja: Racibórz
29. Ogłoszenia darmowe. Proponuję zapoznać się z tym punktem Regulaminu.
Pragnę również poinformować Cię że właśnie zablokowałem Ci możliwość wysyłania PW.
(szalony)
Pragnę również poinformować Cię że właśnie zablokowałem Ci możliwość wysyłania PW.
(szalony)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 22:44 przez dondiegozalabam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Powiem tak miałem 1,8 turbo silnik avj audi a4 b6 tez miałem z katalizatorm wywaliłem katalizator chciałem oszukać sonde oddalają ją itp.. ale to nic nie dało .zamiast kata dałem puszke z rurą w środku wyglada jak kat ale nie jest , programowo została wycieta sonda druga i miałem spokój autko odżyło ..
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
grexong60 Znasz jakiegoś specjalistę w tej dziedzinie w Łodzi lub okolicach?grexong60 pisze:Najpewniejszym rozwiązaniem jest wyłączenie sondy z softu.
Ja musiałem wymienić katalizator na zamiennik, a check i tak się zapala. Żaden emulator/tulejka niepomaga.
Jedyną opcją byłoby wyłączyć drugą sondę.
Jak znasz kogoś to poprosze o namiary (mogą być na pw).
Z góry dziękuję.
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...
Jaką tulejke dac pod drugie sondy w A4 B5 2.4 AML 00r?fassi1 pisze:Ja u siebie zdemontowałem ta obie części z przedkatalizatorami i głównymi katalizatorami i wytłukłem tylko wnętrze przekatalizatorów. Wzrokowo nie oceni się katalizatorów z zewnątrz. Moje przedkatalizatory wyglądały ok ale już wywalało mi błędy 16804 i 16814 jak na załączonej focie. Jak te błędy wywala to przedkatalizatory trzeba albo wywalić albo wymienić. ?eby ECU nie wykryło żadnego błędu to mam wkręcone tulejki dystansowe w drugie sondy. Błędu nie wywala i dźwięk silnika nie zmienił się ani trochę, jest jak przed wywaleniem środków przedkatalizatorów. Faktem jest że dojście jest na prawdę kiepskie jeśli ma się układ powietrza wtórnego. Przydatna okazała się długa nasadka z wycięciem do wykręcania sond lambda, bez niej wykręcenie sondy byłoby raczej nie możliwe.
Przypomnę że mam 4 sondy.
Mam porobione foty więc jak znajdę chwilę to wkleję do "Zrób to sam".