[A6 C6] - ogrzewanie postojowe ... bo zima idzie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kamil wysłałem Ci PW
ja robię u siebie pełne ogrzewanie od podstaw, więc kładę wszystko od początku
i jest problem z przeciśnięciem tej rury stalowej potrójnej
ktoś jeszcze z Was to ogarniał w 2.7 / 3.0 ?
ja robię u siebie pełne ogrzewanie od podstaw, więc kładę wszystko od początku
i jest problem z przeciśnięciem tej rury stalowej potrójnej
ktoś jeszcze z Was to ogarniał w 2.7 / 3.0 ?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dobra panowie udało mi się przełożyć jakoś tą metalową rurę...
Jest tam nad tłumikiem blacha, która wydaje się być scalona z całą płaszczyzną, ale okazuje się że jest przykręcona na 2 śrubach.
Lekko ją zmasakrowałem i zrobiło się miejsca na przeciśnięcie rury.
Gorzej z podłączeniem węży od zespołu zaworowego i powrotu z nagrzewnicy oraz rury powrotnej z silnika.
Wszystko to ma być podłączone właśnie do w/w rury metalowej, ale połączenia wychodzą na wysokości przestrzeni zamkniętej nad skrzynią biegów, dokładnie tam gdzie jest maglownica.
Tam ciężko jest wsadzić samą rękę a co dopiero manewrować z wężami wodnymi
Jakieś sugestie?
Z podnośnika warsztatowego, z kanału?
[ Dodano: 2017-09-27, 11:42 ]
ktoś jeszcze walczył z podłączeniem 3-rurki w 2.7 lub 3.0 tdi?
może ktoś ma namiary na TMR? bo w zasadzie tylko on napisał o podłączaniu tej rury...
Jest tam nad tłumikiem blacha, która wydaje się być scalona z całą płaszczyzną, ale okazuje się że jest przykręcona na 2 śrubach.
Lekko ją zmasakrowałem i zrobiło się miejsca na przeciśnięcie rury.
Gorzej z podłączeniem węży od zespołu zaworowego i powrotu z nagrzewnicy oraz rury powrotnej z silnika.
Wszystko to ma być podłączone właśnie do w/w rury metalowej, ale połączenia wychodzą na wysokości przestrzeni zamkniętej nad skrzynią biegów, dokładnie tam gdzie jest maglownica.
Tam ciężko jest wsadzić samą rękę a co dopiero manewrować z wężami wodnymi
Jakieś sugestie?
Z podnośnika warsztatowego, z kanału?
[ Dodano: 2017-09-27, 11:42 ]
ktoś jeszcze walczył z podłączeniem 3-rurki w 2.7 lub 3.0 tdi?
może ktoś ma namiary na TMR? bo w zasadzie tylko on napisał o podłączaniu tej rury...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Czy ktoś rozwiązał problem z wzbudzeniem klimatronika? Zaczynam montować kpl w najbliższy weekend i przydałoby się jakieś info co do wpięcia się w układ wodny, to u siebie zamierzam zrobić to bezpośrednio w węże od nagrzewnicy. U mnie po rozgrzaniu auta (czy po skończonej jeździe) po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, gdy się dłużej przytrzyma przycisk on/off (na panelu sterowania klimatronik) dmuchawa włącza się z ograniczeniem maksymalnego nadmuchu do 6go biegu, aktywne jest również sterowanie klapami nadmuchu oraz regulacja temperatury i co ciekawe powietrze będzie utrzymywało stale zadaną temperaturę aż do wychłodzenia się małego obiegu. Domyślam się że obieg musi działać grawitacyjnie ponieważ nie słychać żadnego dodatkowego pracującego elementu przy silniku (wymuszającego obieg elektrycznie) ani w komorze silnika, ani w okolicach nagrzewnicy, dlatego zakładam że po włączeniu webasta ciepły płyn powinien sam wymusić sobie właściwy obieg. Speców i fachowców proszę o ewentualne uwagi/wskazówki porady co do planowanego rozwiązania podłączenia wodnego obiegu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zakładasz jak w oryginale?
