Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Online
Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 05 cze 2019, 23:38

Cholera bo też mam taki zestaw u siebie (Zimmerman nawiercany + Ferrodo) i o ile z ~200 się hamuje tak samo jak na ori, to z wyższych prędkości jest dość mocny huk. <mysli>

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 06 cze 2019, 09:04

Może to nie od hamulców ?
Wiercone tarcze raczej nie powodują jakiegoś hałasu.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 06 cze 2019, 11:02

A ja własnie planuję zmianę hamulców, bo pojawiło mi się bicie z przodu a klocki z tyłu się skończyły.
Bicie nie jest wielkie i pojawia się przy hamowaniach z prędkości 150+, ale dla mnie to i tak wystarczy do wymiany. (tym bardziej, że zestaw u Lewiana dostałem w naprawdę dobrej cenie)
Więc tarcze przeżyły u mnie jakieś 40 tys. km
Najbardziej zaskakuje mnie fakt, że.... chyba nie zmieniałem klocków z przodu!? :shock:

Online
Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 06 cze 2019, 14:47

Lewian pisze:Może to nie od hamulców ?
Wiercone tarcze raczej nie powodują jakiegoś hałasu.
Sam już nie wiem co jest grane. Od zmiany tarcz i klocków same problemy.
Najpierw od 200km/h Bicie i huk przy hamowaniu. Myślałem, że tarcze krzywe, już miałem reklamować ale mechanik poradził żeby koła wyważyć (sam je wyważał przy zmianie na lato). Założyłem zimówki dla testu i bicie przy hamowaniu znikło ale huk pozostał. Wyważyłem letnie jest jakby lepiej ale nadal huczy przy hamowaniu. powiedzmy do tego ~200km/h jest spokój.

Wraz ze zmianą tarcz auto było obniżone 1BA-> 1BE robiona geometria więc zawieszenie jest ok. <bezradny>

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 06 cze 2019, 15:25

a mierzyłeś bicie na piaście i na tarczy?

Warto sprawdzić luzy w zawieszeniu...

elstako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 cze 2019, 23:29
Imię: Staszek
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: elstako » 06 cze 2019, 23:54

damos pisze:A ja własnie planuję zmianę hamulców, bo pojawiło mi się bicie z przodu a klocki z tyłu się skończyły.
Bicie nie jest wielkie i pojawia się przy hamowaniach z prędkości 150+, ale dla mnie to i tak wystarczy do wymiany. (tym bardziej, że zestaw u Lewiana dostałem w naprawdę dobrej cenie)
Więc tarcze przeżyły u mnie jakieś 40 tys. km
Najbardziej zaskakuje mnie fakt, że.... chyba nie zmieniałem klocków z przodu!? :shock:
zostajesz przy tym samym zestawie?
ja mam swoje auto od roku, na ori po niemcu przejechałem 28tys i wymieniłem klocki na Ferrodo, bo jechałem na ferie i nie chciałem ryzykować wymiany w trakcie urlopu. Po przejechaniu 10 tys na Ferrodo jakieś 2 tyg temu miałem kilka hamowań 240->150, 200->80 niektóre niestety gwałtowne :( miałem wrażenie że coś bije ale teraz jestem pewien bo właśnie wróciłem z trasy gdzie znowu byłem zmuszony do paru awaryjnych hamowań 200->90 i ewidentnie przy takich prędkościach jest falowanie.
Zastanawiałem się nad całkowitą wymianą na układ ceramiczny, ale to jest koszt pod 20 tys, więc wychodzę z założenia, że wole częściej wymieniać jednak klasyczny układ.
czytam i czytam te wpisy które pojawiły się już dwa lata temu i widzę jednak, że zdania są podzielone. ASO z zasady omijam, jednam mój mechanik po wymianie klocków sam powiedział że wymiana tarcz to będzie wyzwanie, bo zdaje sobie sprawę, że mając 440KM pojawiają sie prędkości przy których podczas hamowania minimalnie żle ustawiona tarcza spowoduje momentalne jej zniszczenie. Podsumowując, jaki komplecik mi proponujecie, jeśli chodzi cenę to wole dodac kilka stów i mieć większą żywotność niż wydać de facto też trochę kasy i potem sobie pluć w brodę.
Jetronik stage I - 440 KM

Online
Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 07 cze 2019, 00:32

damos pisze:a mierzyłeś bicie na piaście i na tarczy?

Warto sprawdzić luzy w zawieszeniu...
Na dniach oddaję do mechanika żeby to przejrzał od początku.
elstako pisze:zostajesz przy tym samym zestawie?
ja mam swoje auto od roku, na ori po niemcu przejechałem 28tys i wymieniłem klocki na Ferrodo, bo jechałem na ferie i nie chciałem ryzykować wymiany w trakcie urlopu. Po przejechaniu 10 tys na Ferrodo jakieś 2 tyg temu miałem kilka hamowań 240->150, 200->80 niektóre niestety gwałtowne :( miałem wrażenie że coś bije ale teraz jestem pewien bo właśnie wróciłem z trasy gdzie znowu byłem zmuszony do paru awaryjnych hamowań 200->90 i ewidentnie przy takich prędkościach jest falowanie.
Zastanawiałem się nad całkowitą wymianą na układ ceramiczny, ale to jest koszt pod 20 tys, więc wychodzę z założenia, że wole częściej wymieniać jednak klasyczny układ.
czytam i czytam te wpisy które pojawiły się już dwa lata temu i widzę jednak, że zdania są podzielone. ASO z zasady omijam, jednam mój mechanik po wymianie klocków sam powiedział że wymiana tarcz to będzie wyzwanie, bo zdaje sobie sprawę, że mając 440KM pojawiają sie prędkości przy których podczas hamowania minimalnie żle ustawiona tarcza spowoduje momentalne jej zniszczenie. Podsumowując, jaki komplecik mi proponujecie, jeśli chodzi cenę to wole dodac kilka stów i mieć większą żywotność niż wydać de facto też trochę kasy i potem sobie pluć w brodę.
Osobiście jakby nie nowe zimówki 18" to zakładałbym tak jak wcześniej ktoś tu wspominał 400/380mm z A8

elstako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 cze 2019, 23:29
Imię: Staszek
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: elstako » 07 cze 2019, 20:24

qujot pisze:
Osobiście jakby nie nowe zimówki 18" to zakładałbym tak jak wcześniej ktoś tu wspominał 400/380mm z A8
na zime mam też 18" ale opony już są do wymiany i ew. mogę zostać na 19" cały rok - opyle te 18" i kupie za to opony na 19"

[ Dodano: 2019-06-07, 20:24 ]
Tak się głośno zastanawiam, czy nie byłoby logiczne zamontowanie ukladu analogicznego do S6? On ma w serii 420-450KM waży jeszcze więcej bo ma 8 garów, to chyba jego układ powinien być odpowiedni, jak myslicie. Czy ktoś jest mi w stanie dobrać ew taki zestaw, żeby wszedł do moich 19"
Jetronik stage I - 440 KM

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 cze 2019, 21:28

Podaj VIN albo podeślij na PW, to dobiorę zestaw od S6 i napiszę co trzeba dokupić :).

[ Dodano: 2019-06-07, 21:28 ]
Wiesz, że taki zestaw przekroczy 10 tysięcy złotych <mysli> .

elstako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 cze 2019, 23:29
Imię: Staszek
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: elstako » 07 cze 2019, 23:16

mat1324 pisze:Podaj VIN albo podeślij na PW, to dobiorę zestaw od S6 i napiszę co trzeba dokupić :).

[ Dodano: 2019-06-07, 21:28 ]
Wiesz, że taki zestaw przekroczy 10 tysięcy złotych <mysli> .
Oj. To nie wiedziałem..
To moze jednak sprobuje coś z zimmermanna np black z. Tylko czy to faktycznie tak dziala ze kupuje takie tarcze i nowe klocki, daje do mechanika i on to montuje jak plug&play czy są wymagane jakieś dodatkowe elementy
Ostatnio zmieniony 07 cze 2019, 23:24 przez elstako, łącznie zmieniany 1 raz.
Jetronik stage I - 440 KM

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 cze 2019, 23:26

Jeśli kupisz wszystko pod serię, to będzie p&p. Zawsze możesz zadzwonić do Lewiana, który sprzedaje głównie Zimmermanna :).

https://a6klub.pl/profiles/32658.htm

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 11 cze 2019, 15:41

Ja mam nawiercane zimmermany i klocki ferodo. Bylo ok a teraz jak sie nagrzeja to piszcza przy lekkim hamowaniu. Mechanik sprawdzal,przeczyscil wszystko nasmarowal,klocki dziwnie jak by srodkowym pasem sie scieraly a nie na calej powierzchni(na tarczy nie ma sladu przy rantach jak by zle lapaly). Przeszlifowal klocki i 2 dni byl spokoj i wrocilo spowrotem. Zrobilem mniej niz 10tys km na nich. Docieranie byly prawidlowo wedlug instrukcji. Jak mocniej zahamuje to przez jakis czas jest spokoj i nie piszcza. Jakies wadliwe trafilem?poza tym rano przy puszczaniu hamulca powoli i przy zatrzymaniu calkowitym skrzypia. W ciagu dnia to znika. Masakra. Ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Najbardziej zastanawia to,ze po przeslifowaniu ich bylo ok z 2 dni.

elstako
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 cze 2019, 23:29
Imię: Staszek
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: elstako » 18 gru 2019, 08:42

No nic 10 tys przejechane na Zimmermanach, wszystko pieknie, ale brat sie raz spieszyl do Warszawy. Niestety, 4 hamowanie pod rząd z prędkości którą nie należy się chwalić i tarcze zwichrowane.
Do tego wszystkiego wlase zakładam pięknie odlakierowane 18" na zimę, więc mam nie lada dylemat. Wyglada na to że w takim przypadku pozostaje mi montaż ceramiki, a to wiąże się z minimalną średnicą felgi 19"
Teraz potrzebuję pomocy/rady. Mam ofertę na nową ceramikę z M4, wszystko sprawdzone i przetestowane, ale koszt w granicach 15k no i felgi 19".
Druga opcja jaka mi pozostaje to seria z ASO, chyba że ktoś z Was mi powie co tam jest montowane i czy da się to kupić na wolnym rynku (brak tłoczenia znaczku oooo przeżyje)
Czekam na rady sugestie...
Jetronik stage I - 440 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga