A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Super,dzieki🙂a powiedz czy te zimmermany tarcze i ferodo klocki to nadal najlepsza opcja?czy jest sens pchac sie w brembo lub trw?bo jesli nie to nie chce przeplacac. I drugie pytanie odnosnie tych nawiercanych zimmermanow. Wizualnie mi sie to podoba ale czy nie beda one bardziej podatne na zwichrowanie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wydaje mi się, że zestaw Zimmermann (tarcze) i Ferodo (klocki), to nadal dobra propozycja
. Osobiście nawiercane czy nacinane tarcze nie podobają mi się, bo trochę przypominają wiejski tuning
. Pasują do mocniejszych aut, np. RS6 czy RS7, ale nie do cywilnego auta. Takie tarcze szybciej zjadają klocki oraz przy hamowaniu bardziej hałasują.
Pamiętaj, aby przed założeniem nowych tarcz wyczyścić jarzmo i zacisk, a piastę doprowadzić do takiego stanu, aby była prawie jak lustro. Warto też sprawdzić bicie piasty, aby po kilkuset kilometrach nie było, że coś bije.


Pamiętaj, aby przed założeniem nowych tarcz wyczyścić jarzmo i zacisk, a piastę doprowadzić do takiego stanu, aby była prawie jak lustro. Warto też sprawdzić bicie piasty, aby po kilkuset kilometrach nie było, że coś bije.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Zawstydziles mnie z tym wiejskim tuningiem😜w golfie 3 moze i tez bym tak uznal ale mysle,ze w c7 nie zajezdza wiejska wyobraznia😜pomysle jeszcze zanim zamowie🙂a co do docierania to kazdy producent ma swoje normy czy sa jakies ogolne?bo szczerze to w poprzedniej audi nigdy tego nie robilem i nikt nie mowil zebym docieral.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Napisałem, że:
Jeśli chodzi o docieranie, to przykładowy sposób jest przedstawiony na stronie sklepu Lewiana:
https://hamulcesklep.pl/montaz-tarcz
więc jest to moja opinia, ale jeśli podoba Ci się, to ok.Osobiście nawiercane czy nacinane tarcze nie podobają mi się.
Jeśli chodzi o docieranie, to przykładowy sposób jest przedstawiony na stronie sklepu Lewiana:
https://hamulcesklep.pl/montaz-tarcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Nie no spoko,kazdy ma swoje zdanie i gusta. Jak to mowia,jednemu podoba sie tesciowa a drugiemu corka😜dzieki za link do docierania🙂
[ Dodano: 2018-08-20, 11:41 ]
Witam. Czy koleg damos moglby napisac cos o nawiercanych zimmermannach jak doswiadczenia?za 2 tyg bede wymienial komplet przod i tyl i chodza mi po glowie te nawiercane ale ciagle jest mala obawa zeby nie pekaly przy otworach bo takich opinii jest sporo na necie.
[ Dodano: 2018-08-20, 11:41 ]
Witam. Czy koleg damos moglby napisac cos o nawiercanych zimmermannach jak doswiadczenia?za 2 tyg bede wymienial komplet przod i tyl i chodza mi po glowie te nawiercane ale ciagle jest mala obawa zeby nie pekaly przy otworach bo takich opinii jest sporo na necie.
Witam Panowie
podepnę się do tematu. Musze w nie długim czasie wymienić tarcze z klockami przód + tył ( Audi A6 C7 Avant 3.0 Tdi 313km planuje w następnym roku mały mod, wymiana kólka w turbo na większe, wagner, strojenie myślę będzie coś ponad 400km)
jak sprawdzają się nawiercane lub nacinane tarcze Zimmeramann ?
Różnica między zwykłymi:
- 100.3355.20 - 204zł
a nawiercane
- 100.3355.52 - 297zł
oraz nacinane
- 100.3356.54 - 500zł
i kwestia rozmiaru pierwsze zwykłe w rozmiarze standardowym 320mm a nawiercane 100.3357.52 maja 356mm czy zaciski to ogarną ( po modzie przydała by się większa tarcza) ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-08-26, 20:33 ]
teraz są 320mm
według zastosowania na stronie https://hamulcesklep.pl/o/100.3357.52 niby pasuje ale jak to wygląda w praktyce ?
podepnę się do tematu. Musze w nie długim czasie wymienić tarcze z klockami przód + tył ( Audi A6 C7 Avant 3.0 Tdi 313km planuje w następnym roku mały mod, wymiana kólka w turbo na większe, wagner, strojenie myślę będzie coś ponad 400km)
jak sprawdzają się nawiercane lub nacinane tarcze Zimmeramann ?
Różnica między zwykłymi:
- 100.3355.20 - 204zł
a nawiercane
- 100.3355.52 - 297zł
oraz nacinane
- 100.3356.54 - 500zł
i kwestia rozmiaru pierwsze zwykłe w rozmiarze standardowym 320mm a nawiercane 100.3357.52 maja 356mm czy zaciski to ogarną ( po modzie przydała by się większa tarcza) ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-08-26, 20:33 ]
teraz są 320mm
według zastosowania na stronie https://hamulcesklep.pl/o/100.3357.52 niby pasuje ale jak to wygląda w praktyce ?