jeśli tak to nie musisz się martwi o sterowanie climatronika
wszystko pójdzie po CAN i jak piec się podgrzeje to climatronic sam odpali
a do wymuszenia obiegu masz pompkę cieczy chłodzącej przy samym piecu webasto - pompa V55
jeśli tak to nie musisz się martwi o sterowanie climatronika
wszystko pójdzie po CAN i jak piec się podgrzeje to climatronic sam odpali
a do wymuszenia obiegu masz pompkę cieczy chłodzącej przy samym piecu webasto - pompa V55
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Webasto śmiga, klimatronik się włącza
Zakładałem dosyć podobnie jak kolega TMR, okazało się że u mnie obok zaworu elektromagnetycznego odcinającego płyn do nagrzewnicy jest jeszcze pompka elektryczna wymuszająca obieg od silnika do nagrzewnicy, pracująca przy wyjętym kluczyku i włączonym samym klimatroniku (podobna jak v55 w webasto) ja wpiąłem piec szeregowo z reduktorem od gazu, więc nie dokładałem żadnych dodatkowych rurek. Po 30 minutach i temp. zew. 2-3 stopnie silnik jest rozgrzany do około 65 stopni, po dwudziestu minutach ma zwykle 50 stopni, czterdzieści minut wystarcza aby rozgrzał się do 75 stopni. Webasto ustawiłem na zewnętrznym sterowniku na max czas pracy 40min. Mam grzałkę 5,2kW i około 9 litrowy układ chłodzący. No i co najważniejsze po miesiącu kombinowania udało mi się podać sygnał z webasto aby wzbudzało klimatronik z nawiewami elektrozaworem i ową dodatkową pompką. Sam klimatronik staruje na nastawach zapamiętanych z ostatniej jazdy, a więc w taki sposób jaki go ostatni raz ustawiliśmy. TMR miał rację radość jest nie do opisania
Zakładałem dosyć podobnie jak kolega TMR, okazało się że u mnie obok zaworu elektromagnetycznego odcinającego płyn do nagrzewnicy jest jeszcze pompka elektryczna wymuszająca obieg od silnika do nagrzewnicy, pracująca przy wyjętym kluczyku i włączonym samym klimatroniku (podobna jak v55 w webasto) ja wpiąłem piec szeregowo z reduktorem od gazu, więc nie dokładałem żadnych dodatkowych rurek. Po 30 minutach i temp. zew. 2-3 stopnie silnik jest rozgrzany do około 65 stopni, po dwudziestu minutach ma zwykle 50 stopni, czterdzieści minut wystarcza aby rozgrzał się do 75 stopni. Webasto ustawiłem na zewnętrznym sterowniku na max czas pracy 40min. Mam grzałkę 5,2kW i około 9 litrowy układ chłodzący. No i co najważniejsze po miesiącu kombinowania udało mi się podać sygnał z webasto aby wzbudzało klimatronik z nawiewami elektrozaworem i ową dodatkową pompką. Sam klimatronik staruje na nastawach zapamiętanych z ostatniej jazdy, a więc w taki sposób jaki go ostatni raz ustawiliśmy. TMR miał rację radość jest nie do opisania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 maja 2013, 15:03
- Lokalizacja: lubelskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Panowie mam problem otoż nie wiem co robić z bloku silnika wystaja mi 2 przewody a 1 przewod mi został z dolu samego tych metalowych to podłaczać te 2 przewody na trójniku do 3 wlotu w tych rurkach metalowych ?
Jade ulicom opony asfalt drom pingwiny jak zobacza audi na zawał umra hej Julian Julian on twardy jest jak głaz jedziemy Panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 02 mar 2017, 11:23
- Lokalizacja: Wojkowice
- Kontakt:
A ja mam pytanie co do pinu d11 klimatronika. Napięcie podajemy do klimatronika a odcinamy w tym momencie od wiązki przekaźnikiem tak? Po podaniu napięcia jeśli klimatronik jest w trybie auto, będzie sam regulował prędkość wentylatora w zależności od temperatury wody? Posiadam webasto manualne i chciałbym je zamontować w audi
Edit.
Sam sobie odpowiem. Sprawdziłem przed chwilą. Jest tak jak napisałem gdyby miał ktoś wątpliwości.
Edit.
Sam sobie odpowiem. Sprawdziłem przed chwilą. Jest tak jak napisałem gdyby miał ktoś wątpliwości.