A6 C7 2.0TDI ULTRA - Oolong Grey Met
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
A6 C7 2.0TDI ULTRA - Oolong Grey Met
Witam
Jestem ponownie po zakupie Audi A6 tylko tym razem C7 2015r, 2.0 TDI - 150KM, silnik typu CSUD, skrzynia S-tronic.
Poprzednim samochodem było A6 C6 które w dalszym ciągu posiadam.
Obecny samochód jak i poprzedni kupiłem z Francji.
Obecny jak i poprzedni to 2.0TDI ze skromną mocą - bo szybszego nie potrzebuję (chociaż czasem mam okazję jeździć bardzo szybkimi).
Wyposażenie bez fajerwerków ale było w standardzie:
- MMI podstawowe;
- Navigacja;
- system audio DSP z głośnikiem centralnym i Subem;
- moduł telefonu bluetooth z obsługą głosową;
- fotele skórzane,
- zawieszenie 1BA,
- parktronic przód/tył,
- elektrycznie składane lusterka….
Zaraz po zakupie:
- wymiana oleju;
- wymiana filtrów;
- uaktywnienie doświetlania zakrętów;
- szereg urządzeń zabezpieczających przed opcją "lepkie łapki";
- system Homelink - inaczej;
- wymiana napinacza paska wielorowkowego - trochę szumiała rolka;
W najbliższych planach:
- wymiana kompletnego rozrządu - wykonane;
W dalszych planach:
- wymiana zegarów na kolorowy - wykonane;
- dołożenie elektrycznego siłownika klapy - to chyba odpuszczę i zastąpię kamerą cofania;
- dołożenie haka holowniczego ORIS;
- ....i jeszcze kilka pomysłów.
Miło zaskakuje spalanie w SPAM do C6... ponad 1 litr mi mniej pali C7....obecnie z jazdy mieszanej wychodzi mi 6.0l/100km.... C6 pali 7.3l/100km.
Miło zaskakuje też dużo cichszy silnik.
... i homelink po mojemu...
Jestem ponownie po zakupie Audi A6 tylko tym razem C7 2015r, 2.0 TDI - 150KM, silnik typu CSUD, skrzynia S-tronic.
Poprzednim samochodem było A6 C6 które w dalszym ciągu posiadam.
Obecny samochód jak i poprzedni kupiłem z Francji.
Obecny jak i poprzedni to 2.0TDI ze skromną mocą - bo szybszego nie potrzebuję (chociaż czasem mam okazję jeździć bardzo szybkimi).
Wyposażenie bez fajerwerków ale było w standardzie:
- MMI podstawowe;
- Navigacja;
- system audio DSP z głośnikiem centralnym i Subem;
- moduł telefonu bluetooth z obsługą głosową;
- fotele skórzane,
- zawieszenie 1BA,
- parktronic przód/tył,
- elektrycznie składane lusterka….
Zaraz po zakupie:
- wymiana oleju;
- wymiana filtrów;
- uaktywnienie doświetlania zakrętów;
- szereg urządzeń zabezpieczających przed opcją "lepkie łapki";
- system Homelink - inaczej;
- wymiana napinacza paska wielorowkowego - trochę szumiała rolka;
W najbliższych planach:
- wymiana kompletnego rozrządu - wykonane;
W dalszych planach:
- wymiana zegarów na kolorowy - wykonane;
- dołożenie elektrycznego siłownika klapy - to chyba odpuszczę i zastąpię kamerą cofania;
- dołożenie haka holowniczego ORIS;
- ....i jeszcze kilka pomysłów.
Miło zaskakuje spalanie w SPAM do C6... ponad 1 litr mi mniej pali C7....obecnie z jazdy mieszanej wychodzi mi 6.0l/100km.... C6 pali 7.3l/100km.
Miło zaskakuje też dużo cichszy silnik.
... i homelink po mojemu...
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2020, 16:19 przez Bart_d, łącznie zmieniany 4 razy.
Bardzo ladny egzemplarz. Czekam na relacje z wymiany wyswietlacza na kolorowy,tez mnie to czeka. Masz juz rozpracowany temat w kwestii kosztow,czesci,instalacji?
