Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.8 amx 193KM]Jak oszukać komputer po wycince katalizatorów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 26 lis 2011, 13:00

A napisz jaki jest dostęp do tych pierwszych katalizatorów, bliżej silnika i które były w gorszym stanie?

Z tego co widziałem u siebie do tych pierwszych katów jest straszny dostęp.

Aha, i napisz czy coś podczas jazdy poza dźwiękiem się zmieniło.

Lepiej się zbiera, płynniej?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 lis 2011, 21:06

Tu są dwa tematy w których wszystko zostało poruszone
28-amx-193kmjak-oszukac-komputer-po-wyc ... t15734.htm
v6-24-bdv-czy-jestem-skazany-na-kontrol ... t29363.htm
DRUGIE SONDY SÂĄ ODPOWIEDZIALNE TYLKO ZA MONITOROWANIE KATALIZATORÓW WSTęPNYCH
Wystarczy wkręcić tulejkę pod drugą sondą odsuwając ją od wydechu o około 30mm.
Błąd: 16804 catalyst system, efficiency below threshold już nie powraca
i auto jeździ poprawnie.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 27 lis 2011, 12:00

Ok, już kupuję na allegro, są już po 35zł. dopytam o wymiar, żeby było 30mm i działam.
Dam znać czy pomogło.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 lis 2011, 12:17

chodzi o to żeby nie było mniej

kicor0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kicor0 » 13 paź 2012, 22:15

Kaszeszczuk pisze:Ok, już kupuję na allegro, są już po 35zł. dopytam o wymiar, żeby było 30mm i działam.
Dam znać czy pomogło.
Jak kupiłem na allegro, emulator kątowy, trochę droższy, ale idealnie pasuje i co najważniejsze daje rade :-), błąd się jak na razie nie zaświecił a przejechałem już około 2 tysia.

kupiłem u tego gościa


<cwaniak> <cwaniak> <cwaniak>

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 07 sty 2014, 20:21

Panowie odświeże temat:

mam 2.7t i wywala mi czasem błąd "warm up catalyst na banku 2" jeżdzę na PB

problemem jest późno wstająca turbina ok 2500/2800 czy to może być wina zapchanego prekata?

Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak

prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda

Obrazek
Obrazek

drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało

Obrazek
Obrazek

myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego

Obrazek
Obrazek

http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html

czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?

znalazłem jeszcze takie cudo, sprzedający pisze że to dobre rozwiązanie do silników z turbo bo stwarza ciśnienie w układzie.

Obrazek

Czy takie ciśnienie jest korzystne, i to będzie lepsze rozwiązanie?

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 07 mar 2014, 22:29

29. Ogłoszenia darmowe. Proponuję zapoznać się z tym punktem Regulaminu.

Pragnę również poinformować Cię że właśnie zablokowałem Ci możliwość wysyłania PW.

(szalony)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 22:44 przez dondiegozalabam, łącznie zmieniany 1 raz.

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 07 mar 2014, 23:23

Powiem tak miałem 1,8 turbo silnik avj audi a4 b6 tez miałem z katalizatorm wywaliłem katalizator chciałem oszukać sonde oddalają ją itp.. ale to nic nie dało .zamiast kata dałem puszke z rurą w środku wyglada jak kat ale nie jest , programowo została wycieta sonda druga i miałem spokój autko odżyło ..
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

grexong60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: łódz

Post autor: grexong60 » 17 mar 2014, 16:59

Najpewniejszym rozwiązaniem jest wyłączenie sondy z softu.

Pittip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 02 lis 2010, 10:37
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Pittip » 18 mar 2014, 11:58

grexong60 pisze:Najpewniejszym rozwiązaniem jest wyłączenie sondy z softu.
grexong60 Znasz jakiegoś specjalistę w tej dziedzinie w Łodzi lub okolicach?
Ja musiałem wymienić katalizator na zamiennik, a check i tak się zapala. Żaden emulator/tulejka niepomaga.

Jedyną opcją byłoby wyłączyć drugą sondę.

Jak znasz kogoś to poprosze o namiary (mogą być na pw).
Z góry dziękuję.
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 18 mar 2014, 12:38

Kolego dobry fachowiec od tuningu silnika zrobi ci to ,ja we wrocku robilem koszt 400 zl ale spokoj jaki

Pittip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 02 lis 2010, 10:37
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Pittip » 18 mar 2014, 12:52

Nie znam żadnego takiego fachowca, ani warsztatu. W łodzi jestem kilka razy w miesiącu. Może zna ktoś taki warsztat? w okolicach?
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 18 mar 2014, 17:48

Ja mam wstawione metalowe MagnaFlow i nic nie świeci po oczach, sondy bez tulejek.

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 21 mar 2014, 19:33

czy ktoś wie ile katów jest w silniku 2,8 APR?? bo u siebie widzę tylko 2 duże w dodatku sondy nie są zaraz przed katalizatorami tylko na wysokości ściany grodziowej

BBB32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 12 maja 2019, 18:28
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: BBB32 » 29 gru 2019, 20:41

fassi1 pisze:Ja u siebie zdemontowałem ta obie części z przedkatalizatorami i głównymi katalizatorami i wytłukłem tylko wnętrze przekatalizatorów. Wzrokowo nie oceni się katalizatorów z zewnątrz. Moje przedkatalizatory wyglądały ok ale już wywalało mi błędy 16804 i 16814 jak na załączonej focie. Jak te błędy wywala to przedkatalizatory trzeba albo wywalić albo wymienić. ?eby ECU nie wykryło żadnego błędu to mam wkręcone tulejki dystansowe w drugie sondy. Błędu nie wywala i dźwięk silnika nie zmienił się ani trochę, jest jak przed wywaleniem środków przedkatalizatorów. Faktem jest że dojście jest na prawdę kiepskie jeśli ma się układ powietrza wtórnego. Przydatna okazała się długa nasadka z wycięciem do wykręcania sond lambda, bez niej wykręcenie sondy byłoby raczej nie możliwe.
Przypomnę że mam 4 sondy.
Mam porobione foty więc jak znajdę chwilę to wkleję do "Zrób to sam".
Jaką tulejke dac pod drugie sondy w A4 B5 2.4 AML 00r?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja