Swap hamulcow 347mm na 385 z a8 d3
Swap hamulcow 347mm na 385 z a8 d3
Witam.
Chciałbym założyć hamulce z A8 D3 o średnicy 385mm. Czy wszystko podejdzie P&P. Glownie chodzi mi o jarzma czy pasuja sruby itd.
Pozdrawiam.
Chciałbym założyć hamulce z A8 D3 o średnicy 385mm. Czy wszystko podejdzie P&P. Glownie chodzi mi o jarzma czy pasuja sruby itd.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
tarcze 385 bez problemu dostaniesz to prawda ze tylko gładkie, druga sprawa wchodzą pod 18 następnie, z tego co kojarzę to potrzeba zwrotnice na rozstaw 148mm jeżeli dobrze pamiętam i siada bez adapterów znajomy dogadywał sprawę na zwrotnice do c5 s6 aqj i mówił ze pasowało nie wiem czy jest opcja przed lift i polift w c6 tzn ze są inne ale w najgorszej opcji wystarczy zwrotnice z s6 c6 i siadają bo to ten sam zestaw s6 c6 a8 d3 i w12 d3 tylko pytanie czy tarcze były identyczne i średnica tłoczków ale coś kojarzę ze to było to samo w każdym bądź razie w etce ne do wygrzebania
Michał a tak w ogole masz 25 km do guru hamulców do Sida www.sidmotorsport.pl i wszystko ci ogarnie co tylko potrzebujesz
Michał a tak w ogole masz 25 km do guru hamulców do Sida www.sidmotorsport.pl i wszystko ci ogarnie co tylko potrzebujesz
Odkopuje troche temat.
Chce zmienic 347 na cos wyzej.
Felga 18 i musi zostac tyle.
Widze,ze sa 3 opcje.
360mm na zacisku od A8D3 - PnP i w miare tanio.
385mm na zasisku S6C6 - Niby PnP i tez relatywnie tanio, pytanie czy w 18 wejdzie.
360mm/365mm na zacisku Akebono z nowych audikow - 6 tloczek, wymaga lekkiego modzenia adaptera - ale same zaciski to 3k.
Felgi mam od S5 - spore ET wiec jest miejsce.
Chce zmienic 347 na cos wyzej.
Felga 18 i musi zostac tyle.
Widze,ze sa 3 opcje.
360mm na zacisku od A8D3 - PnP i w miare tanio.
385mm na zasisku S6C6 - Niby PnP i tez relatywnie tanio, pytanie czy w 18 wejdzie.
360mm/365mm na zacisku Akebono z nowych audikow - 6 tloczek, wymaga lekkiego modzenia adaptera - ale same zaciski to 3k.
Felgi mam od S5 - spore ET wiec jest miejsce.
A duża jest różnica między 347 a 360 W jakości hamowania? Ten 2 tlok robi robotę?
[ Dodano: 2019-04-09, 13:45 ]
No to 18 nie wejdzie:
https://www.drive2.ru/l/1342496/?page=0#comments
Tu ma 19 i ledwo siedzi.
[ Dodano: 2019-04-09, 13:45 ]
No to 18 nie wejdzie:
https://www.drive2.ru/l/1342496/?page=0#comments
Tu ma 19 i ledwo siedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 845
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
A duzo dluzsze dales? Polowe czy wiecej? Bo i tak beda w oplocie instalowane.maciekpkow pisze:Przewody dłuższe bo ori są za krótkie. Ja przesiadłem się z 312/302 czy jakoś tak. Teraz to dopiero hamuje![]()
Ja sie przesiadam z 347 i roznica nie bedzie tak dramatyczna;)
Duzo miejsca miedzy zaciskiem a felgą Ci zostało? Mozesz pyknac fotke?