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
Na ebay jest kilka
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Planowany mod wykonany:
Dodatkowo uaktywniony laptimer (z temperaturą oleju) i test wskazówek.
Ogólnie taka wymiana to fanaberia ale ..... naprawdę fajniej wygląda niż zegary monochromatyczne...
[ Dodano: 2020-04-12, 14:29 ]
Mała aktualizacja na wiosnę:
Zima:....
Lato:.....
Dodatkowo uaktywniony laptimer (z temperaturą oleju) i test wskazówek.
Ogólnie taka wymiana to fanaberia ale ..... naprawdę fajniej wygląda niż zegary monochromatyczne...
[ Dodano: 2020-04-12, 14:29 ]
Mała aktualizacja na wiosnę:
Zima:....
Lato:.....
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2020, 16:34 przez Bart_d, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 cze 2020, 23:09
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A4 B5
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 105KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stargard
Re: A6 C7 2.0TDI ULTRA - Oolong Grey Met
Cześć, jak się jeździ z silnikiem 150km? Nie ma problemu w trasie przy wyprzedzaniu? Ciekawi nie ten silnik z tą mocą, dużo osób z forum odradza, bo niby mało mocy. A jak Ty to widzisz?
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Re: A6 C7 2.0TDI ULTRA - Oolong Grey Met
Zdarza mi się jeździć naprawdę szybkimi samochodami: S65, CLS AMG, S6 C7, RS6 C7... ale sobie kupiłem 2.0TDI 150KM... czemu? Mam do pracy 10km, gdzie moje Vmax to 90km/h. Czasem pojadę gdzieś dalej z rodziną więc szaleństwo na drodze nie jest wskazane.
Jak się rozejrzymy to ponad 80-90% pojazdów jeżdżących po drogach razem z nami ma dużo mniejszą moc niż 150KM... i dają radę, wyprzedzają.
Mój poprzedni pojazd którym teraz jeździ żona to C6 2.0TDI 140KM... podniesiony do 170KM...Więc 150KM teraz to coś koło tego czym jeździłem... dla mnie wystarcza. Gdyby było mało to dowiadywałem się i do około 185KM można śmiało podnieść (za niewielkie pieniądze) ... tylko na chwilę obecną, po roku jazdy, nie widzę potrzeby.
Jeżeli lubisz szybko pojeździć to i 2.0TDI ULTRA 190KM będzie mało...(jeździłem takim), wówczas tylko 3.0 270KM i więcej. Jeżeli jeździsz w koło komina jak ja... to 150KM też wystarczy.
Aha... 190 i 150KM mają chyba takie same skrzynie S tronic DL382-7... do 400Nm...Więc 150KM można podnieść prawie do 190KM i 400Nm, ale 190KM nie zaleca się bo w serii mają już 400Nm.
Jak się rozejrzymy to ponad 80-90% pojazdów jeżdżących po drogach razem z nami ma dużo mniejszą moc niż 150KM... i dają radę, wyprzedzają.
Mój poprzedni pojazd którym teraz jeździ żona to C6 2.0TDI 140KM... podniesiony do 170KM...Więc 150KM teraz to coś koło tego czym jeździłem... dla mnie wystarcza. Gdyby było mało to dowiadywałem się i do około 185KM można śmiało podnieść (za niewielkie pieniądze) ... tylko na chwilę obecną, po roku jazdy, nie widzę potrzeby.
Jeżeli lubisz szybko pojeździć to i 2.0TDI ULTRA 190KM będzie mało...(jeździłem takim), wówczas tylko 3.0 270KM i więcej. Jeżeli jeździsz w koło komina jak ja... to 150KM też wystarczy.
Aha... 190 i 150KM mają chyba takie same skrzynie S tronic DL382-7... do 400Nm...Więc 150KM można podnieść prawie do 190KM i 400Nm, ale 190KM nie zaleca się bo w serii mają już 400Nm.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
- Imię: tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: A6 C7 2.0TDI ULTRA - Oolong Grey Met
Jak możesz daj opis i fotki montazu otwierania bramy Twoim sposobem .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga