Na takim zestawie mam zimówki 17"maciekpkow pisze:Założyłem 360 i zacisk z A8 i zimówki 18 wchodzą bez problemu.
Swap hamulcow 347mm na 385 z a8 d3
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
Witam
troszkę odnowie temat. Tez myślę o zamontowaniu na przód większych hamulców. Chciałbym dopytać, żeby mieć pewność - zaciski przednie od Audi A8 D3 i tarcze 360 mm będą pasowały na piaste bez żadnych kombinacji> Rozumiem, że jarzma również muszą być od A8 oraz dłuższe przewody hamulcowe. I nie ma znaczenia od jakiego modelu silnikowego z A8 będą pochodziły zaciski hamulcowe - bo jest tego trochę
troszkę odnowie temat. Tez myślę o zamontowaniu na przód większych hamulców. Chciałbym dopytać, żeby mieć pewność - zaciski przednie od Audi A8 D3 i tarcze 360 mm będą pasowały na piaste bez żadnych kombinacji> Rozumiem, że jarzma również muszą być od A8 oraz dłuższe przewody hamulcowe. I nie ma znaczenia od jakiego modelu silnikowego z A8 będą pochodziły zaciski hamulcowe - bo jest tego trochę

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SOsnowiec
360mm i do tego zacisk dwutłokowy występuje w D3 w silnikach 3,7 4,2 4,0 natomiast w silnikach 3.0 szły tarcze 321 mm i di tego jedno tłok, natomiast wersja 6,0 i 5,2 posiada tarcze 385mm zacisk do nich jest również dwutłokwy poprostu zacisk posiada inny adapter.Wracając do 360mm spokojnie wsadzisz do siebie tak jak było pisane we wcześniejszych postach, jeszcze dobrze wsadzić tarcze kotwiczną "kierownicę powietrza" pod tarcze 360mm. Oczywiście potwierdzam na 360mm najmniejsza fela 17", a do 385mm 18"pablo44 pisze:I nie ma znaczenia od jakiego modelu silnikowego z A8 będą pochodziły zaciski hamulcowe - bo jest tego trochę
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Zaciski będą pasowały bez żadnych kombinacji - plug and play. nieco inaczej poprowadzony jest tylko przewód hamulcowy - ale to drobnostka i nie wpływa na konstrukcję.
z tej racji że będę zmieniał u siebie hamulce na większe - będę sprzedawał swój zestaw 360 z przodu - tarcze, klocki i zaciski - przebieg 5000 km
z tej racji że będę zmieniał u siebie hamulce na większe - będę sprzedawał swój zestaw 360 z przodu - tarcze, klocki i zaciski - przebieg 5000 km
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 830
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
Pokaż jak to wygląda u Ciebie?siekla pisze:Zaciski będą pasowały bez żadnych kombinacji - plug and play. nieco inaczej poprowadzony jest tylko przewód hamulcowy - ale to drobnostka i nie wpływa na konstrukcję.
z tej racji że będę zmieniał u siebie hamulce na większe - będę sprzedawał swój zestaw 360 z przodu - tarcze, klocki i zaciski - przebieg 5000 km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
Panowie tak się zastanawiam nad tymi hamulcami. Bo ten zacisk od A8 ma co prawda 2 tłoczki ale po jednej stronie tylko i czy po założeniu ich będzie jakaś wyczuwalna poprawa hamowania
A co myślicie o zaciskach np. od Q7 - Brembo 6-cio tłoczkowe do tego jest tarcza 360 mm (tak pisze sprzedawca albo inne zaciski wielotłoczkowe np. z Cayenne.
Jeżdze dużo autostradami i jak już mam mieniać hamulce to na taki zestaw, który będzie dawał rade zatrzymywać pewnie auto z dużych prędkości.
Czy ktoś z was ma wiedze czy takie zaciski wejdą bez rzezbienia

A co myślicie o zaciskach np. od Q7 - Brembo 6-cio tłoczkowe do tego jest tarcza 360 mm (tak pisze sprzedawca albo inne zaciski wielotłoczkowe np. z Cayenne.
Jeżdze dużo autostradami i jak już mam mieniać hamulce to na taki zestaw, który będzie dawał rade zatrzymywać pewnie auto z dużych prędkości.
Czy ktoś z was ma wiedze czy takie zaciski wejdą bez rzezbienia

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SOsnowiec
Z Q 7 to chyba zaciski Acebono, powiem ci tak ja u siebie w D3 zmieniałem zaciski na przodzie z fabrycznych 2 tłok na akebono 6 tłok plus do tego oplot i praktycznie nie czuję żadnej różnicy, tylko że tarcza została 360mm i powiem tak że większa różnica jest jak się włoży większe tarcze,a nie zaciski, czysta fizyka czym dalej zacisk od piasty to lżej zatrzymaćpablo44 pisze:A co myślicie o zaciskach np. od Q7 - Brembo 6-cio tłoczkowe do tego jest tarcza 360 mm
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 72
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 19:07
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: SOsnowiec
Nie koniecznie Q7 ma trzy rodzaje tarcz 350,375,400 MM plus 420 ceramik
Brembo było w pierwszych rocznikach.Z 346mm na 360mm to najtańszy Swap, ale wiadomo lepiej wsadzić 375mm, ja tylko napisałem że z mojego doświadczenia lepiej iść w większą tarczę niż zacisk (wiadomo lepiej to i to zależy jaka kasę chcesz przeznaczyć) dla przykładu D3 z 385 hamuje dużo lepiej , a zacisk też 2 tłoki jak przy 360mm.

- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
_wladi_,
tak wygłąda zacisk z a8 D3 i tarcza 360 mm na feldze 18
![Obrazek]()
Mam już zdjęte z auta swoje i będę sprzedawał cały komplet - gdyby ktoś był zainteresowany.
Tarcze i klocki (przebieg obu 3500 km), zaciski, jarzma, śruby. wszystko od razu do montażu.
[ Dodano: 2020-03-08, 13:59 ]
Przy okazji jest to dosyć ekonomiczny mod.
Jezeli chodzi o zaciski z q7 - na pewno trzeba robić nowe mocowania.
[ Dodano: 2020-03-20, 16:11 ]
U mnie ostatecznie zamiast fabrycznych 360 na przód wjechały 6 tłoczkowe zaciski AKEBONO. Do tego tarcza Zimmermann 375 mm i przewody HEL w stalowym oplocie. Dodatkowo wymieniłem serwo hamulca razem z pompą na wersję z RS6 C6.
Hamulce dotarte - i bardzo pozytywnie je odbieram. Zwiększyła się możliwość układu hamulcowego, bo nie ma co ukrywać - masa to główna wada tego pojazdu. W porównaniu z poprzednimi - 360 mm - obecne lepiej odprowadzają ciepło, i lepsze jest wyczucie hamulca.
W przyszłości jednak - plan na tarczę pływającą z WRK brakes.
Montaż większych hamulców wymusił jednakże zmianę felg zimowych na większe. co prawda na 375 mm wejdzie 18 - ale akurat przy tym zacisku - pojawia się problem z ciężarkami na feldze. Co prawda zacisk się mieści - ale pojawia się problem wyważenia kół - na ciężarku slim - trzeba by układać pociąg- dlatego lepsza jest minimym 19
Na tyle tarcze zimmermana i przewody w stalowym oplocie. Póki co tarcza 330 z tyłu z obecnym zaciskiem z S6 wystarczy.
![Obrazek]()
Na przód doszły osłony z VW Phaetona wraz ze strumienicą powietrza.
3D0 615 312C
3D0 615 311C
3D0 615 447G
3D0 615 448G
Pasuje na fabryczne mocowanie - jedynie przy zaciskach Akebono - konieczne było obcięcie - po około 2 cm z każdej strony - od strony zacisku - aby pasowały.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
tak wygłąda zacisk z a8 D3 i tarcza 360 mm na feldze 18
Mam już zdjęte z auta swoje i będę sprzedawał cały komplet - gdyby ktoś był zainteresowany.
Tarcze i klocki (przebieg obu 3500 km), zaciski, jarzma, śruby. wszystko od razu do montażu.
[ Dodano: 2020-03-08, 13:59 ]
W porównaniu do serii 321 lub 347 mm - bardzo duża różnica. auto faktycznie dużo lepiej hamuje. Robiłem taki mod w poprzednim a6, mam też w obecnym. Z dużych prędkości daje radę dużo lepiej niż seria. Taki zestaw miały tez fabrycznie A6 w wersji opancerzonej czyli LL.pablo44 pisze:Panowie tak się zastanawiam nad tymi hamulcami. Bo ten zacisk od A8 ma co prawda 2 tłoczki ale po jednej stronie tylko i czy po założeniu ich będzie jakaś wyczuwalna poprawa hamowania![]()
A co myślicie o zaciskach np. od Q7 - Brembo 6-cio tłoczkowe do tego jest tarcza 360 mm (tak pisze sprzedawca albo inne zaciski wielotłoczkowe np. z Cayenne.
Jeżdze dużo autostradami i jak już mam mieniać hamulce to na taki zestaw, który będzie dawał rade zatrzymywać pewnie auto z dużych prędkości.
Czy ktoś z was ma wiedze czy takie zaciski wejdą bez rzezbienia
Przy okazji jest to dosyć ekonomiczny mod.
Jezeli chodzi o zaciski z q7 - na pewno trzeba robić nowe mocowania.
[ Dodano: 2020-03-20, 16:11 ]
U mnie ostatecznie zamiast fabrycznych 360 na przód wjechały 6 tłoczkowe zaciski AKEBONO. Do tego tarcza Zimmermann 375 mm i przewody HEL w stalowym oplocie. Dodatkowo wymieniłem serwo hamulca razem z pompą na wersję z RS6 C6.
Hamulce dotarte - i bardzo pozytywnie je odbieram. Zwiększyła się możliwość układu hamulcowego, bo nie ma co ukrywać - masa to główna wada tego pojazdu. W porównaniu z poprzednimi - 360 mm - obecne lepiej odprowadzają ciepło, i lepsze jest wyczucie hamulca.
W przyszłości jednak - plan na tarczę pływającą z WRK brakes.
Montaż większych hamulców wymusił jednakże zmianę felg zimowych na większe. co prawda na 375 mm wejdzie 18 - ale akurat przy tym zacisku - pojawia się problem z ciężarkami na feldze. Co prawda zacisk się mieści - ale pojawia się problem wyważenia kół - na ciężarku slim - trzeba by układać pociąg- dlatego lepsza jest minimym 19
Na tyle tarcze zimmermana i przewody w stalowym oplocie. Póki co tarcza 330 z tyłu z obecnym zaciskiem z S6 wystarczy.
Na przód doszły osłony z VW Phaetona wraz ze strumienicą powietrza.
3D0 615 312C
3D0 615 311C
3D0 615 447G
3D0 615 448G
Pasuje na fabryczne mocowanie - jedynie przy zaciskach Akebono - konieczne było obcięcie - po około 2 cm z każdej strony - od strony zacisku - aby pasowały.