OK, to mnie mocno pocieszyłeś
W środę zrobię test zraszacza z wodą , a w czwartek podmienię cewkę bo mam drugą, która była zamontowana oryginalnie w aucie jak juz kupiłem, ale miałem wtedy problemy z wypadaniem zapłonów i dlatego kupiłem używkę za 100 zł ,która aktualnie siedzi w aucie. Wymieniłem wtedy cewkę ale poprawy nie było, generalnie uszczelki w pokrywach puszczały olej do gniazd świec i to było główną przyczyną, po drodze wymieniłem tez kable (uszczelki puszczały bo odma była zapchana)
Dzieki wielkie
odezwę się po wykonaniu operacji
[ Dodano: 2019-10-31, 20:12 ]
OK, miałeś racje Zwonko bez wątpienia iskra jest słaba.. Po teście zraszacza stwierdzam :
-przeskakiwanie iskry z kabli na kable
-przeskakiwanie iskry z kabli na blok
- iskrzenie na cewce zapłonowej
- ogólnie mam wrażenie ,że widać jak prąd przepływa przez kable...
Czyli dyskoteka po maską na maksa, a oglądając kable nie widać żadnych uszkodzeń, przetarc czy przypaleń...
Dziewczyna też wspominała pare razy ,że zawsze jak wychodzi z auta to razi ją prądem...
Ciekawe czy wymiana kabli i cewki na używkę pomoże czy jeszcze cewka dojdzie do kompletu.
Nowe przewody NGK zostały dziś zamówione
Także jakby się ktoś zastanawiał jak zachowują się kable Magneti Marelli po 2-3 latach i 40tys kilometrów na lpg to opis powyżej
Obejrzałem filmik ,który wstawiłeś Zwonko o logu 032 i 033, mam wrazenie ,że wartosci w 033 po wykasowaniu błędów w silniku są zbyt duże w 1 i 3 oknie 033 wartosci oscyluja przy 23% natomiast po ustabilizowaniu w oknie 032 wychodzi w 1 i 3 oknie okolo 3.5-4% na bankach
Kupiłem tez "Moto Start" do silników w aerozolu (eterowy środek ze smarowaniem do rozruchu silników), chyba nada sie do testów szczelności dolotu i korka? Tak jak na filmie? Tylko trochę strach psikać przy tych starych kablach żeby mi sie miotacz ognia nie zrobił
